http://keningau.cjb.net http://kguforum.blogspot.com
 


  << Previous Topic | Next Topic >>BALIK KE INDEX  

kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

June 6 2008 at 1:01 AM
No score for this post
Melinda James  (no login)

 
Apa komen anda wahai forumer di forum keningau.











# http://keningau2u.cjb.net - Forum baru untuk seluruh pedalaman keningau,tenom.nabawan,sook,pensiangan dan tambunan.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuthorReply
bargh
(no login)

rilek ko..

No score for this post
June 6 2008, 10:12 AM 

llki tingu tu dua bahagian tu sbab mo cek sma ada ngam dgn taste dia ka atau x...ada llki taste dia suka yg besar, ada ska yg kcil...aiii..mcm2 laa....
common sense ja ba tu...rilek...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lopung
(no login)

ya ba...

No score for this post
June 6 2008, 2:14 PM 

wei.. bagus sikit ba ko tulis tu perkataan p****t... lain maksud tu kalau di semenanjung.... hehehehe... biasa la baitu... itu macam aksesori dia la baitu... cuba kamu pikir kalau kereta kancil saja tapi kalau bumper dia ganas dan dia lain dari yg lain... mesti org tingu itu dulu... macam tu juga kalau sumandak... kalau yg itu dia lain dari yg lain mesti kena tingu... kamurang pikir lelaki suka tengok tu, perempuan inda suka kena tengo ka...? tembirang la kalau perempuan yang tida mau jadi perhatian di bahagian tu... kalau yg meningu tu telampau tenung baru dia rimas... kotoh... siapa yg salah tu ah? mata lelaki ka tu perempuan punya ******?

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login SUMANDAKcomel)

wakakkakakakakakakak

No score for this post
June 6 2008, 3:06 PM 

dorang telampau kes menonjol ba... tuh la kana tingu... wakkakakakakak.. tapi mimang begia e2 bahagian yg kana tgu... kalau ndak meningu bukan lelaki la ba e2... kakakka... sia pun tinguk juga e2 kalau yg kes tayang2.. tus sia katawa2.. sepa suru mendedahkan.. LOLzz

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

bukan lelaki saja baaaaa....

No score for this post
June 6 2008, 5:50 PM 

eeeeeehhh...jgn tuduh lelaki sja. Pompuan pun suka tengok lelaki. pompuan suka tingu bahagian kaki lelaki yg terdedah. tia tau lah apa yg durang suka tingu...masol kah antau bulu kaki. balik baaaaaaaalik lg tu durang tingu..apa lah kunun tu mandakss?

tadi sya jalan2 di pekan pun ada sumandak yg macam berahi tingu sya...
( kuaaarghhhs tuh....!!!! perasan pula sya hekhekhekhek )

mari guys kita bongkar rahsia pompuan apa yg durang suka tingu pada lelaki ni....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login SUMANDAKcomel)

wakakakakak

No score for this post
June 6 2008, 6:16 PM 

LOL... sia ndak la suka tguk e2.. kakakakakaka.. sia sllu tgk lelaki punya dress up cam mana.. sama muka dorang la... hahahaha
kalau bahagian2 yg kaki2 e2 ndak la sia tgk... :D

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lapuk
(no login)

kuikuikui....

No score for this post
June 6 2008, 7:56 PM 

satu seni yang halus mesti ditengo......kuikuikui

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login SUMANDAKcomel)

wakakakakak

No score for this post
June 6 2008, 11:22 PM 

lapuk2... hahhahaha

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

ishhh kaka c mandakss...

No score for this post
June 7 2008, 12:43 AM 

pura2 kunun c mandakss tida tingu masol kaki lelaki..
Selain daripada dressing apa lagi tg ko suka tingu mandakss?

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
gaman
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 7 2008, 1:08 AM 

time durang si mandaks ne kan mmg suka tengok rambut yang bediri macam baru bangun tidur kan hahaha.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lapuk
(Login lapuk)

tengo sebelah mata...

No score for this post
June 7 2008, 9:33 AM 

jangan tengo dua2 ata nanti mengerti apa tu seni buah dada hehe

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
kungkuang
(no login)

dugaaaan dunia.....

