http://keningau.cjb.net http://kguforum.blogspot.com
 


  << Previous Topic | Next Topic >>BALIK KE INDEX  

seks bebas??????

March 25 2009 at 12:10 PM
No score for this post
Bulukun team  (no login)

 
seks bebas...syok kh 2???napa org ska btl bt suma 2???

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuthorReply
Jow
(no login)

Re: seks bebas??????

No score for this post
March 25 2009, 2:55 PM 

Sebenarnya seks bebas tu bahaya sbab boleh mengakibatkan kita di jangkiti berbagai penyakit.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
konol
(Login konol_langkawit)
Ahli Forum Keningau

Re: seks bebas??????

No score for this post
April 25 2009, 7:47 AM 

bahaya ni...tulah sdri mo siok smpi tidak ingat kesan dia. lelaki yg rajin pi pub/ karaoke slalu terdedah dgn amalan ini. so kpd kwn2 lelaki jan mudah tpengaruh dgn nafsu bila korang di temani pelayan2 bar sbb kita tda tau mana yg clean dn mana yg suda tkena jangkitan AIDS

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
lala
(Login Ocoi)
Ahli Forum Keningau

bebaskan diri dari maksiat

No score for this post
April 25 2009, 8:34 AM 

fikirkan dulu..ingat Tuhan. Tuhan sentisa melihat dan mendengar....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Demon
(no login)

Re: seks bebas??????

No score for this post
May 19 2009, 9:22 PM 

ya betul tu lala kita mesti ingat akan kesan seks bebas ne.Memang bahaya...Kalau boleh kita harus elakkan.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Peminat Forum
(no login)

Re: seks bebas??????

No score for this post
May 25 2009, 11:31 AM 


 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
mar-c
(no login)

isu glamur ni

No score for this post
May 31 2009, 3:25 AM 

hi everyone...sya sukung pendapat kwan2 sekalian,jdi pndapat sy sebagai pempuan,hargailah dri kita sebagai seorang gadis dan jangan sembarang ja buat pekra yg tak patut..kita sbg manusia x lari dri buat slap tapi taknlah skali silap,mau berkali-kali buat dosa kan..jdi kita sndri mo ingat lah kan dan bgi tanakwagu2 smua jan talampau gila pempuan krna ni juga 1 dari sbb knapa wujudnya SEKS BEBAS yang ditiru dari dunia barat..kita kna pkir budaya kita dan asal usul kita tidak bgitu:) hargailah setiap hidup dan anugerah Tuhan yg tk terhingga dalm dri kita...ni lah ni 'KEJUTAN BUDAYA' smua, nampak sesuatu yang baru dalm hidup trus mau buat tu pkara, tidak pkir panjang.zaman sekarang susah mao cakap..pndk kata pandai2 lah bawa diri....Jesus Christ akan Tuntut smua perbuatan kita d Dunia..Adios Amigos:)



luv+pray
kng gal

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Mr. Cool
(no login)

Re: Seks Bebas

No score for this post
May 31 2009, 12:10 PM 

Wah Topik ni hebat betul. sayang sekali tak banyak data yg gua ada tentang hal ini. Apapun.. melihat topik ini tanpa berfikir siapa kita adanya.. macam best didengar pula.

Apapun mahu juga gua perincikan topik ini dari segi kebaikan dan keburukanya selebar-lebarnya, tapi kaget pula bisa jadi isu ribut jadinya. Apapun secara hakikatnya, gua tetap percaya segala sesuatu itu tetap ada sahaja baik buruknya. Tak ada perkara yang boleh berdiri sendirian dengan kebaikan semuanya dan tak ada yang boleh wujud dengan keburukan sepenuhnya. Itu sudah jadi hukum karma setiap apa yang ada di planet manusia ini.( Entahlah kalau di Planet zuhal ka, pluto ka..heheee )..cooool

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
bagaton
(no login)

Re: seks bebas??????

No score for this post
June 7 2009, 5:16 AM 


TUAN2 DAN PUAN2 AHLI MESYUARAT TINGKAP SEKALIAN ..

