http://keningau.cjb.net http://kguforum.blogspot.com
 


  << Previous Topic | Next Topic >>BALIK KE INDEX  

KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

May 5 2008 at 5:32 PM
No score for this post
Julita John  (no login)

 
Baru-baru ini saya berkesempatan melihat berita di TV1 yang mengatakan permohonan Adun Liawan Datuk Sairin Karno untuk mengwujudkan radio bagi kawasan keningau di luluskan oleh kementerian penerangan.

Wah...kalau begitu tak lama lagi la keningau akan ada siaran radio sendiri.Segala informasi keningau akan kita dapat ketahui dengan cepat terutama berita-berita semasa keningau dan pedalaman.

Sekiranya semuanya ini akan jadi kenyataan, kawasan2 yang akan dapat mengikuti siaran tersebut meliputi tenom,nabawan,keningau,sook dan tambunan.Best juga kan.

Apa pendapat anda tentang pengwujudan siaran radio keningau ne......

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuthorReply
lopung
(no login)

macam inda logik ja tu...

No score for this post
May 5 2008, 6:17 PM 

kalau betul la ada siaran radio sendiri.... macam indada apa yang best mau dilapur tu... tu la cadangan dia tu terbengkalai sejak duuuuluuu lagi. lama sudah bah dia kasi cadang tu begitu tapi inda menjadi.... kalau ada bagus juga la.... orang lagi suka dingar tu muzik fm bah dari sabah fm.... apa lagi keningau fm.... kalau mau yang live punya kamurang beli tu walkie-talkie... dingar urang becakap2 di sana.... hikhikhik

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
vit
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
May 6 2008, 11:59 AM 

bagus juga ni idea oh tp bulih dapat kah itu di s'jung?kalau bulih dapat best oh.....ni asyik sya dingar cd dusun ja...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Tius
(no login)

Keniningau FM wajar di adakan

No score for this post
May 6 2008, 12:08 PM 

Pendapat saya.Adalah wajar juga keningau fm di ujudkan atas sebab.

1.Penyebaran berita semasa kegiatan yang berlaku dipedalaman
2.Pemberitahuan tentang kursus-kursus yang akan di adakan untuk warga keningau
3.Pemberitahuan tentang kekosongan jawatan
4.Platform untuk menyalurkan bakat2 tempatan cht bakat menyanyi,drama,sajak
5.Hiburan pelbagai bahasa cth dusun dan murut.




 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
MUSLA
(no login)

idea baikk punyerrr...

No score for this post
May 8 2008, 2:17 AM 

Wowww..idea baik lah tu kalau ada keningau FM..
tapi betul juga c vit cakap tu..boleh dengarkah keningau Fm di semenanjung...

Kalau c vit balik-balik dengan cd dusun...aku pula balik-balik layan lagu tamil...itu jak yang clear di sini........

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

yahoo..

No score for this post
May 8 2008, 2:42 PM 

nakamaju suda kn keningau..d KK dpt 2 siaran da kn..
buli tahan bha sairin karno..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
tius
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
May 8 2008, 3:37 PM 

siaran dia tidak akan kedengaran di sememanjung cuma di pedalaman saja spt tenom,nabawan,sook,tambunan dan keningau.Semua aktiviti di kawasan ini akan di ketahui umum melalui keningau fm.

Melalui penelitian sa dgn lain-lain stesyen dpt sandakan fm dan tawau fm.Banyak rancangan lain yang akan keudara selain seperti diatas ada juga permintaan ucapan melalui sms,telefon,bakat menyanyi,personaliti minggu ini dan terdapat juga iklan-iklan perniagaan serta iklan lain.Tapi yang bestnya pasti bahasa dusun dan murut juga mungkin mendapat ruangan keudara.

Sama-sama la kita tunggu.......pastinya best

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
johanah
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
May 12 2008, 1:38 AM 

syah pun nda sabar juga dengan pengujudan KENINGAU FM ne...Mana la tau boleh juga jadi DJ hehe.Tapi kalau nda dapat pun nda apa la juga yang penting ada KENINGAU FM.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login konol_langkawit)
Ahli Forum Keningau

keningau fm

No score for this post
May 12 2008, 3:22 PM 

good2....kalu sudah menjadi kenyataan korang dingar2 lah kalu nama c konol kana sebut, sya la tu...ngeeee......

