<< Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till förstasidan  

I måndags fick jag hem en SKX007 från HK...

July 3 2009 at 11:47 AM

(Login E.Mard)
from IP address 83.233.93.75

men har inte förens nu hittat tid att posta men kort hann jag ta i tisdags.

Känns exakt likadan som min SKX009 [linked image], länken är dock ny för mig och den känns ju riktigt kalasrasslig. Är inte bekant med jubileelänkar sedan tidigare men denna känns som om den har 50 år av stretch i sig redan nu, jag klagar inte, det är en observation. Jag har ändå inte tänkt att ha den på länk förutom någon gång då och då när jag är trött på alla andra 22millimetare jag har [linked image]

Ikväll blir det gårdsfest och då hade jag tänkt att ha min master control men med tanke på att det svenska vädret är... väldigt svenskt idag så kanske den här får hänga med istället [linked image]

Den här ska det inte göras någonting med, ska behålla den precis som den är (förutom byte av armband).

En klocka...
[linked image]

Se hur mitt fjuniga armhår ställer sig upp när den åkte på handleden
[linked image]

Så åkte det på ett annat armband, sitter på även nu.
[linked image]

Skål för våra nyinköpta SKX007:or, Jockinho! [linked image]

Ha en trevlig helg allesammans!

[linked image]

Respond to this message   
AuthorReply

(Login Jockinho)
90.233.160.156

Grattis!

July 3 2009, 3:08 PM 

bra den kom fram [linked image] . Håller med kring jubilee, rasslig men väldigt bekväm. Lär dock bytas till ett skinnarmband efter sommaren.
Min sitter sin vana trogen på armen just nu samtidigt som jag undrar var sommaren tagit vägen. För sisådär 1h sen var det sol och bad nu mullrar och öser det ner [linked image]

Respond to this message   

Erik M
(Login E.Mard)
83.233.93.75

Här är det precis tvärsom...

July 3 2009, 3:12 PM 

öste ner tidigare men nu är det riktigt fint. Oroar mig dock fortfarande inför gårdsfesten ikväll.

Ha det gott!

[linked image]

Respond to this message   

(Login StefL)
194.68.126.35

Tänkte också göra slag i saken

July 3 2009, 3:33 PM 

Efter att ha insett att det tydligen är 'tratten' som gäller tänkte jag också göra slag i saken och beställa en dos av det många här verkar kalla 'ingångsdrogen'. Jag funderar dock på en SKX009, dvs den med blå och röd bezel. Vad jag förstår är det ingen som helst skillnad mot SKX007 utom färgen eller har jag missuppfattat något? Och finns det någon nackdel med färgerna? Tänkte att en svart kanske är mer allround och att en blå/röd är svårare att matcha med snygga armband och kläder, men det spelar iof mindre roll för mig som tänkt ha den som semesterklocka.

Respond to this message   

(Login Christofer_S)
86.96.226.86

Har en ny liggande..

July 3 2009, 3:50 PM 

..i låda på gummiband, tror den är blåröd?
Aldrig buren.

Finns på västkusten.

Intresserad?

Skickar ett mail...

Respond to this message   

Erik M
(Login E.Mard)
83.233.93.75

Jag har både en SKX007 och en SKX009, varför inte ha en av varje? :-D

July 3 2009, 6:02 PM 

[linked image]

Respond to this message   

(Login wosk)
90.228.220.100

superoyster?

July 3 2009, 11:36 PM 

Någon som ligger inne med superoystern och har koll på hur kort man kan kan göra den? Gillar inte jubileet på min skx även om det är jävligt bekvämt, men är rädd att superoystert inte skall gå att korta tillräckligt.

Respond to this message   

(Login Mr.Nordgren)
85.224.169.154

det går att korta av en hel del

July 4 2009, 4:50 PM 

jag har riktiga tjejhandleder och har en länkbit kvar att ta av på mitt.

Respond to this message   

(Login wosk)
90.228.220.100

16cm?

July 7 2009, 11:37 PM 

Tack för svaret, men mina är verkligen tunna, 16 cm. Kanske klarar sig om man tar den med fyra hål?

Respond to this message   

(Login StefL)
85.225.211.32

Har du såklart rätt i

July 5 2009, 9:07 AM 

Det har du förstås helt rätt i - särskilt med tanke på de priser man verkar kunna få om man handlar av någon av de 'asiatiska' distributörerna på Tradera. Det lutar dock åt att jag börjar med en av dem, kanske en SKX009 och samtidigt en SNK805 som jag bestämt fått för mig kommer att vara perfekt till jaktkläderna på älgjakten :-p

Respond to this message   
Current Topic - I måndags fick jag hem en SKX007 från HK...
  << Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till förstasidan