|
Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas?May 15 2012 at 8:06 PM |
(Login Rolex1220) TimeToTalk medlem |
| Denna tradera auktion kan vara korrekt, dock känns det lustigt uan res. pris. Thomas, är det din annons eller någon blåser andra på din "bekostnad"?
http://www.tradera.com/swizz-rolex-submariner-snr-p391526-2001--auktion_190120_156110739
Vet att man inte får länka till pågående annonser men är det bedrägeri är det för jävligt!
Med reservation för att den är korrekt.
Med vänlig hälsning
N |
|
| Author | Reply |
(Login Rolex1220) TimeToTalk medlem | Korrekt annons------> | May 15 2012, 8:09 PM |
|
 TomasBc (Login TomasBc) TimeToTalk medlem | Inte min annons.... | May 15 2012, 8:20 PM |
Något ufo som stulit min text och bilder i ett uppenbart syfte att lura någon.
Har mailat tradera om detta tidigare idag när Anders.S mailade mig om det här.
Tack för infon! |
|
(Login Rolex1220) TimeToTalk medlem | Ok, bra! Hoppas du inte drabbas på något sätt. (nt) | May 15 2012, 8:21 PM |
|
V. (Login Veiron) TimeToTalk medlem | Läge att bjuda 200.000? Så att ingen råkar vinna och betalar..nt | May 16 2012, 8:07 AM |
|
 Marcus (Login CaptainOats) TimeToTalk medlem | Re: Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas? | May 16 2012, 9:21 AM |
Varför ligger annonsen kvar ???? |
|
Mon (Login MonBK) TimeToTalk medlem | Re: Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas? | May 16 2012, 11:11 AM |
Därför att inte tillräckligt många raporterar annonsen.
Om ni gjorde det istället för att bara snacka så tog dom bort den omg. |
|
 Marcus (Login CaptainOats) TimeToTalk medlem | Re: Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas? | May 16 2012, 11:17 AM |
Är det något speciellt system att flera måste anmäla ?
Låter konstigt, den verkar vara borta nu iaf.
|
|
Mon (Login MonBK) TimeToTalk medlem | Re: Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas? | May 16 2012, 11:20 AM |
Ja, dom tar inte bort något om bara en eller två rapporterar. |
|
Mon (Login MonBK) TimeToTalk medlem | Re: Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas? | May 16 2012, 2:55 PM |
Säljaren är nu avstängd från Tradera. |
|
 Marcus (Login CaptainOats) TimeToTalk medlem | Re: Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas? | May 16 2012, 3:32 PM |
Bra !
Såg ju ut som att han hade ett antal bra omdömen innan. |
|
Mon (Login MonBK) TimeToTalk medlem | Re: Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas? | May 16 2012, 4:21 PM |
16613 han sålde förra veckan var även den en kopia men eftersom det bara var jag som rapporterade den tog dom inte bort den. |
|
| Current Topic - Tradera bedrägeri på en kamrat här....?? Rolex Sub TT - Thomas? |
|
|