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

KENINGAU FM. :-)

No score for this post
May 22 2008, 6:21 PM 

Assalamualaikum w.b.t?
Allhamdulillah..syukur ku panjatkn atas prncngan YB.Datuk Hj. Sairi Hj.Karno untk mewujudkn siaran Radio KENINGAU FM, ini kerna saya percya dan yakin dengan adanya siaran radio keningau fm ni..dapatlah kita mengatahui segala informasi2 yang berlaku dalam dan luar negeri mahupun dalam dan luar negara khususny di Daerah Keningau,Tambunan,Sook,Nabawan,Tenom dan sebagainya yang mendapat liputan siaran tersbt disamping selain untk mengeratkn silaturahim kita sesama manusia khususnya kaum yang kita lihat disini semakin membimbangkn.Syukur..mudah2an,insyaAllah siaran Radio Keningau fm ini dapat di manfaatkn oleh seluruh kaum yg menetap d bndar mahupun d luar bndar.insyaAllah..berkat kepimpinan yang teratur YB,Saya percaya dan yakin segala perancangan YB,dapat membantu dan melahirkn MODAL INSAN yang benar2 menepati saranan Perdana Menteri kita Datuk SRI.Abdullah Ahmad Badawi..Setia kami d sini sentiasa bersedia dan menyokong kuat untuk sentiasa bersama2 memperjuangkan demi Agama, bangsa dan negara dibawah pucuk kepimpinan Barisan Nasional..SEDIA,GEMPUR

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

KENINGAU FM.???

No score for this post
May 25 2008, 2:41 PM 

aalala...tu projek bikin samak ja ba d keningau tu...
apa la bikin klu ada keningau fm...
bkn bikin kasi maju pun tu...
bagus lagi dia (kepada yg berhormat) kasi bagus jalan raya d kampung2...
kasi tiang letrik....kasi pasang tu lampung2 d kampung...
baru la ada kemajuan sikit...sama tu pilak2 pun kasi pupus la..d keningau...
sebap keningau la..yg no1 banyak PTI....
sya bukan aapa la....sebap BN sda menang..tapi sikit projk pun tada...
balik2 cerita pasal UMNO VS BN la...sini keningau tada jua mo kasi maju2..
CUBALA ANDA RENUNG2 D KENINGAU APA YG BN KASI SAMA PENDUDK KENINGAU SELEPAS BN MENANG D BN....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Badus
(no login)

Keningau FM

No score for this post
May 26 2008, 5:27 AM 

Bagus juga la kalu kana buat.. Tapi saya se7 juga sama cadangan c tabasan tu.
Sama kasi hapus itu pilak2 d keningau 100% baru la santek koningau..
Alama talabih suda.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

HAHAHA...KENINGAU FM..???

No score for this post
May 26 2008, 4:28 PM 

yaba...nanti klu ada keningau fm...semau lagu indon ja...
itu pun permintan dari PTI....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Gundorok
(no login)

KENINGAU FM

No score for this post
May 27 2008, 1:48 PM 

Mimang satu cadangan yg baik lah; tapi biar orang pedalaman sendiri yang mengendalikannya; sia sukung c lopung jadi DJ; aramai tii.....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lopung
(no login)

jadi dj?

No score for this post
May 28 2008, 9:07 AM 

ba bule ba... kalau setakat dj masa urang kawin tu indada masalah tu... sama saja baitu karaja dia... nanti sa kasi kenyang kamurang lagu dusun dan murut.... asal lagu baru 200x ulang dalam sehari... hahahahaha...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Pelawat
(no login)

tius

No score for this post
May 28 2008, 11:18 AM 

kita tunggu dan lihat..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
koruk
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
June 7 2008, 4:59 PM 

saya tertungguu-tunggu bila KeningauFm dimulakan.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lapuk
(Login lapuk)

minta ampun

No score for this post
June 7 2008, 5:17 PM 

ada juga tu nanti...banyak informasi yang diperoleh,mcm sandakan fm, tawau fm.. bagus,apa pembangunan modal insan? bukan sudah lama kah diminta diwujudkan radio keningau.. ntah beberapa tahun yang lalu.ntah zaman apa lagi tu..?pembangunan modal insan yang lembab.....
jauh ketinggalan....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
tius
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
June 22 2008, 4:41 PM 

