jag hade i princip räknat bort dem, men redan efter 5min såg man att det fanns en vilja som inte fanns i första matchen. Även om Assyriska var mycket bättre i första matchen var faktiskt djurgården än mer överlägset i denna. Det ska dock sägas att med Moussa på topp hade nog Assyriska kunnat bli lite farligare...
...sedan Dackefejden..men vill gratulera DIF till en otroligt stark comback. Trodde jag inte, så hatten av!!
Men den där clownen Tauer får ni göra er av mig....villen pajas
Synd att när han för en gångs skull inte gör några misstag på plan, går han och gör ett jättemisstag på sin blogg.
dif-spelare som sjunger DFG-ramsor känns jävligt onödigt.
Får väl ändå säga grattis och tycker det är bra att ni klarade er, skulle sakna derbyna för mycket.
Trots att man ångrar sig lite när man såg det vidriga beteendet efter matchen. Misshandel av spelare i Assyriska
På bilderna o filmen så ser jag bara folk springades med armarna utåt o.........
November 9 2009, 7:35 PM
att folk kolliderar. Men men e det som AFF spelare säger att det e Djurgårdsfans som har slagit dom e det sjukt beklagligt. Men det roliga är att alltid när det e DIF så skrivs det spaltmeter.
Jo, detsamma gäller ju för gnagets och bajens också supportrar också,>>>
November 9 2009, 8:41 PM
...man har ju lärt sig att läsa mellan raderna i skvallerblaskorna. Det mest skrämmande exemplet var väl när tidningarna hängde ut ett gäng Djurgårdare som luftfartsterrorister...
Men på filmen är det ju ganska tydligt att Assyriskaspelaren får en rejäl vinge i ansiktet, knappast en olyckshändelse tyvärr.