Topik ni memang menarik dan terlalu lebar dan dalam untuk dibahaskan dan dibincangkan , sekadar kepastian adakah kita layak untuk membincangkan topik ini , sedalam mana ilmu kita dan sekiranya ada diantara Tuan-Tuan ahli forum diruangan ini yang pernah ,atau biasa melakukan , malah gemar melakukan seks bebas ini maka tidak ada maknanya kita berbahas topik ini ..sebelum kita bertanya pada mereka kenapa melakukan seks bebas , cuba tuan2 tanya dahulu diri sendiri kenapa dan mengapa terlanjur melakukan perbuatan ini satu masa dahulu atau sehingga kini ?

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
mar-c
(no login)

hello

No score for this post
June 7 2009, 12:02 PM 

hai mr.cooll apa kbr? emmm namapak gayanya sya tertarik cara bahasa kmu lah dlm forum ni.u umur bpa?:) my i know more about ur:) thanx

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Orang Tua
(no login)

Seks Bebas

No score for this post
June 14 2009, 6:18 PM 

Boleh dikatakan bahaya juga topik ni; bayangkanlah anak2, adik2 dan sudara2 perempuan kita bebas saja melakukan seks dgn sesiapa saja yang mereka mahu atau jumpa seperti juga dgn binatang biar pun adik beradik gosok saja atas dasar kebebasan seks. Keruntuhan moral, penyakit kelamin, aids dan melahirkan anak banyak bapa tatappppppp berlaku punya. Topik yang panasssss baini kawan3.

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
bagaton
(no login)

bebas terbabas

No score for this post
June 19 2009, 2:45 AM 

sangat tidak patut !!! mungkin bermakna kita bebas melakukakn seks dengan sapa saja kita suka , dengan kakak ..dengan ipar , dengan nenek, adik , makcik , dengan kambing , dengan sapi ...ha ha , bayangkan betapa indahnya unggun api itu wahai pepatung !!

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
ponorou
(no login)

Keningau? Seks bebas? Jangan tekejut...

No score for this post
June 19 2009, 9:38 PM 

saya rasa x mgkn topik ini muncul jika x berlaku. pecaya atau x, menurut kajian tidak rasmi, ada beberapa sekolah menengah di keningau ni yang pelajar pompuan dia majoriti teda dara uda.60 peratus daripada pljr2 pempuan di sekolah-sekolah mngh tu sudah pernah melakukan hubungan seks. dan, jgn tekejut beruk, bg dorang perbuatan ni satu kebanggaan n saling mencbr pula antara satu sama lain.dunia sekarang, apa saja kita mau buat boleh saja tp dosa tanggung sendiri la kawan.

Sy terus terang sedih dan kecewa daerah keningau jd mcm ni. Mgkn kerana proses pembandaran yg terlalu pesat sebagai satu faktor utama. ada org bilang, kalau mau kawin zaman sekarang ni, bagus cari janda...sudah tentu2 dia janda. cari anak dara belum tentu dia anak dara...apa pun, bukan pempuan ja salah...lelaki pun samaaa ja lebih kurang...fikir-fikirkanlah...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
bagaton
(no login)

sudah sa cakap ..

No score for this post
June 20 2009, 9:12 AM 

dari dulu lagi tu , cuma tidak dihebahkan , hanya yang tahu ja sapa2 dan kenapa ianya berlaku ..

buta cinta ...buka cinta tu yang buta , buta hati kerana nafsu , budak2 sekarang [ dulu pun apa kurangnya ] terlebih advance , mereka terlebih dewasa dari umur , mengalahkan orang dewasa plak ..

Anak dara tapi macam janda , janda tapi macam anak dara ..foyoooh ! baik ambik janda ..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
bagaton
(no login)

sukatan sama ja ..

