...06:58 och knep en finkaffe från "Kundmaskinen" i repan – Latte + 2 x Espresso ….mumma för magen! Stor dag idag då jag äntligen ska få se nya lyan live som vi skrev papper på för ca 1 år sedan. Kl 13:30 är det dags för husesyn med besiktningsman och hantverkare i släptåg....mot förorten!!
välkommen till förorten... but its not all that its cracked up to be...
November 15 2011, 10:11 AM
men vi byter också, från närförort-väst till närförort-öst om 2v.
får ett radhus som är dubbelt så stort som lgh:n för samma pengar... o närmre vattnet...
.
.
------------------------------------------------
“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
¯ Albert Einstein
valde denna i morse, med fasta bandstift och BRUNT band till mina SVARTA kontorsskor....
kommer jag att sluta i mysbyxor, foppatofflor och med en AP ROO i guld på armen och med 400 tomma klockkartonger i en garderob eller vad tror ni????
.
.
“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
¯ Albert Einstein
.
.
¯ Albert Einstein