Nieuwe pagina 1

Wie kende Marinus de Bliek 1982 post 7-12 zie bericht

--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

7.24 Libanon

April 17 2006 at 9:51 PM
Richard Spierts 
van IP adres 84.30.60.76

-
Ik zoek mijn maten die samen met mij de verhuizing hebben meegemaakt van 7.12 en 7.26 (IJzeren Driehoek) naar 7.24 (+ a + b) aan de Coastal Road. Overgenomen van de Fiji's. Inmiddels na zoveel jaar nieuw contact met een aantal jongens (Errug Leuk), maar nog lang niet iedereen. Graag contact.

Richard Spierts (a.k.a. Juliet Twee Vier)

Reacties naar Richard.Spierts (en dan een atje) home.nl

Respond to this message   
AuthorReply

86.87.96.6

Re: 7.24 Libanon

November 14 2007, 7:31 PM 

Ik ben in de periode van februari '83 tot en met september '83 in libanon geweest. Een van de mensen die ik nog goed ken was sergeant van Hoof (commando, groene baret).
Een andere naam, Joop Gorter, Roel Petter, Sjon Winter, Aad Kooge. Wat ik me nog goed herinner is dat op een bepaald moment wij in moesten vallen voor een nog onbekende situatie. Later bleek, toen we aankwamen dat we een Fiji post over moesten nemen. Dit omdat de Fiji's de dokter van majoor Hadad hadden doodgeschoten. (In een dronken bui) Dit gebeurde om verdere escalatie te voorkomen. Jouw naam zegt me even niets, maar volgens mij waren we er van verschillende onderdelen daarnaartoe gestuurd.

Misschien heb je iets aan deze berichtgeving,

Groeten, Theo Zwiers

Current Topic - 7.24 Libanon  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Find more forums on Armed Forces SurplusCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Nieuwe pagina 1

Tot ziens en veel succes met je zoek actie