No score for this post
June 21 2009, 2:20 PM 

seks bebas in berlaku dimana2 ja , dan boleh /akan berlaku pada sapa2 ja , perlakuan seks bebas { melakukan seks dengan orang yang dia suka ] bukan setakat berlaku dikalangan pelajar , penganggur ,tapi dikalangan kakitangan kerajaan, sektor swasta ..benda ni semua ada ,

berapa ramai [wanita bujang ] yang masih kekal virgin sehingga umurnya kini ? atau berapa ramai wanita / lelaki yang msih virgin ,teruna sehingga kemalam pertama mereka ?

selagi ada nafsu , selagi jantung berdegup , dan darah mengalir dalam urat ..selagi tu lah kita masih bergelar manusia yang punya macam2 kehendak dan naluri macam2 warna ,

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
UGOU
(Login ugou)

Keningau sex bebas...

No score for this post
June 28 2009, 10:38 PM 

Ya, sex bebas...bila terbaca saja mengenai kebanggan anak-anak gadis yang dengan sengaja dan bangganya bila kehilangan dara.Sesuatu yang menyedihkan.Memang walau di padang pasir tetap akan dilawati oleh hujan walau hanya sekali alam setahun...hatta dalam ajaran agama mana pun sudah dikatakan dosa,silap dan salah bukan sesuatu yang asing dengan manusia biasa, tetapi itu tidak bermakna kita boleh melakukannya lagi dan lagi dan lagi dan lagi...tidak kisahlah kalau perbuatan itu diumpakan seperti tema iklan yang berbunyi sedap hingga menjilat jari atau menjilat lidah.Hakikatnya, kenapa lah semakin keras kepala dan degil anak2 remaja lelaki dan perempuan ni...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
Ranggi
(no login)

PUNCA SEKS BEBAS

No score for this post
June 29 2009, 1:11 AM 

1.kurang didikan agama
2.tidak tahu halal dan haram
3.terlalu di pengaruhi budayq barat
4.apa orang mo bikin dia pun mo bikin
5.ikut trend la kunuk.....gaya artis bah , sampai tidak kenal batas
6.nafsu di tuhankan ,,, Taqwa di rendahkan.
7.main cinta tigasegi....... paling bahaya ni..
8.becinta berteraskan nafsu semata mata
9.minum arak sampai mabuk
10.banyak betul di keningau ni CLUBBINg.....

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
tumpung
(no login)

tanggung sendiri..

No score for this post
July 7 2009, 6:07 PM 

org yg suka sex bebas mgkin merasakn sex bebas ni syok..
klu tak syok takan dorng buat kn...
dorang berani buat, berani tanggung risiko..
jan krna kenikmatan beberapa minit d ranjang,hidup terseksa d ranjang seumur hidup..tanggung sendiri la kwn...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

2ndstage
(Login 2ndstage)
Ahli Forum Keningau

Re: seks bebas??????

No score for this post
September 24 2009, 12:08 AM 

sini keningau pun ada sudah tempat lelaki melepaskan nafsu durang sana dekat tangga hijau, satu bangunan sama tu maybank..bila la mo kana serbu tu. dia punya ayam suma bangsa asing. tu ari sa limpas sana beliauĀ² sama asiĀ² jak yg banyak naik p sana. sa harap durang kana sipilis..

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
pungit
(Login guntapas)
Ahli Forum Keningau

seks bebas??? bebas la kunu kan...

No score for this post
September 26 2009, 7:48 PM 

siuk bh tu bilang kalu orang yang kesiukan la kan...
na siuk kau kalu sdh kna AIDS, HIV kan...
ui na agak2 la maw dapat panyakit yang belum ada ubat dia kan....palis2
so pikir2 la kan... biar simpang 4 jan simpang utan2
kan...
"APA YG PENTING? -KERJASAMA" ini mangkali prinsip durang tu kan...
nah sdh ko mati sia2 lagi...
sadap la kan...

 
Scoring disabled. You must be logged in to score posts.
 
< Previous Page 1 2 Next >
  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>BALIK KE INDEX  
Find more forums on EntertainmentCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
http://keningau.cjb.net http://kguforum.blogspot.com