|
BOC 12 ???August 27 2009 at 11:51 AM | Schoonzusje |
| Is het al BOC 12 trouwens? Ik weet het niet meer. Maar zijn er ergens plannen om een BOC 12 te doen, en dan een keer NIET gaan skiën want dat is gay - en weer ff lekker ver weg te liften ofzo. Je kent het wel , die lift experience. Is mis het geurtje. En zo ja, wanneer dan, want mijn werk is ook gay maar dan heb ik ergens een idee of ik ergens in september of oktober een slag om de arm moet nemen ivm werk en overuren draaien enzo. heel verhaal...
kort gezegd..
WANNEER GAAN WE WEER???!!!!!! EN WAAR NAAR TOE? Zijn de oostbloksteden op, gaan we naar Kaliningrad, of is Tirana te ver? |
|
| Author | Reply |
Rjean
| Re: BOC 12 ??? | August 27 2009, 2:13 PM |
Sluit ik me bij aan!
Wat is er toch met de BOC aan de hand!? Geen kilometerupdates, geen BOCcels, geen reizen, geen Mexicaanse griep..
We zijn ingekakt! We moeten weer een flinke peper in onze reet en gaangaangaangaangaangaangaan!!
Eind september, begin oktober lijkt mij ook behoorlijk prima. Alles daarna ook trouwens.
En iemand in om met Oud & Nieuw naar Berlijn te gaan? (ik-weet-het-dat-is-nog-heel-lang-maar-wacht-maar-over-drie-weken-liggen-er-alweer-pepernoten-in-de-winkel-en-regent-t-de-hele-dag-en-is-het-koud)
@ |
|
SZ
| Re: BOC 12 ??? | August 27 2009, 2:57 PM |
JA - zegt het ze Ar... Oud & Nieuw??? Wat is dat nou... verdikke. Ik zit dit jaar denk ik met een bak appelbeignets op de bank - alleen - ik boycot ut (zoals het er nu voor staat natuurlijk he).
eind september oktober lijkt me zeer fijn! |
|
Anonymous
| Re: BOC 12 ??? | August 29 2009, 12:08 PM |
zolang svp maar niet tijdens iceland airwaves weer zoals met boc10, dus niet midden oktober zou ik fijn vinden.
bijzonder boc-waardig en aanraadbaar festival overigens, veel couchsurfers in de stad en gewoon partyparty op de economische vulkaan.
dronken
|
|
Em
| Re: BOC 12 ??? | September 2 2009, 9:38 AM |
Ja heej jongens wat is dit... heeft er niemand zin om te liften? Is de BOC opgedoekt zonder het mij te vertellen? Waarom word de kilometerstand niet bijgewerkt nu ik eindelijk in de top 10 sta? |
|
Anonymous
| Re: BOC 12 ??? | September 3 2009, 10:33 PM |
He Bukowski,
Dikke doei met je IceSave-klote-fjordenknuffelfestival. We gaan gewoon als iedereen kan.
Daag! Kusje Arjan & Emmy & Ernie |
|
hugo
| Re: BOC 12 ??? | September 4 2009, 11:59 AM |
jasses....
maar goed, liften dus. ja! |
|
bukowsky
| Re: BOC 12 ??? | September 8 2009, 8:52 PM |
OMGWTF kusje terug!!!!!!11!11!!!!!111!! |
|
sleejur
| Re: BOC 12 ??? | September 9 2009, 12:23 PM |
korrektie:
pepernoten liggen al in de winkel!
en over pepers en pit gesproken: iemand was 'on fire' tijdens de beursdeej!!!
go anneke : )
(evelien voor intimi).
|
|
hugo
| Re: BOC 12 ??? | September 9 2009, 1:22 PM |
anneke? ik heb wel een annig on fire gezien!! |
|
annig
| Re: BOC 12 ??? | September 11 2009, 7:18 PM |
Ik kan ook níks geheim houden |
|