|
OerolMay 15 2009 at 6:32 PM | Willem |
| - Hallo also,
Tycho, Arjan, Tycho 2, Mak en Willem zitten het eerste weekend van Oerol op camping Terpstra www.campingterpstra.nl. (nachten 12, 13, 14 juni)
Dus mocht je nog Oerolplannen hebben, kom derbij. |
|
| Author | Reply |
saar
| Re: Oerol | May 15 2009, 7:16 PM |
Ik ben er sowiesoooo, misschien niet op terpstra, maar wel de hele week op oerol!!! |
|
Em
| Re: Oerol | May 15 2009, 7:17 PM |
Snif - huilende Emmy, ik niet  |
|
Neeltje
| Re: Oerol | May 18 2009, 12:07 PM |
Is er ook. De godganse anderhalve week lang. Van vrijdag de 12e tot maandag de 22e. Ook op Terpstra. Door de week nog plek in de tent; weekenden zijn volgeboekt. |
|
Mitra aka Stoutjesdijk
| Re: Oerol | May 19 2009, 3:26 PM |
Yes Yes. Mitra ook dabei!
Decadent doet Camping is zooo 2008 (2007 eigenlijk). Ik heb mezelf een bed geregeld in een huisje in Midsland aan Zee. Maar ik kom jullie graag ophalen voor een portie cultuur at the beach of verrassingen in the forest.
Vertrek: 11 juni
Back home: 15 juni
Liftend that is. Naar en van Harlingen-Haven dan. Liefhebbers mogen zich uiteraard aansluiten. Ik ben nog remi met de duim.
xM |
|
RJean
| Re: Oerol | June 2 2009, 4:05 PM |
Deze week in de media:
"Speciaal voor Oerol geeft NS de 'NS Oerol Retour' uit. Hiermee reis je vanaf ieder station in Nederland naar Harlingen Haven. De NS Oerol Retour (1e of 2e klas, vol of gereduceerd tarief) is een meerdaags retour (heenreis vanaf donderdag 11 juni, terugreis uiterlijk maandag 22 juni) en is vanaf zaterdag 6 juni t/m zaterdag 20 juni te koop bij de NS Servicebalie op alle stations of via de website van NS vanaf 6 juni.
Met de NS Oerol-retour krijg je tijdens de boottocht van Rederij Doeksen of in Grand Café Promenade bovendien een gratis kopje koffie! (niet op de sneldienst)
let op: wegens werkzaamheden rijdt de trein niet verder dan station 'Harlingen'. Je kunt met je treinkaartje gebruik maken van de Arriva bussen die verder rijden naar de haven."
|
|
Neeltje
| Deze week op internet | June 3 2009, 9:28 PM |
Boek een bus naar Oerol! Op www.festivalbussen.nl staan een heleboel bussen die je voor 18 euro per rit van Utrecht CS naar Harlingen Haven rijden en weer terug. Wees snel, want niet alle boten hebben nog een bus beschikbaar. Maar ze gaan elke dag heen en weer én je krijgt gratis koffie en thee! |
|
mak
| Re: Deze week op internet | June 5 2009, 2:26 PM |
weet iedereen al dat harlingen haven tijdelijk niet bestaat? |
|
Neeltje
| Re: Deze week op internet | June 5 2009, 5:26 PM |
Jawel joh, er rijden alleen geen treinen tussen Harlingen en Haven. Wel bussen, dus langere reistijd, maar de NS Reisplanner plant dat wel in, geloof ik. Ga gewoon met festivalbussen.nl! |
|
mak
| Re: Deze week op internet | June 5 2009, 7:36 PM |
ja, maar dat station bestaat dus tijdelijk niet, dus hou daar rekening mee.
but ... i priefuuuur se car. :-D |
|
Mitra
| Re: Deze week op internet | June 5 2009, 8:15 PM |
Of ga gewoon liften.
Bah. We waren toch BOC? Hebben we het over bussen en treinen. Tsssss |
|
HelT
| snik | June 6 2009, 12:37 PM |
ik ben er niet bij, sniksnik |
|
Moederman
| Re: snik | June 11 2009, 12:14 AM |
Goeie tip van die festivalbussen.nl...NOT!
Kaartje besteld, kaartje betaald, wil kaartje uitprinten, website verdwenen!
FTW?W?W!?!? |
|
Moederman
| Re: snik | June 11 2009, 9:50 AM |
Site werkt weer, gelukkug! |
|
Reporter Mitra
| Re: snik | June 19 2009, 8:17 PM |
|
|
|