Perkembangan terbaru KENINGAU FM.
Photobucket

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
iiii ja
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
June 30 2008, 6:50 PM 

sia pun ada dangar2 juga pasal 2 keningau fm mau kana kc wujud bah.. ada suda studio dia kunun sana di rumah persekutuan. dia punya ekuipmen bukan alang2..canggih ooo baru lagi tu kala2 sabah fm bah. sia mimang sukung laitu keningau fm ditubuhkan..pasal kalau mau harap sabah fm siarkan berita2 di kawasan pedalaman mimang tidak sukup ruang bah..basar baini kawasan pedalaman jadi mimang patut diwujudkan satu stesen radio sendiri supaya lebih banyak berita pasal urang2 di pedalaman dapat disiarkan.
lagipun kalau keningau fm diwujudkan, sudah tentu akan membuka peluang kerja untuk urang2 keningau sendiri..banyak baitu tanak wagu/sumandak2 lepasan sikul spm stpm ijazah pun ada yang masi menganggur..mungkin dorang buli cuba nasib karaja di keningau fm..at lis ada juga laa pendapatan drpd duduk rumah kasi habis baras sj.
tapi sia harap2 keningau fm dapat melakukan satu pembaharuan..ada trademark sendiri yang mampu menarik perhatian urang ramai..biar kitaurang di pedalaman rasa siukkk saja dangar ni stesen smpai tidak mau tukar cenel lain lagi..misalnya tu dj2 sakap bahasa sabah tida paya la tukar2 tu bahasa yang a jd e..wujudkan identiti tempatan bah. jangan jadi mcm sabah fm sakap semenanjung saja sia dangar pun terasa mcm sia ni berada di semenanjung pula huhu. tapi cuba kamu bayangkan kamu dangar radio mcm kamu dgr urg keliling becakap2..lain dari yang lain..mesti siukk tu..heheh.

RADIO KITA, BAHASA KITA, MILIK KITA.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
tongiluang
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
July 1 2008, 12:01 AM 

ya betul tu iiiija sa sokong pendapat ko.Sbnrnya sa ada penah ke sandakan suatu ketika dulu dan sa berkesempatan dgr sandakan FM dan memang hebat.Durang gunakan bahasa tempatan dan amat diminati diseluruh sandakan.Ada juga rancangan permintaan melalui sms dan telefon dan memang hebat la.Tiap hari saya dengar siaran semasa disana.Harap-harap dgn kewujudan keningau FM ini akan dapat dapat memberi menafaat kepada warga keningau khas nya di kawasan pedalaman.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Tompulalangoi
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 12 2008, 1:03 PM 

KENINGAU:Stesen Radio RTM ke-34 yang terletak di keningau akan beroperasi sepenuhnya pada 1 januari 2009.

Ketua Pengarah Penyiaran Malaysia Datuk Abdul Rahman Hamid berkata stesen itu kini dalam peringkat akhir pengubahsuaian.

"kita hanya menunggu pejabat operasi ini siap" katanya ketika ditemui selepas melawat dan meninjau persiapan akhir pengubahsuaian dan pemasangan peralatan,siaran radio RTM Keningau dibangunan Persekutuan Keningau.

Pencetus penubuhan stesen radio RTM yang di kenali sebagai 'Keningau FM' adalah Wakil Rakyat N.43 Liawan Datuk Hj.Sairin Hj.Karno.

Rahman berkata,buat permulaan stesen radio itu akan bersiaran selama 10 jam dengan Bahasa Malaysia sebagai penghantar utama,disamping bahasa tempatan seperti Dusun dan Murut.

Seramai 20 orang tenaga kerja di tempatkan distesen itu bagi peringkat pertama,dan akan di tambah kepada 40 orang secara berperingkat.


dipetik dari : New Sabah Times muka surat 9 - selasa 11.11.2009

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login langkawits)
Ahli Forum Keningau

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 13 2008, 6:38 AM 

Kesian betul si khairy abdulah ni, eja MHz pun tidak pandai.. memalukan (97.xx Megahertz) la kawan...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
kawan
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 13 2008, 8:58 AM 

ala itu singkatan bah tu.ko tanya la rtm.di mana juga kau dapat tulisan dia tiada pun dlm news

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
antungau
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 13 2008, 9:11 AM 

frome @ langkawits..

dia tulis dalam bahasa dusun mangkali itu...biasalah tu tersilap taip bah tu..tu pun ko mahu komen...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login langkawits)
Ahli Forum Keningau

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 13 2008, 4:28 PM 

to kawan----Kada kotogod kio, cuba ko baca ayat pertama dalam keratan akbar dalam forum ini..
-Mangkali dia salah taip. Bah apa kabar kamurang.. Suda lama tida balik keningau ni.
Maaf kalau ada yg tersinggung.. Kita sama2 belajar dan terima kritikan..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

alamak....

