|
Oud en Nieuw! Party! Time!December 13 2008 at 5:17 PM | Arjan |
| Feestgangers!
Afgezien van de losgeslagen germanofielen die nieuwjaar in Hamburg gaan vieren, lijkt het dat veel thuisblijvers nog geen geweldige plannen hebben voor Oudjaarsnacht.
Voor hen - en voor iedereen die een plan heeft dat op zich goed is, maar nog wel beter zou kunnen - heb ik een voorstel. Er wordt een losgeslagen alles mag, all-you-can-zuip, DJ'en, binnenroken, tot duizend laat door feestje gegeven in het anti-kraak-kunstenaars-vormgevers-gebeuren De Vechtclub. Zie onder de uitnodiging. Het wordt georganiseerd door Maartje en Chantal van Theater Kikker ism De Vechtclub en Maartje vroeg me of ik zoveel mogelijk vrienden wilden meenemen. Er komen wrs 100-150 man. Het lijkt mij heel leuk om met een groep vrienden die party te kapen, want volgens mij wordt t vet! Ze zoeken ook nog extra DJ's, dan viel er qua prijs ook wat te regelen begreep ik.
Reageer ff hieronder als je in bent, dan verzamelen we de namen..
Daag,
Arjan
Check the invitation:
| Oud & Nieuw 2009 |
Kom je ook met ons knus Oud & Nieuw vieren? Met vrienden, daar weer vrienden van en voorheen onbekenden, drank, lekkere hapjes, variatie in muziek, champagne en vuurwerk, gewoon zoals Oud & Nieuw hoort te zijn!
Van 21:00 tot .. dat we niet meer kunnen lopen, maar dan net zo dat er geen ongelukken gebeuren en dat we nog veilig thuis komen, of niet en dat er dan mensen blijven plakken en we de zon voor het eerst in het nieuwe jaar kunnen zien opkomen en dat er dan nog steeds wat mensen over zijn die ook heel lief een bezempje pakken en we gezellig met zijn allen schoonmaken en een broodje kunnen eten om daarna eindelijk te kunnen gaan slapen en in bed te kunnen genieten van de nieuwjaarsdag....
|
de Vechtclub
Brailledreef 9
www.vechtclub.nl
|
Kosten: 30 euro (inclusief drank)
Parkeren: Genoeg (gratis) parkeergelegenheid voor fiets en auto.
Wil je komen, mail dan naar maartje_keijzer@hotmail.com en maak het geld over op: 7524323 ten name van M.P. Keijzer onder vermelding van Oud & Nieuw-feest. Zet in de mail duidelijk je naam, zodat we een lijst kunnen aanleggen van de mensen die komen.
We hopen dat je erbij bent!
Liefs Maartje en Chantal
|
|
|
| Author | Reply |
Annig
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 13 2008, 5:48 PM |
Jajaja! Dit lijkt me wel wat.
Voorstanders, verenigt u! |
|
Willem
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 13 2008, 7:56 PM |
Overvecht is gay. Kom naar Hamburg, da's rock 'n roll. |
|
em
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 14 2008, 4:31 PM |
hmmm dit klinkt ook wel ok. stomme nieuw-jaar feestjesopties. bah stom, moet ik weer gaan nadenken. pff |
|
marij
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 14 2008, 9:28 PM |
TOP!
hamburg is uit, overvecht is in.
|
|
Anonymous
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 15 2008, 5:12 PM |
In:
Arjan
Annig
Marij
Emmy (Misschien.. Bah, stom, nadenken)
?:
Anneke |
|
mk
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 16 2008, 9:59 AM |
In:
Arjan
Annig
Marij
Emmy (Misschien.. Bah, stom, nadenken)
?:
Anneke
Uit:
Mak |
|
Willem
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 16 2008, 2:26 PM |
Fuk, sinds wanneer gaan mensen liever naar Vogelaarwijk Overvecht dan naar Hanzestad Hamburg?
|
|
Anonymous
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 18 2008, 9:25 AM |
He Van Oosten,
Vogelaar is al lang weg en de Van der Laan-wijken knallen met nieuw élan 2009 tegemoet, vandaar ook dit grootse festijn!!  |
|
Mitra aka Stoutjesdijk *****
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 18 2008, 10:59 PM |
Klinkt als een mooi feest jawohl! Ik ben hoogstwaarschijnlijk in in en nog eens in. En dan neem ik ene blonde god mee voor aan mijn zijde...  ! Zit er een deadline aan de aanmelding eigenlijk? |
|
em
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 19 2008, 9:49 AM |
nou emmertjes is wegens financiele en feestoverwegingen ook in. maar inderdaad. is er een inschrijfdeadline. wacht nl op mijn loon
|
|
hugo
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 22 2008, 1:20 PM |
Mak en ik willen een beginvandeavondparti organiseren met oud en nieuw, zeg maar tot 01u. wie is in?
