|
Participanten BOC 10May 15 2008 at 9:42 AM | Koning |
| Gaan mee
Willem
Sanne
Eelke
Julliet
...
Gaan mee onder voorbehoud
Jelmer
Mitra
Robbert
Dirk Jan
Sicco
Milan
... |
|
| Author | Reply |
juliet
| Re: Participanten BOC 10 | May 15 2008, 11:35 AM |
Ho, ik weet het nog niet zeker! Timing (die week) ligt een beetje sjit in mijn planning... |
|
Mitra
| Re: Participanten BOC 10 | May 15 2008, 2:03 PM |
Boys, Girls!
Gister is er een plannetje ontstaan tussen Jelmer en ondergetekende. Dat zit als volgt in elkaar:
Mitra wenst alleen Utrecht-Sofia te liften
Jelmer wenst alleen Sofia-Utrecht te liften (heen vliegen)
Nu lijkt ons dit een perfecte mogelijkheid om een liftpartner te delen!! Dus mocht iemand het leuk vinden om met zowel Jelmer als Mitra het liftavontuur aan te gaan, vertel het ons!
xM
PS. Ik vertrek gaarne op vrijdag 30 of zaterdag 31 mei... |
|
HS
| Re: Participanten BOC 10 | May 15 2008, 4:23 PM |
Ik heb gehoord dat er in Thailand ook een team gevormd is.
Maar definitief uitsluitsel over leden en vertrekdatum is helaas nog onbekend. |
|
mak
| Re: Participanten BOC 10 | May 16 2008, 10:45 AM |
ok, aangezien het nog ongeveer 2 weekjes duurt tot de 10e reis plaats gaat vinden ...
en er 2 a 3 mensen gezegd echt op zekertjes te gaan ...
en het per slot van rekening de lustrumreis is die superdebom moet worden moet superveel mensen ...
laten we hem verplaatsen zodat er heel veel mensen meekunnen en het superleuk wordt
einde van de vakantie, september/oktober lijkt me dan beter.
kunnen mensen nu al vrij regelen et cetera en kunnen we er echt iets vets van maken
zo'n 10e reis mogen we natuurlijk niet zo voorbij laten gaan wat mij betreft
mak |
|
juliet
| Re: Participanten BOC 10 | May 16 2008, 1:22 PM |
Dat zou wel een stuk beter uitkomen/leuker zijn. (Maar dan misschien in de laatste week van augustus plies!) |
|
Krak
| Vooooor!!!!! | May 16 2008, 3:43 PM |
Que onda vos!
Na straks 5 maanden uitgescholden te zijn door mijn dudes van kinderen in guatemala kan ik wel een superdebombalifttripje gebruiken!!!! 16 september ben ik good to go!!!
kusjes
puta de bruja |
|
Em
| Re: Vooooor!!!!! | May 16 2008, 10:30 PM |
Bueno, I´m all for that. Ready to leave beginning of July !! |
|
oude enkhuischer 4
| Re: Vooooor!!!!! | May 18 2008, 1:50 PM |
wat zijn dit allemaal voor internationaal getinte uitspraken? voskuil is nog geen maand dood en we gaan al onze geliefde nederlandse taal besmetten en vervuilen met buitenlandse invloed?!
verder lijkt het me een goed plan ja!
|
|
Mitra
| Re: Vooooor!!!!! | May 18 2008, 2:46 PM |
Jo! Wat een heisa... Gaat iemand hier nog een knoop of wat over doorhakken of hoe zit dat? Koning, laat je horen!
Want dan ga ik namelijk zelf ook wat knopen doorhakken mbt mijn reisje; een ticket boeken!
Kusjes Liftslet no. 1 |
|
bukowski
| verplaatsen | May 19 2008, 12:57 AM |
ik ben niet faliekant tegen verplaatsing in elk geval, meer zielen = meer vreugd = meer cultuur = meer bier.
misschien is qua dataherkeuze dan datumprikken.nl een fijne hulp voor koning?
(en als er af wordt geblazen: zijn er misschien meer zielen geďnteresseerd voor een tochtje naar tivoli (die in kopenhagen) in een van de twee vrijgekomen weekenden?)
eelke |
|
Agnes
| Re: verplaatsen | May 20 2008, 2:54 PM |
Heeeeee,
wordt de reis verplaatst??? Bon!
Dan kan ik ook mee, joeghee!
Count me in (onder voorbehoud)
|
|
Koning
| Stand van zaken | May 20 2008, 11:17 PM |
Geachte BOC, VVD-BOC, NP-VVD-BOC en geinteresseerden,
Recente ontwikkelingen hebben de BOC genoodzaakt een uitspraak te doen over BOC 10.
De aanmeldingen voor BOC 10 zijn beperkt, waardoor een goede Bratislava-oogst moelijk lijkt te realiseren. Desondanks blijkt uit verschillende peilingen dat het enthousiasme voor deelneming aan de volgende BOC onderneming zeer groot is.
De voorzitter van de Commissie Externe Contacten van de Bratislava Overleg Commissie (CECBOC) heeft de logistieke problemen voorgelegd aan de vertegenwoordigers van het gemeentebestuur van Sofia.
Gezien de voortgang van de besprekingen verwacht de BOC een compromis te sluiten waarmee alle partijen tevreden kunnen zijn.
De uiteindelijke conclusie van de besprekingen wordt woensdag 21 mei van dit jaar verwacht.
Hoogachtend,
BOC Koning |
|
Koning
| Voorstel CEC-BOC aangenomen | May 21 2008, 8:53 PM |
Geachte BOC, VVD-BOC, NP-VVD-BOC,
Zoals dinsdag 20 mei 2008 is aangekondigd is de CEC-BOC tot een overeenkomst gekomen met de vertegenwoordigers van het gemeentebestuur van Sofia (te noemen Sofia).
Sofia heeft begrip getoond voor de logistieke problemen binnen de BOC en heeft ingestemd met het compromisvoorstel van de CEC-BOC. Het compromisvoorstel houdt in dat de geplande missie (BOC 10) tot nader orde wordt uitgesteld.
Sofia heeft te kampen met een groot bratislava-overschot. Om deze reden heeft Sofia de eis gesteld dat er snel werk gemaakt wordt van een nieuwe planning. Om aan deze eis tegemoet te komen organiseert de BOC, op aangeven van de CEC-BOC, een Compromis Boccel.
Compromis Boccel
woensdag 4 juni
Café de Windhoek
Laan van Nieuw Guinea 39
Utrecht
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u zich wenden tot de secretaris van de CEC-BOC.
Met bratislaveske groet,
BOC Koning
PS De secretaris van de CEC-BOC wenst om privacyredenen anoniem te blijven
| |
|
| Current Topic - Participanten BOC 10 |
|
|