No score for this post
June 7 2008, 11:09 AM 

..apa salah menikmati keindahan makhluk ciptaan tuhan...setakat tingu saja...paling2 pun talan bihis sendiri juga....tapi kalau mau tingu p****t free,banyak itu panangkusan birak dipagalan..tutup muka saja pakai kain sarung,sana sungai agudon pun banyak..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
mandakss
(Login SUMANDAKcomel)

heheh

No score for this post
June 7 2008, 1:22 PM 

e2 jak ba sia tinguk... yg len2 e2 sia ndak berminat... kakakakaka...
uiceh.. tau ba dia.. jan jak hari2 ko p menyubuk durang birak sana sungai kio... kakakakaka

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login gulang)

gulang

No score for this post
June 11 2008, 3:01 PM 

kerana tempat tu lah terserlah kecantikan/keseksian seorang yang bergelar perempuan,jan mare kio semua perempuan sabahan....memang begitulah lumrah kami lelaki....TQ

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

sukung c pelawat

No score for this post
June 11 2008, 4:17 PM 

ya betul tu....
apa lagi klu dpt bini yg mantap dari segi rohani,jasmani,d iman,,lagi cantik

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
scarlett
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 12 2008, 12:58 PM 


tu lah kan....sikit sikit kalo mau berkenalan...tanya tu tanya ni..pompuan jawab lah ni,trus tetiba ja,kalo sdh biasa2 ni...pandai mau tanya....."apa size?"36,26,34 kah?
biasa lah bah tu lumrah kehidupan kan?

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

ITU KAN BEST

Score 5.0 (1 person)
June 12 2008, 3:12 PM 

memang laba scrlet...klu nda kana tanya mcm mana dia mo kasi beli (hadiah)

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
robert
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 12 2008, 10:16 PM 

ya betul tu tompinai mana la tau tebeli yang kici atau besar jadi mana dapat menampung kan.Logik juga kana tanya berapa size nya.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lapuk
(Login lapuk)

hummmm

No score for this post
June 13 2008, 12:11 AM 

sy suka tengo saiz 34 nda telampau besar nda juga kecil hehe...seksi dimata hati tertawan

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

ihihihi

No score for this post
June 13 2008, 12:13 AM 

klu yg sedang2 berpa saize tu aaa

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Pelawat
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 13 2008, 1:59 PM 

MESTI LAH TENGOK... TAKKAN TENGOK TAPAK KAKAI PULA..DAN MANALA TAU SUMANDAK TEBIRAK KAA..GERIPITAN KAAA..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Melinda James
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 13 2008, 7:19 PM 

wah wah hebat kamurang ne kan.










http://keningau2u.cjb.net - Forum pedalaman keningau.Forum khas untuk keningau,sook,nabawan,tenom dan tambunan.







 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

hihihi

No score for this post
June 13 2008, 7:59 PM 

sya nda aaa..c pelawt sija tu...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login pinapinz)
Ahli Forum Keningau

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 13 2008, 8:13 PM 

ala..apa salah tengok bukan hilang pun tu haha. pompuan lagi nda suka klu nda kena tengok pakej dia..tanya dorg haha

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login SUMANDAKcomel)

wakakakakka

No score for this post
June 14 2008, 8:38 AM 

lucu eii durang neh..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login pinapinz)
Ahli Forum Keningau

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 14 2008, 11:56 AM 

ko punya pakej body mcm mana mandakss..bleh tahan ka haha..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

adehhh

No score for this post
June 14 2008, 1:02 PM 

sia ndak da la mengancam.. ndak seksi.. teda urang mau pandang punnn... kakakakkakaka

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login pinapinz)
Ahli Forum Keningau

ok ba tu..

No score for this post
June 14 2008, 1:37 PM 

tiapa ba mandakss..bleh kasi sharp lagi tu body. atau pindik2 tagap kali kau kan mandakss..hehe

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat

No score for this post
June 14 2008, 3:00 PM 

jangan ko sna toba...baru tapak tangan dia basar mcm tu piring..tapi kasut dia saiz 6 1/2 sija..c mandaks ni bkn pindik2 tagap...tapi tingi2 gergasi....ba..
hihihihi

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lopung
(no login)

tapak...

No score for this post
June 14 2008, 7:07 PM 

jangan2 tu tapak gergasi yg kena jumpa tu c mandakss punya... hehehehe

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

seluar piiittt..

No score for this post
June 14 2008, 11:50 PM 

alalaaaaa... ada jg pompuan kalu pakai seluar pit kan te'cap' bo gia tu dia punya...kadang2...eeeeehhh susa mo eksplen nanti c mandakss marah..korang paham2 ja lah...kamurang pun pernah nampak juga tu....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 15 2008, 2:47 PM 

emm..konol...sya nda paham eeii...cuba kasi xplain...sma sya...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 15 2008, 9:19 PM 

alalaaaaa....tabasan...itu pun ko tidak paham kah...

Terpaksa lah sya eksplen kasi jelas sikiiiiit maksud dia... mandaks mandaks jgn korang marah aaaah..c tabasan bei tanya...

ada pompuan yg pakai seluar2 pit ( jeans, sluar tight dll ) sampai tecap bo gia parit2 dia yg di tangah2 tuuuuu...pipi kiri dan pipi kanan dia PUNYA pun tetonjol...kih kih kih

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lopung
(no login)

wakakakak

No score for this post
June 15 2008, 9:58 PM 

sa pernah tenampak tu di tv... sa ingat lagi... bukan tujuan sa mau tingu tapi tv sudah fokus macam mana lagi... yg sa nampak tu ialah si mas akademi fantasia tu ba... ada ka patut tu kamera kasi fokus di sana... apa lagi... kalau si mas saman tu astro bule tu kalau dia tenampak part tu...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login SUMANDAKcomel)

hahahaha

No score for this post
June 16 2008, 9:12 AM 

ndak pa beh konol... bis sia bukan suka pakai yg ketat2 juga.. ikut kesesuaian begia.. kalau suda montel2 jgn la pakai katat.. kin malu diri sendiri.. hehehhe

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
tius
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 16 2008, 10:34 AM 

saham baitu yang ketat-ketat.Cuma kamu pakai yang longgar tiada yang mau tengok tu ..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 16 2008, 1:23 PM 

alalla..janga ko ckp mcm tu tius...
klu sikrng ni...yg sya tingu2 la...bkn sya buat aa...tapi sda rezeki ba..
klu pempuan pakai seluar ketat atau yg lungar2..npk jua ba belakng diorg tu (santut)...apa lagi klu diorg tunduk atau dudk...maut ba npk..
hihihihi

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lapuk..
(no login)

isk..

No score for this post
June 16 2008, 2:53 PM 

kalau pegang saiz 32-34 tu..paling bagus...naik susah turun pun susah haha

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.


(Login tabasan)
Ahli Forum Keningau

kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
June 16 2008, 5:59 PM 

aiii,,,mcm biasa ko ni (meramas)
hahahaha....tapi sya sukung jua ba ko sna..klu saize yg mcm tu

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
kediung
(no login)

kenapa aa lelakikalau tingu ppuan mesti tengok buah dada atau pantat..

No score for this post
October 11 2008, 12:42 AM 

PERASAAN KAMURANG SAJA BAH TU....ITULAH KAMURANG SUKA PAKAI YANG KETAT2...NTI TERJADI KES RUGUL KAMU SALAH KAN LELAKI PULA...isai maa nokoilo diovu yad dino....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Sumandak Borneo
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
October 11 2008, 4:50 PM 

sudah andang mimang lelaki suka tengok pantat n buah dada...uinaaa apa lagi klu pantat yg mengelebar tu ama buah dada yg besar arrr mula mata durang tu juling mau2 jak berangan kunu dapat ramas btul kah kwkwn...heheheheh...tak airan mmg gtiu perangai lelaki tak kira tua,muda,sderha tua tatap suka tgk heheheh

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
kediung
(no login)

kenapa aa lelaki kalau tengu ppuan mesti tengok buah dada atau pantat

No score for this post
October 11 2008, 5:11 PM 

es... perasan neh kunun durang...c last sumandak..baik sikit bah taip tu p****t,....seksi bagus lagi, tapi kalau siksa hehee...bukan bilang mau p ramas tapi, dabilang dalam hati durang meluat sdah..bagus lau cantik pakai mcm tu...ondos butul lawa debilang...hukhuk...tapi ada juga pompuan yang rasa nda cukup mancung tu p****t n tidak cukup besar tu bola dia . dia p pakai boh kopio span c tampal supaya nampak mengancam....bagus po daa lau nda kana tau dia pakai span c jekk tu p****t dia..boleh tau...sengaja g c tunggig-tunging tu....butul maa ni...pempuan indun d semananjung...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
noitorra
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
October 11 2008, 5:28 PM 

