BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Zaterdag 19 september

September 8 2009 at 5:14 PM
Koning 

Geachte leden der BOC, VVD-BOC en buitenlui,

Bij deze is het BOC seizoen geopend.

De zomer is voor vouwwagenvakanties in Zuid-Frankrijk en jeux de boules-competities. Pas als de Nederlandse burger weer aan het werk is, gaat de BOC eropuit.

Zaterdag 19 september is er een "waar-zullen-we-nou-toch-weer-eens-heen-gaan-Boccel". Deze WZWNTWEHG-Boccel begint om 21.00 uur in

Café De Stichtse Taveerne

Twijnstraat 49, Utrecht

Komt allen tezamen, jubelend van vreugde.

Namens de voltallige BOC
BOC "Koning"***********

Respond to this message   
AuthorReply
Anonymous

Re: Zaterdag 19 september

September 8 2009, 10:51 PM 

leuk!

Respond to this message   
Anonymous

September 9 2009, 12:20 PM 

en erna Debbie's Beat Ballet in een gi-ga hal naast de vechtclub (achter winkelcentrum overvecht).
komt allen, je mag je eigen drank meenemen, een pilsje kost er 1,50 geloof ik en de muziek op op z'n minst heel erg BOC!

[linked image]

Respond to this message   
hugo

September 9 2009, 1:24 PM 

hmm, kan dan niet...moet werken bij ekko in d'n avond/nacht...k*tzooi, boc EN een italofeessie door mijn mooie wipneus geboord....

Respond to this message   
Anonymous

September 14 2009, 9:51 AM 

Klub Kikker presented by Eat This Media · muziek
za 19 september | 23.00 | Grote Zaal e-ticket: 11,- | tickets
n.b. voor tickets die u aan de kassa koopt betaalt u 1,50 meer
Vorig jaar startte Theater Kikker met de maandelijkse dance-avond Klub Kikker. Insteek van de avonden is een avond vol eclectische dancemuziek om op te dansen én om naar te luisteren. De muziek is een afgewogen mix van vernieuwende artiesten en djs en de nieuwste dancestijlen. Vanavond een wel heel mooie line-up door Eat This Media, die het beste van de Nederlandse en Belgische underground dance bijeenbrangen. Bretzel Zoo komt uit Brussel en heeft de eer één van de spannenste platen van het afgelopen jaar te hebben gemaakt. Hun combinatie van hiphop, dubstep en acid is uitermate aanstekelijk en dansbaar. RFunck is een helft van het vermaarde duo Funckarma. Solo brengt hij een zeer spannende mix van stijlen. Schijnbaar moeiteloos springt hij van IDM naar dub en techno om dan via electro weer terug te vliegen naar IDM. Verder Slemper, één van de leukste Utrechtse electronica acts, Freek Fabricius (dj van de 030303-crew) en Pete Concrete, de man verantwoordelijk voor het wel heel spannende Eat Concrete label (o.a. Bretzel Zoo).

Respond to this message   
Anonymous

September 14 2009, 7:41 PM 

tegenargument:
gratis feest met italo...

Respond to this message   
mk

September 14 2009, 7:51 PM 

jaja, gratis met maar 5 euro entree ... happy.gif

Respond to this message   
mk

September 15 2009, 12:00 AM 

en vorige keer was het, maar dat is mijn mening, ont-zet-tend kut. :-D

Respond to this message   
Anonymous

September 15 2009, 9:46 AM 

je ben gewoon een elitaire natnek : )

Respond to this message   
mk

September 15 2009, 3:07 PM 

sowieso :-D

Respond to this message   
NP-VVD-Frank

September 15 2009, 5:16 PM 

Ben net terug uit Midden-Europa en had mijn tweede rit van > 1000 km, van A4-oprit Praty (bij Opole) tot A2-afrit Waalre (bij Eindhoven), geen tien auto's waren voorbij gereden eer Sergej stopte voor mijn bordje Wroclaw (of beter gezegd, 200 meter achter mijn bordje); hij ging naar Antwerpen en kwam dus ook langs Wroclaw. En langs Eindhoven.

19 september heb ik nog vrij staan in de agenda.

Maar Utrecht is verder weg dan Opole!

Autostop, autostop, wsiadiaj bracie, dalej hop!

Respond to this message   
Anonymous

September 15 2009, 6:22 PM 

jij bent sowieso geen natnek...
misschien een neksnor maarja.

Respond to this message   
Anonymous

September 15 2009, 6:31 PM 

echt niet gek, het was gratis joop... en TU GEK

Respond to this message   
mk

September 15 2009, 7:04 PM 

tu gek? als je van in een kapotte schuur met allemaal ontzettend gave semi-krakers naast een kapotte skatebaan staan houd, misschien wel ja, maar voor de rest was het echt TU KUT. happy.gif

vorige keer was het gratis ja, maar waarom staat er nu dan entree 5 euro op de falusflyert? happy.gif

Respond to this message   
NP-VVD-Frank

September 15 2009, 7:55 PM 

Ik ben geen natnek en ook geen baardaap; mijn uiterlijk is al jaren ongeveer hetzelfde, en ik heb al jaren kort donkerblond haar, jaarlijks met iets meer grijs rond de oortjes. Alleen in vakanties laat ik de baardgroei soms wat door gaan, voor 1 tot 2 weken.

Foto en bio;
http://hitchwiki.org/en/index.php?title=User:Fverhart

Respond to this message   
EM

September 16 2009, 2:19 PM 

Nah Jah, iedereen zijn eigen mening dan. maar het is wel een van de weinige feestjes waarbij je ongestoord op italo muziek kan dansen met pils voor n euro of wat. misschien kan er niet eens bij zijn... damn de verwenweekenden.

Respond to this message   
L

September 17 2009, 10:40 AM 

mooie bio voor op lexa.nl : )
man, altijd onderweg met vreemden in een auto. zoekt vrouw die thuis op hem zit te wachten of ook een gokje waagt op de soms zo eenzame asfaltwegen waar de regen de laatste vlagen hoop uit het leven kunnen slaan...
mijn uiterlijke kenmerken zijn redelijk doorsnee, ik zou eigenlijk helemaal op kunnen gaan in een nietszeggende massa, maar in de zomer! dan laat ik stiekem wel eens wat baardgroei tierig welen opdat mensen misschien het jongetje in mij kunnen ontdekken...
etc etc.
regelrechte klapper. ik zeg het je.

Respond to this message   
hugo

September 17 2009, 2:23 PM 

mkie, de keer dat jij er was, werd er later verbazend betere italo gedraaid dan aan het begin van de avond. en het ging lang door. die vijf euro is wel gay ja.

Respond to this message   
Anonymous

September 18 2009, 9:11 PM 

WAT HEBBEN HOMO'S NOU WEER MET DIE 5EURO TE MAKEN???

Respond to this message   
Current Topic - Zaterdag 19 september
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement