http://keningau.cjb.net http://kguforum.blogspot.com
 


  << Previous Topic | Next Topic >>BALIK KE INDEX  

cium-cium di tempat awam...

December 1 2008 at 12:09 PM
No score for this post
  (Login salana_dalam)

 
alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuthorReply
tompin
(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
December 1 2008, 1:55 PM 

bercium kat mana juga tu.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

tangga sebelah BSN ba

No score for this post
December 1 2008, 2:00 PM 

cuba ko p cubuk..ptg atau tengari ada tu budak 4 ikur romen2

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

ya ba kn

No score for this post
December 1 2008, 2:42 PM 

ya ba kan,, kalu mo besium2 pn, jn la ba di tmpat awam kn,, di tangga ka??hahahaa..aduiii...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

ya ba nc..takut durg tebuat yg lebih2 ba,,:)

No score for this post
December 1 2008, 4:14 PM 


 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Joan
(no login)

ermm

Score 3.0 (1 person)
December 1 2008, 5:35 PM 

ni nda bole jadi ni mesti kna tegur atau sdg2 diorg romen2kan pangil makbpa doirg tgk romen lagi kah tak...joan pn bkn nak mgata tpi kpada diorg2 yg suka berromen2 tu kt tempat org awam sdr2la ckit tempat terbuka bnyak org lalu lalang kat ctu..sja nak bagi komen siou kio kaluada yg tersa pla sakap joan ni...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

betul baitu..joan..

No score for this post
December 1 2008, 7:49 PM 

ngam sya pun mau tegur ba durg tapi takut nanti kana keruyuk..maklumlah geng budak sikul ni..sya suda tua nda larat suda menahan pukulan:)kakkakkka...tapi 1 hari nanti bagus kita lapor terus la..takut2 nanti...melarat durg ni tada teguran...4 kali suda sia nampak..time mau cucuk kad..urg ramai pun nampak..ba..ada yg minum2 entah itu mentoku ka.sia pun nda tau..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login kediung)
Ahli Forum Keningau

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
December 6 2008, 2:33 PM 

kurang hajar betul kan...mau kena tambah ajar tu....kecil kecil sudah pandai macam tu....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

ba kediung ko pi la intip selalu time hari 5 tue tengari

No score for this post
December 9 2008, 11:00 AM 

:)ko tiau durg kediung tu tagap sikit:)kakkakka

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
joan
(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
December 11 2008, 10:26 PM 

alalala yaka selana_dlm...ni mesti kes teruk dh ni terang2 nga mo buat lum lagi nga malam...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Bangaron
(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
December 11 2008, 10:45 PM 

Teruk memang teruk.. siang-siang di tempat awam pun berpeluk cium. Melibatkan murid sekolah menengah pula tu.Pernah juga aku tegur satu couplekan, mula-mula melawan juga si lelaki yang kurus-kurus. Sekali ku cakap," badan kau tu kurus janganlah kau temberang,berapa hari kau mau kursus di hospital", lari bah dia....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
joan
(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
December 12 2008, 8:58 AM 

btul2 kurang ajar oh tu murid kan bangaron...napa ko nda tempiling dia ja masa tu tgk mlwan lagi kah tda time tu...kin malu jak...mgkin naik siok la tu la nda tau malu sdh apa yg diorg tu buat tda tau sala kah nda kan..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Bangaron
(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
December 12 2008, 3:36 PM 

Lain kali sia mau rakam saja diorang punya aksi. Lepas itu kasi send sama kawan-kawan.. pedulilah suku-sakat diorang nampak apa yang diorang buat... baru diorang tau.. muka mau taruh di mana... satu sabah boleh kenal... terus glemor bah....

boleh kah begitu... joan ?

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
joan
(no login)

ngam...

No score for this post
December 12 2008, 3:56 PM 

yabah jangan lupa kasi send sma joan arr...pas tu kita copy kat dics kita bagi2 drma kat suku sakat durang tu..supaya durang tau suku skat durang tu ada artis glamur acma idea joan bole di guna pakai kah ni bangaron? hehehehehehe

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Bangaron
(no login)

Boleh bah

No score for this post
December 12 2008, 5:32 PM 

Saya setuju kau punya idea bah joan, baru diorang tau.. halo noh moti mongoi kiros...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
joan
(no login)

baru durang tda tau kan..

No score for this post
December 12 2008, 5:41 PM 

yabah tgk apa durang rasa dapat artis dari suku skat durang tu...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
December 13 2008, 1:44 PM 

knapa sia x pnah nampak lagi tu ah......org buat x pduli bah....tu la kali durg pun siok sja.......nti kalau sia nampak, sia pun rakam jg la......sia kasi tinguk dlu parents dia.......kalau parents dia ok sja, paham2 sja la sia knapa anak durg bgitu..........tapi silap2 sia kna pukul pla jaga siring kain urang......

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
gontulak
(no login)

heheh

No score for this post
December 13 2008, 2:35 PM 



gerigitan...bagi sy kalau parents dia buat x tau ja sy pi rogol itu budak pempuan....x kana kasi report bai 2...kana kasi biar ja...ambilll kooo.....hahahahha

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
ampalus
(no login)

amma... ganas juga... hehehe

No score for this post
December 13 2008, 9:39 PM 

kamurang lapur saja sama balai pulis.... biar durang kana tangkap.... menganggu ketenteraman awam baitu.... bikin panas.... patut la tu bsn sama public bank pindah... inda bagus pula fengsui sana ammm.... kihkihkih...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Bangaron
(no login)

Dulu bapa/mama pun begitu.....

No score for this post
December 13 2008, 10:24 PM 

Kalau bapa/mama diorang buat tidak tau..dulu bapa/mama diorang pun begitu juga bah...

Sudah kena AIDS baru tidak tau malu...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login gesing)
Ahli Forum Keningau

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
January 13 2009, 12:05 PM 

hahaha ngam 2 gontulak kahkahkah...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login Mondou)

Cium2

Score 2.0 (1 person)
January 13 2009, 7:56 PM 

Paling terus saya pernah nampak ada ni couple jalan jalan sana 1borneo..ada kah tu lelaki slumber badak jak pigang2 susu tu perempuan.....aduiiii....dunia dunia!!

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Pelawat
(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
January 16 2009, 11:38 PM 

Projek dalam tandas
Oleh Jaafar Mulup
am@hmetro.com.my



TAMPIN: Sepasang kekasih muda yang cuba melampiaskan nafsu dengan melakukan hubungan seks terlarang terkandas apabila tandas yang dijadikan bilik istimewa diserbu pihak berkuasa, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 4.15 petang itu, pasangan dipercayai pelajar tingkatan lima sebuah sekolah menengah, di sini, ditemui dalam keadaan amat mengaibkan apabila telanjang bulat di tandas berkenaan.

Lebih mengejutkan pasangan itu apabila pasukan yang datang menyerbu itu turut disertai bapa saudara kepada gadis terbabit.

Sumber berkata, bapa saudara pelajar itu yang mengetahui kehadiran pasangan terbabit di situ melakukan intipan selama beberapa minit selepas mengesyaki berlaku perbuatan tidak bermoral.






Menurutnya, selepas mendapati terdapat kelibat pasangan remaja itu di dalam tandas maka dia kemudian bertindak menghubungi polis dan jabatan agama untuk memaklumkan perkara berkenaan.




Selepas pintu dibuka, lelaki terbabit terkejut apabila mendapati remaja perempuan yang ditahan adalah anak saudaranya yang ketika itu berada dalam keadaan berbogel dan tergamam tanpa sempat melarikan diri, katanya kepada Harian Metro, di sini, semalam.

Beliau berkata, remaja terbabit dipercayai mengambil kesempatan menggunakan tandas awam di kawasan itu berikutan lokasinya yang agak sunyi untuk melakukan perbuatan terbabit.

Menurutnya, pelajar perempuan itu dipercayai pergi ke kawasan berkenaan dengan membonceng motosikal milik teman lelakinya yang belum dapat dipastikan sama ada menuntut di sekolah sama atau sebaliknya.

Kedua-dua remaja berkenaan kemudian dibawa ke balai polis untuk diambil keterangan sebelum diserahkan kepada jabatan agama untuk tindakan susulan, katanya.

Beliau turut menasihatkan ibu bapa dan penjaga supaya mengambil tahu pergerakan anak jagaan mereka bagi memastikan tidak terjebak dalam kegiatan tidak bermoral.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Superintendan Zull Aznam Haron ketika dihubungi, mengesahkan

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
January 17 2009, 1:54 PM 

Pelawat...ada sia nampak ni brita dlm harian metro kmarin....tp sia x baca sbb baca sia geli......ntah mcmna durg buat dlm tmpt bgitu.....ksian tu pmpuan....sanggup sja buat dlm jmbn.....suda jmbn awam d mlysia ni antara tmpt yg dikategorikan kotor oleh pelancong2 asing yg dtg Mlysia......

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login gesing)
Ahli Forum Keningau

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
January 17 2009, 2:21 PM 

kc gam jak mulut diorang ngn gam cap gajah heee,,

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
jenefer
(no login)

Jadikanlah iktibar....

No score for this post
January 17 2009, 10:01 PM 

Ratu Rempit ternoda
Oleh Mohd Nur Asnawi Daud dan Nor Azmelia Azahari
am@hmetro.com.my

SEREMBAN: Dia bukan saja sanggup melakukan hubungan seks dengan dua lelaki serentak dan melayan lelaki seusia bapanya, malah digelar Ratu Rempit.

Pengalaman kali pertama dinodai rakan teman lelakinya menyebabkan gadis itu ketagih mengulangi perbuatan terkutuk itu.

Bagi memuaskan nafsu gilanya, gadis kecil molek yang mula belajar merokok ketika di tahun lima sanggup mengikut lelaki hidung belang ke hotel murah untuk melakukan hubungan seks walaupun baru beberapa jam dikenalinya.

Gadis terbabit mengakui mudah terpedaya dengan kata-kata lelaki untuk mengejar keseronokan dan pantang dicabar menyebabkan dia terjebak ke lembah yang merosakkan masa depannya.






Pengalaman buruk gadis terbabit yang didedahkan kepada wartawan Harian Metro bukan untuk mengaibkan sesiapa, namun sebagai pedoman untuk remaja perempuan yang baru ingin kenal dunia supaya tidak mengikut kata hati sehingga menjadi pemuas nafsu lelaki buas.




Gadis dikenali sebagai Mimi, 20, berkata kehidupannya mula berubah selepas dia berkenalan dengan seorang Mat Rempit ketika di tingkatan empat.

Setiap malam minggu, kami keluar bersiar-siar dan menonton aksi liar Mat Rempit menunjukkan kehebatan masing-masing.

Saya seronok apabila dapat bercampur dengan kumpulan Mat Rempit dan berasa diri sangat hebat, katanya.

Selepas beberapa lama berkenalan, teman lelakinya mula menunjukkan belang apabila menyerahkannya untuk dipakai seorang rakan.

Dia akan dipandang rendah jika menolak pelawaan Mat Rempit untuk mengadakan hubungan seks menyebabkan kesuciannya diserah bagi menjaga imej di kalangan rakan.

Menurutnya, pengalaman kali pertama itu menyebabkan dia ketagih dan sukar melupakan perbuatan itu walaupun menyedari menyalahi hukum agama.

Sejak itu, saya sering menjadi habuan puluhan Mat Rempit di hotel murah, rumah sewa mahupun dalam kereta. Ibu bapa tidak tahu perbuatan itu kerana saya memaklumkan mahu ke sekolah sedangkan saya ponteng dan mengikut lelaki ke rumah sewa mereka, katanya.

Mimi mengakui pernah melakukan hubungan seks dengan dua lelaki dalam satu bilik hotel dan ia pengalaman yang menakutkan baginya.

Ibu bapa tak ambil kisah apa yang saya lakukan di luar rumah dan mungkin mereka tak tahu dengan siapa saya berkawan.

Keluarga saya bermasalah, ibu bapa sering bertengkar dan mungkin disebabkan itu, kebajikan dan tanggungjawab mereka terhadap saya sedikit terabai, katanya.

Keseronokan Mimi tidak berpanjangan apabila dia terbabit dalam kemalangan jalan raya yang hampir meragut nyawanya ketika di tingkatan lima.

Akibat kemalangan itu, saya dimasukkan ke wad kecemasan dan dirawat selama beberapa hari. Namun, saya bersyukur kerana diberi peluang untuk hidup dan bertaubat, katanya yang kesal dengan apa yang berlaku.

Gadis itu kini mendapat tempat di sebuah pusat pengajian tinggi di ibu kota dan menyesali pengalaman hitamnya.

Dia menasihatkan gadis, terutama yang baru mengenal dunia agar menjauhi perbuatan terkutuk kerana kegembiraan yang dikecapi hanya sementara.

Pilihlah kawan yang boleh membawa ke jalan benar dan jangan ikut kata hati kerana yang binasa diri sendiri.

Kepada ibu bapa, berilah pengawasan kepada anak gadis bagi mengelak mereka hanyut dalam dunia noda dan dosa, katanya.


 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login tangkalamai)

huhu..

No score for this post
January 18 2009, 10:31 AM 

rosak akhlak remaja zaman skrg ni..nda lagi malu 2 mau bepeluk-peluk d tpt awam..mcm la dunia ni diorg yg punya...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login paha_ikan)
Ahli Forum Keningau

alallala

No score for this post
February 3 2009, 10:31 AM 

suda pindah tue BSN keningau patutlah byk komplen tue byk lepak2 sana tangga.. baru taw...bagus2 lah tue..happy.gif

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login gerigitan)
Ahli Forum Keningau

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
February 3 2009, 7:59 PM 

mcmana kmurang bilang ada cium2 sna pdhl sia nampak tu tangga sntiasa bkunci? x pernah lagi sia nampak pkara2 bgini d Kgau.....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login paha_ikan)
Ahli Forum Keningau

reply..

No score for this post
February 4 2009, 8:06 AM 

BSN lama ba gerigitan time dulu mana ada grill sana tangga sebelah dia tue..terbuka luas pun itu..byk student bawa gf ma talak mentoku..escape sana>dari depan mata sendiri...nampak..itulah bangsa kita..sian kan..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login gerigitan)
Ahli Forum Keningau

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
February 4 2009, 1:22 PM 

yakah pla Paha_Ikan......sia x perasan oh xda grill d sana dlu......jarang be sia d Kgau......kalau balik pun bukan pigi jalan2 slalu....

itu la kan......ini la org2 yg memalukan bangsa dan keluarga.....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login YokuLadyAdie)

cium2 d tmpt awam

No score for this post
February 4 2009, 2:04 PM 

Haa budak2 15,16 thn buat mcm 2? d tmpt awam? ditangga? ammaa!! mcamana d kita mau sound diorg 2? koikum ikum boi..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login bolitotok)

astaga

No score for this post
February 4 2009, 3:53 PM 

bah kasi tambah lagi bah koleksi 3gp dalam henpon mahal kitaurang. sapa2 yg buat, trus rakam. lapas tu, upload pigi internet. baru tau kan.

tapi ingat2, kalau kana tangkap pulis, apa2 yg dalam hp kita, kalau ada bahan lucah, buli kana dakwa tu. hehe

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login paha_ikan)
Ahli Forum Keningau

ibubapa..harus memainkan peranan

No score for this post
February 4 2009, 8:05 PM 

mau kasi biar salah mau tegur takut kana kuruyuk maklumlah budak2 sekrang ni pantang di tegur..tu la sia malas menegur..dalam hati maw gantung lihir durg ni kin kasi malu rakyat keningau..so tepuk dada tanya selera..(kalau anak buah sia..suda sia tempiling)

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login kluangMan88)

alalahhh,,,,kama

No score for this post
February 4 2009, 8:59 PM 

paha ikan btul 2,kalu d tgur bdk2 zaman sekarang alamatnya kita yg kna kuruyuk,,silap hari bulan masukkkkkk hospital....apalagi kalu kes2 sensetif ni,....kalu sia la kn ada adik ka,solala ka,

telipon bomba saja,biar dorang kna siram air,baru dorang sadar,,kikikikiii

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Peminat Forum
(no login)

budak sekolah...Gengster!!!!

No score for this post
February 6 2010, 2:44 PM 

sya sangat sedih dgn budak sekolah sekarang terutama budak remaja perempuan yg seharusnya lemah lembut tapi sebaliknya. Ini bukan cerita kosong...tapi benar. Ibubapa menghantar mereka ke sekolah untuk belajar dan menaruh harapah yg tinggi supaya anak2 mereka berjaya tetapi sebaliknya, umur baru 13th tapi sudah pandai mau gaduh dan ugut pelajar perempuan lain yg datang ke sekolah utk belajar sungguh2. D mana kah harga diri mereka sebagai remaja perempuan, mereka hanya memalukah ibubapa dan memalukan diri sendiri....Kgau!!!!

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Ibu2...Geram!!!
(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

No score for this post
February 6 2010, 3:06 PM 

ya...betul tu, anak sya pun kena juga.Kita mau ckp kurang ajar susah juga pasal cukup juga kena ajar tapi tdk masuk ajar!!!Kes anak sya ni baru juga berlaku d sekolah....! sya fikir kmu pun tau sekolah yg sya maksudkan ini.Sya pun tidak tau mereka dtg sekolah utk apa? mau belajarkah atau mau p minta puji. Apa yg kita patut buat dgn remaja perempuan yg sudah tdk tau adakah mereka itu betina atau jantan? Jadi pada ibubapa pantaulah anak2 anda jangan terlibat dengan gengster d sekolah atau menjadi mangsa mereka yg tiada harga diri itu!!!!!Tq.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

Re: cium-cium di tempat awam...

Score 4.0 (1 person)
February 6 2010, 8:43 PM 

hee,klu sa jmp bdk2 tu sa siram sm air sejuk..spy dorg sedar yg apa dorg tgh buat.klu melawan jg bdk ingusan tu standby ja body gat..beromen2 kunun..klu sa jmp,sa tgk lu bla dorg perasaan ada org tgk dpn dorg tgk lu reaksi dorg,klu mc terus jg basium,br ko pasang gear tegur dorg.tegur yg kaw piaw pny la..bdk2 mcm tu ndak lyk pakai bj skula smbil bt benda yg tk senonoh.klu tmpt yg tersembunyi tkpa ni org selalu ba lalu lalang sn..sa ambik duit d bsn jg tp sa ndak nmpk ba bdk2 ni.klu kali sa nmpk,sa tegur ja..klu melawan jg.mta bantuan org ramai ba..ndak pun kol ja pulis..tangkap.biar dorg beromen d lokap.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(Login angel-85)

Re: cium-cium di tempat awam...

Score 5.0 (1 person)
February 7 2010, 7:49 PM 

bah ingat kita ini di negara orang putih kah.sadar2lah kamu yang buat benda itu.senang saja bah cara untuk membasmi perkara itu.dapat saja terus teriak kasi malu dia.he..hee

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Current Topic - cium-cium di tempat awam...  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>BALIK KE INDEX  
Find more forums on EntertainmentCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
http://keningau.cjb.net http://kguforum.blogspot.com