tpi mmg pmpuan suka kalu lelaki tngo dia kan..tngo d negara barat sana pmpuan sngup hbiskankan duit bribu ribu wat pmbedahan ksi besar 2 pantat n buah dada spya bnyak yg mau tngo dia..bgus ksi beli tapai duit 2 aramai t lgi ha ha kan tius..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
FromMe
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
October 28 2008, 1:41 PM 

gatal juga ni lelaki kan...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
mulau sampaping
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
October 28 2008, 2:12 PM 

mana ada bah begitu ,tapi pempuanlah yang sengaja tayang tayang bah tu

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login PredatorIIII)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
October 28 2008, 2:57 PM 

atok...
em menarik gima itu tampat...
.: S E K S I :.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
antungau
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
October 28 2008, 3:13 PM 

tuingu2 dari luar saja bah itu jangalah kaum2 porumpuan marah kio...kalau tingu secara live kana keluar belanja bah kan...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

itulah keajaiban perempuaan........dan itulah kelebihan lalaki

No score for this post
October 28 2008, 6:13 PM 

Macam mana kami inda tertarik sama dua banda ni....
1. kami tiada bah buah dada mau di tengok dimana pada badan kami......
2.kami pun ada pantat tapi tida seindah pantat permpuan.....perempuan mana tau pantat dia ada umph kah tidak....kami yang menilai.
3. kelebuhan ketinggian sportlight tu banyaak misalan....mencerah kan laluan.normal manusiabah mana ada yang mahu naik bukitkah gunungkah yang rendah....mesti kinabalu juga.kan
4, pantat yang montok nenek saya bilang lah ah....subur tu cu.SUBUR? apa maksud nenek? alah macam kalau kita/kaukah mananam...kau tugal masuk benih lalu hidup subur.....oh aku faham dah nek.
5. gandingan yang sangat mantap kalau punggung/pantat dia montok...buah dada dia besar tapi tak jatuh kebawah....memang ini parawan KENINGAU.Teng terereng tenteng

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

itulah keajaiban perempuaan........dan itulah kelebihan lalaki

No score for this post
October 28 2008, 6:13 PM 

Macam mana kami inda tertarik sama dua banda ni....
1. kami tiada bah buah dada mau di tengok dimana pada badan kami......
2.kami pun ada pantat tapi tida seindah pantat permpuan.....perempuan mana tau pantat dia ada umph kah tidak....kami yang menilai.
3. kelebuhan ketinggian sportlight tu banyaak misalan....mencerah kan laluan.normal manusiabah mana ada yang mahu naik bukitkah gunungkah yang rendah....mesti kinabalu juga.kan
4, pantat yang montok nenek saya bilang lah ah....subur tu cu.SUBUR? apa maksud nenek? alah macam kalau kita/kaukah mananam...kau tugal masuk benih lalu hidup subur.....oh aku faham dah nek.
5. gandingan yang sangat mantap kalau punggung/pantat dia montok...buah dada dia besar tapi tak jatuh kebawah....memang ini parawan KENINGAU.Teng terereng tenteng

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login masx)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
October 30 2008, 10:21 PM 

bukan apa bah,saja ja mau menghargai keindahan ciptaan tuhan..jgnla sampai sentuh atau usik.sedangkan dlm sains pun urg lelaki digalakkan melihat,untuk mengurangkan stress..jgn terasa ya,sebab sy rasa sumanda pun suka kalau dpt perhatian,kalau teda lelaki yg pandang,mahu tu dia balik rumah termenung depan cermin...betul kan,kan

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
gamanuk
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
November 2 2008, 3:54 PM 

memang sudah lumrah sikap lelaki.Bagi saya itu ada lah normal yang penting jgn sampai tangan sampai ke objek tersebut

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

..................