No score for this post
November 13 2008, 10:36 PM 

tumpang tanya skijap......d mana juga kmu nampak tu nama c Khairy Abdullah? sia xda nampak pun.....tulung dlu kstau sia.....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login langkawits)
Ahli Forum Keningau

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 14 2008, 2:18 AM 

kan penulis surat kabar tu mohd khairy abdullah..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
antungau
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 14 2008, 8:08 AM 

alalah gerigitan punya basar tu nama si kahiry abdullah kana tulis dalam kotak bah tu...tingu butul2 bah gerigitan...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login cockduck88)

Ui...betul kah ni...

No score for this post
November 14 2008, 4:13 PM 

Hebat oo klu ada sdah Keningau FM nanti...
Mana tau buli kerja di sana...
maintenance kah...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
hollowboy8888
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 14 2008, 9:55 PM 

hai hai hai...keningau.FM...
lebih cool daripada biasa....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
hollowboy8888
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
November 14 2008, 9:57 PM 

hai hai hai...keningau.FM...
lebih cool daripada biasa....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login guringet)

Bagus la juga..

No score for this post
November 19 2008, 4:48 PM 

ok la tu..ada radio station sdr..sy cadang buat 1 rancangan "buli bah kalo ko"..ahaha..ala..macam pilihan bersama kunu..tapi sy lebih setuju kalo tu pancaran ka setelit ka apa tu kena kasi upgrade.. buli kita dgr mix,hitz, hot, lite fm...macam2 lagi...rtm jak dpt kalo d kgau..adede...siaran tv pun gitu jg..so lame..rtm ja..kalo dpt tv3,ntv7,8tv ka..bagus juga..x pyh bli astro..hehe..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
guest
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
December 1 2008, 1:17 PM 

Keningau FM mula operasi awal tahun depan

KENINGAU Siaran radio baru, Keningau FM yang akan menggabungkan bahasa Melayu, Murut dan Kadazan akan mula beroperasi pada awal tahun depan.

Menteri Penerangan, Datuk Ahmad Shabery Cheek berkata, siaran baru yang dikendalikan 20 staf itu akan dimulakan melalui fasa pertama tahun depan.

"Pengwujudan Keningau FM yang bernilai RM8 juta menunjukkan keikhlasan Kerajaan Persekutuan kepada rakyat Sabah yang telah memberi sumbangan besar kepada Barisan Nasional.

"Ia juga selaras dengan matlamat Kementerian Penerangan yang ingin merapatkan hubungan kerajaan dengan rakyat dan rakyat dengan kerajaan" katanya dalam ucapan balas selepas mendengar taklimat daripada Pengarah Penyiaran Sabah, Datuk Jumat Engson di sini, semalam.

Turut hadir ialah Timbalan Ketua Menteri, Datuk Joseph Pairin Kitingan; Ketua Pengarah Penyiaran, Datuk Abd. Rahman Hamid; Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Melalap, Datuk Radin Maleh; Ahli Parlimen Tenom, Raimi Unggi dan ADUN Bingkor, Justin Guka.

Katanya, siaran radio berkenaan akan meliputi daerah Keningau, Tenom, Nabawan dan Tambunan termasuk daerah kecil Kemabong, Sook dan Pegalungan.

Katanya, kewujudan Keningau FM akan memudahkan lagi penduduk di kawasan pedalaman khususnya daerah Keningau mendapat maklumat terkini mengenai dasar-dasar kerajaan.

Selain itu, katanya, penduduk kawasan berkenaan juga boleh menyalurkan maklumat-maklumat berkaitan aktiviti setempat untuk tatapan masyarakat umum.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Pelawat
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
December 1 2008, 1:24 PM 

KENINGAU, Nov 29 (Bernama) -- The Keningau FM radio station, which involved start-up costs of RM8 million, will be hitting the airwaves on Jan 1 next year.

Announcing this here today, Information Minister Datuk Ahmad Shabery Cheek said for a start, besides Keningau town itself, Keningau FM's coverage will extend to its outlying areas before being expanded to include the areas of Pensiangan, Tenom and Tambunan, with an overall population of 303,000.

He said the radio station will have a people-friendly concept with various local programmes in three languages, Bahasa Melayu, Murut and Dusun.

"This is a small gift compared to contributions from Sabah and Sarawak that had saved the Barisan Nasional (BN) government in the last election.

"Although small, the Information Ministry is sincere in giving it. This is the time for us to give back to the people in Sabah and Sarawak," he said during his visit to the Keningau FM radio station at the Ground Floor of the Keningau Federal Building, here today.


