För vissa jobb han tagit på sig så har han i vissa fall inte riktigt levererat vad man kan förvänta sig. Jag tolkade frågan gällande handel iom det var Blocket vi talade om. Vad jag vet så har han rakt igenom goda referenser när det kommer till att köpa/sälja.
Själv har kanske önskat mer någon gång gällande service men det har inte varit vidare stora problem som vissa andra haft. Aurums DD-historia är inte kul och jag vet även andra som varit mindre nöjd. Återigen så tycker jag att man kan skilja på service och handel. Som säljare är han väldigt solid.
...eftersom jag har köpt från Dr Watch är jag seriöst intresserad av att höra om det finns oegentligheter i hans business.
Men, när det bara presenteras lösa oneliners som inte kan verifieras, specificeras eller på annat sätt underbyggas annat än med att någon hört något utan att det presenteras någon fakta alls så är det ju inte något annat än ett rykte. Vilket är synd eftersom jag, och säkert flera med mig, är genuint intresserade av en full story med hard facts.
Så, ta det inte personligt, vi är på samma sida här, det ligger väl i allas intresse att dra fram eventuella troll i ljuset ordentligt?
Japp. Läst rubbet. Men undrar fortfarande över det som antytts.
May 17 2012, 9:58 AM
Jag vill poängtera att vi är på samma sida här. Jag är bara nyfiken på om det finns några hard facts på det som antytts. Framförallt eftersom jag handlat från Dr Watch tidigare och för att han (so far) är en sådan jag kan tänka mig att handla från igen.