No score for this post
November 3 2008, 8:34 AM 

atukoi..kmu ni jgn la tgk smpi pmpuan nda dpt jln..nti nakasadu pla klu durg perasaan kna tgk...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
FromMe
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
November 4 2008, 1:57 PM 

hati-hati cakap pantat..
kalau di malaya panggil projek..
klu di sarawak panggil pantat tu mksd tenten..
jangan tersasul di kalangan bukan sabahan

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login anne29)
Ahli Forum Keningau

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
November 8 2008, 6:53 PM 

uisy bahaya oo kusai-kusai mau tengok tu jak ka.tengok la telinga ka,jari ka,kuku ka,.tapi lumrah bah lelaki kan gitu punya.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login langkawits)
Ahli Forum Keningau

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
November 8 2008, 10:15 PM 

Ommm mana lagi mo tingu ..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login kediung)
Ahli Forum Keningau

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
November 10 2008, 11:29 PM 

ada bah kejadian yang tida ingin kita dingar n tidak ingin kita lihat....ada sumandak terlampau butul minta pujikan...siksa lah juga...tapi keterlaluan butul...waktu dia sedang jalan milinggang-lingang tiba tiba dia nakasadu sama kaki dia sebala nga nakalahap nga terus nampak punggung dia...terus dia cium tu tanah bah...apalagi semua urang yang ada situ terus pusing belakang sebab tida berani tingu...malu butul tu sumandak....heheee.....siapa suruh minta puji butul- butul..heheee padan muka....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
sayabaini
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
November 13 2008, 2:11 PM 

wahai sumandak2...

Klu sa lh....sa trus trang ini ah, jgn kmu marah.

Sa suka tgok buah dada & pantat pompuan sbb amat menghairahkan. Klu buah dada nya besar & pantat cantik, menaikkn nafsu sex. Bila dh nafsu sex naik, air liur akn trasa masam sbb perubahan hormon dlm badan.

Dlm hati, klu lh dapat main sex dgn pompuan tu, alangkah sedapnya dan sa pasti dia mmg akn kenikmatan jg bla main sex dgn sa. 1 badan dia pasti sa akn gigit.

P/S : JGN SALAH ANGGAP YE. ANGGAP JA INI ADALAH PERKONGSIAN. DLM MASA YG SAMA KT MEMBINCANGKN TOPIK SEX. BKN BERTUJUAN UTK MENYINGGUNG SAPA2.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login cockduck88)

Besa lah bah tu....

No score for this post
November 14 2008, 4:26 PM 

Lgpun itu lah part yang paling menonjol...
Klu nda takkan lah kena tingu...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
climberhills.....
(no login)

kasi betul .....

No score for this post
November 16 2008, 6:10 PM 

jan segan2 ckp'pantat' d malaya.dlm kamus dewan sdah mytakan pantat = punggung.bknnya d 'dapan' ppuan....ekekekeke.....budu betul org malaya ni...bhsa sndripun x tau......

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

kenapa?

No score for this post
November 16 2008, 10:07 PM 

abis tu dua aset la yg paling menonjol kan..ada pompuan yg sengaja lagi mo kasi dada ke depan pantat kasi tonggek sampai sakit pinggang sia tinguk kalau mo bejalan mo kana tinguk2 lelaki...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
November 17 2008, 11:01 PM 

UIII NAH... KAMURANG INGAT BUTUL2 KAH ITU....

KENA TAMPAL SPAN BAH ITU KIHKIHKIH...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
jestina jimmy
(no login)

Re: kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.

No score for this post
November 18 2008, 8:35 PM 

lucu juga baca topik ni macam2 pendapat...tpi pendapat jes kan mamang la biasa la tu org suka tgk bknya lelaki malah pmpaun pun ada jga yg tgk...tapi ada maksud la tu bknnya suka giler mungkin ada la sbb kan..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lurve
(no login)

maksud perkataan p****t

No score for this post
November 20 2008, 1:32 AM 

from me,
sia rasa ko tebalik suda td 2..
kalau di sarawak pntat 2 maksudnya projek ehem2..
d semenanjung pntat mksudnya bnda yg d depan 2..
klu tia sala laa..bap dlu sia n kwn2 amat berhati2 dgn pgunaan pktaan pntat ni tem stdy d srwak.

sia suka juga kalau kna tingu2 2 benda 2..oppsss tp yg meningu 2 mesti la laki sia sndiri..terasa diriku begitu berharga..ekekeke.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Current Topic - kenapa aa lelaki kalau tengok ppuan mesti tengok buah dada atau pantat.  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>BALIK KE INDEX  
Find more forums on EntertainmentCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
http://keningau.cjb.net http://kguforum.blogspot.com