Ahmad Shabery said, in the initial stages, 20 staff from the Broadcasting Department, or RTM, would be on duty at the station.

Keningau FM will operate 10 hours daily, from 7 am on the 98.4 frequency.

Ahmad Shabery said he hoped Keningau FM would help to disseminate important information, including government policies and issues related to the local community in rural areas, as well as foster unity.

"There are still many areas in Sabah that cannot be reached by roads or telephones ... so the radio is an important unit that connects us to even remote areas," he said.

He also suggested that Keningau FM be promoted as a commercial brand.

"I also want the radio station to broadcasted as streaming radio on the Internet in the future, with photos of the deejays. The Murut language can then be heard worldwide," he added.

-- BERNAMA

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lurve
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
December 4 2008, 4:58 PM 

sia tia sabar2 mau aply jd dj o wartawan d kgau fm..manatau ada rejiki gia...hehhehe

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
mau tau ma
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
December 6 2008, 12:37 PM 

sa sudah mendengar sndiri kngau fm 2... tpi kbnyakan lagu2 murut ja.. bukan apalh tpi kan kngau nie pun pelbagai kaum yng tinggal... so... heheheeh...skng cuma lgu2 ja.. lum ada dj ymg ckap2 di situ... sa pun inda sbar mau applay mau jdi dj sana.......

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
gamanuk
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
December 6 2008, 12:41 PM 

Saya pun ada sudah dengar. Kalau mau dengar tune chanel kamu ke 98.4 Mhz .Skrg hanya lagu-lagu hiburan saja yang durang perdengarkan berselang seli dengan lagu murut,dusun,melayu dan inggeris dan promo Keningau Fm.Sa dengar tahun depan akan bermula siaran sepenuhnya.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

keningau fm

No score for this post
December 6 2008, 5:08 PM 

sya dgr ni projek mo smpi 8 juta la...tapi kana buat sna d dlm bangunan pejabat peresekutuan...mahal juga kan..mo smpi 8juta

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
eva
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
January 5 2009, 2:19 PM 

Sioknya dengar Keningau FM.Tag line dia "Keningau Fm hebat Sioknya"
Sekiranya anda ingin menghantar ucapan atau berbual dengan DJ Radio ini no fon dia 338060.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

Pelawat
(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

keningau fm

No score for this post
January 5 2009, 9:48 PM 

berapa gima ferkunsi keningau fm tu..sya lupa la..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
eva
(no login)

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
January 6 2009, 8:06 AM 

Keningau FM 98.4 mhz

Siaran Bahasa Melayu - 07am - 10am
Siaran Bahasa Dusun - 10am - 12pm
Siaran Bahasa Murut - 12pm - 02pm
Siaran Bahasa Melayu - 02pm - 05pm

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

keningau fm

No score for this post
January 6 2009, 10:12 PM 

sya dgr mcm ada lagu org puti westlife tu..sma hindustan...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
kepayan baru keningau
(no login)

KGU FM OSONONG BAH!

No score for this post
January 8 2009, 4:47 PM 

kalo tengahari selalunya lagu murut gia tu..boleh ka kc mix2 kunun tu lagu..supaya pendengar tidak boring..pada pendapat saya, info2 atau berita yg keluar dari siaran kgu fm,bukan saja maklumat stempat(kawasan pedalaman) yg perlu di siarkan,tetapi,maklumat masa kini negara pun bagi la kunun sikit2.at lis,kita dpt jga dngr berita p'kembangn negara kita..recommendation harap2 keningau FM boleh diperdengarkan ke seluruh malaysia.untuk menyahut misi datuk Haji Sairin Haji Karno iaitu memperkenalan keningau di mata dunia.thanks..go luck 4 keningau FM

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
AdminKguForum
(Login keningau)
Forum Owner

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
February 12 2009, 1:51 PM 

Keningau Fm memang hebat syok nya........


 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

mendengar keningau melelui internet

No score for this post
July 14 2010, 10:18 AM 

bagaimanakah melayari keningau fm melelui internet....jawab kalau tidak kene belasah........

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Goku
(Login keningau)
Forum Owner

Re: KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman

No score for this post
July 23 2010, 8:48 AM 


 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

future plan

No score for this post
September 17 2010, 6:19 AM 

bh bagus jg ni idea..ada kekosongan sbagai dj sa mo masuk,buli ka tu?

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Current Topic - KENINGAU FM - Radio Khas Untuk Kwsn Pedalaman  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>BALIK KE INDEX  
Find more forums on EntertainmentCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
http://keningau.cjb.net http://kguforum.blogspot.com