-mak
-hugo
-...
|
|
mk
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 22 2008, 1:51 PM |
met oliebollen, met of zonder poedersuiker, met of zonder krenten,
berliner bollen en andere gezellige kak.  |
|
mk
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 22 2008, 1:52 PM |
en de 27ste kunnen we wel bij wijze van 3e kerstdag gaan popquizzen @ tivoli!
wie is daarvoor in? |
|
Willem
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 22 2008, 4:47 PM |
Ben niet zo'n popquizzer, ben er de tweede wel bij. Restjesdag in brakpak. |
|
Arjan
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 23 2008, 11:30 AM |
Kak Huug en Mak,
Zitten jullie nou mijn quarretje in de stront te rijden? Wat ies daat!? Beter komen jullie gewoon ook naar de partie in de Vechtclub en doen we prepartie, partie en afterpartie mooi op dezelfde locatie. Als (een van) jullie nog zin heeft om te draaien trouwens, dat kan daar evt. ook.
Als ik dertig eetjes lap, wil ik 'r ook goed van kunnen drinken en oliebolles eten!
Brsjt, @rj@n |
|
h to da ugo
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 23 2008, 1:56 PM |
kijk, ik wil gewoon voor 1-en niet het huis uit: buiten vuurwerk kijken, chillen met oliebollen etc...
mijn gedachte daarbij is trouwens ook nog es dat het feest later op de avond toch niet zo leuk is als het feessie thuis...vandaar de pre-1-uur-parti...
maarrre
lijstjes!
* 3e k-dag popquiz:
aanheid:
-mak
-hugo
afheid:
-willem
* oud en nieuw preparti goosestreet
aanheid:
-hugo
-mak
afheidjes:
-arjan
|
|
mk
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 23 2008, 6:31 PM |
kijk, ik wil gewoon voor 1-en niet het huis uit: buiten vuurwerk kijken, chillen met oliebollen etc...
mijn gedachte daarbij is trouwens ook nog es dat het feest later op de avond toch niet zo leuk is als het feessie thuis...vandaar de pre-1-uur-parti...
maarrre
lijstjes!
* 3e k-dag popquiz:
aanheid:
-mak
-hugo
-sara
afheid:
-willem
* oud en nieuw preparti goosestreet
aanheid:
-hugo
-mak
-emmy
-marij
-sara???
afheidjes:
-arjan |
|
marij
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 27 2008, 4:22 PM |
Dit is verwarrend. Ik ga met Arjan, Annig en Mitra (toch?) in ieder geval mee naar het overvecht-gebeuren, rond 22u (denk ik). Daarvoor relaxen en oliebollen eten op de gansstraat is top!
* oud en nieuw preparti goose-street
aanheid:
-hugo
-mak
-emmy
-marij, begin vd avond
-sara???
afheidjes:
-arjan
|
|
Em
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 27 2008, 7:22 PM |
Hey Marij, ik doe met je mee. Kunnen we samen richting de vechtclub hobbelen.
|
|
m
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 28 2008, 11:45 AM |
TOP!!! ik zal maartje ff mailen (zie t eerste bericht) en dan moeten we gewoon allebei centjes overmaken.
gaan we sterretjes meenemen (jaaaaaaa)????
xxx |
|
Anonymous
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 28 2008, 3:01 PM |
Last call voor de Vechtclub O&N-PARTY!
(Potentiele) Vechtclubgangers!
Ik ga vandaag centjens overmaken. De kaartjes gaan hard, dus wil je ook komen, handel dan snel: mail Maartje, stort die cash en join die kroew  Er zijn DJ's, vuurbakken, oliebollen, mini-Oudejaarsconference, goede bubbels, heuse band, vuurwerkies en vele hoogwaardige feestgangers.
Kroew am Vecht Klub:
- Arjan
- Annig
- Marij
- Emmy
- Anneke
- Mitra
- Jeppe
- Johan
- Agnes
- Lisa
- Freke
Zoals Rembo en Rembo plachtten te zeggen: da zie-t-er gezond'uit! |
|
Annig
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 28 2008, 6:00 PM |
Zo, geld is overgemaakt. Ik ben definitief in.
Een zalig uiteinde!
x |
|
Mitra
| Re: Oud en Nieuw! Party! Time! | December 29 2008, 10:45 AM |
Ook definitief IN want overgemaakt!!
Lijkt me heerlijk om een oliebol of wat te eten op de Goosestraat, maar logistiek is dat wellicht lastig (zonder fiets, met rondvliegende rotjes, zonder openbaar vervoer en met extreme koukoukou). Denk dat het dusch gewoon Vechtclub wordt ergens tussen 21 en 23!
Heb d'r zin an!
Kusjes
M. | |
|
| Current Topic - Oud en Nieuw! Party! Time! |
|
|