OT: bra italiensk krog i sthlm ??? May 17 2012 at 6:44 PM
christian
(Login poormans ) TimeToTalk medlem ngn som har ngt ställe att rekomendera??
cheers
christian
Author Reply Charles_ (Login Charles_ ) TimeToTalk medlem Mancini på Tunnelgatan... May 17 2012, 6:57 PM
har bra mat
Charles_ (Login Charles_ ) TimeToTalk medlem Är det pizza du är ute efter... May 17 2012, 7:08 PM
... så vågar jag lova att Pizza-Hatt på Upplandsgatan har Stockholm bästa
Knät
(Login Mange33 ) TimeToTalk medlem Då har du inte ätit på Dell Atore, Skeppargatan.. nt May 17 2012, 7:16 PM
Harald (Login haraldha ) TimeToTalk medlem Carl (Login CharlieSocks ) TimeToTalk medlem Mancini, Il Conte, La Tentazione, Linguini May 17 2012, 6:57 PM
TF (Login theargonaut ) TimeToTalk medlem http://www.primociaociao.nu/ på Hantverkargatan nt May 17 2012, 7:03 PM
- ALLT ÄR ETT -
Jens
(Login HesterMofet ) TimeToTalk medlem Lo Scudetto el Ciao Ciao Grande.... May 17 2012, 7:29 PM
...är de bästa, tycker jag då.
Annars rekommenderar jag Govindas vid Fridhemsplan
Jai shri krishna!
........
Hare Krishna!
Peter
(Login pethul ) TimeToTalk medlem Enkelt.. May 17 2012, 7:36 PM
Ciao Ciao i all ära men Haga deli slår dem på fingrarna
Viktor
(Login vekktah ) TimeToTalk medlem Kör på kvalitet: May 17 2012, 7:40 PM
Porto fino, il tempo eller den gamle och havet. Sen finns det ju en mängd nya aktörer men dessa är säkra kort.
Ciao ciao är vardagsställen med ok kvalitet, men inte mer.
Davvan (Login davvan ) TimeToTalk medlem Du har bara..... May 17 2012, 8:50 PM
...fått usla rekommendationer.....förutom Mancini. Jag skulle ta Buco Nero på Roslagsgatan eller Döden i Grytan på Norrtullsgatan......
Eller om du har med STORA plånboken Restaurang Jonas på Flemminggatan.... Rolex post -86, bye bye
Viktor
(Login vekktah ) TimeToTalk medlem Döden i grytan var bra en gång i tiden... May 17 2012, 9:37 PM
Men systerkrogen håller bättre stil, både i mat och miljö.
Porsan
(Login Porsan ) TimeToTalk medlem La Cucina May 17 2012, 9:19 PM
Ligger på Renstiernasgata, kvarterskrog med bra priser och god mat, boka bord!
/Anders
Rock_N_Ron (Login Rock_N_Ron ) TimeToTalk medlem Haga Deli... May 17 2012, 10:56 PM
...var asbra för 3-4 år sen.
Lyx-italienaren vid Norrmalmstorg är oxå riktigt bra. I hotellet där.
Lite snobbigt, men bra. Ta på dig Rolexen...
= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =
Per
(Login roh123 ) TimeToTalk medlem Mancini är kalasbra (nt) May 17 2012, 11:40 PM
Josef B
(Login Sjostaden ) TimeToTalk medlem "Gamle och Havet" och "Buchetto" May 18 2012, 10:27 AM
Riktiga män ger riktiga tips!
"Gamle och Havet"
Pilgrimsmusslorna var jättegoda men det är fisk och skaldjursgrytan/soppan du ska ta, helt jävla underbar!
"Buchetto"
Här gäller det att ha tur eller vara i god tid om man vill ha fönsterbordet. Det var ett halvår sedan jag var där men risotton var helt underbar och för att inte tala om frutte de mare med svart pasta!
Se till att fota klockan samband med maten
Johan R (Login JRSWE ) TimeToTalk medlem Divino på Karlavägen för lyx, La Vecchia Signora på Åsögatan för halvlyx (nt) May 18 2012, 1:50 PM
salmonia
(Login salmonia ) TimeToTalk medlem La Ciociara, valhallavägen 69 May 18 2012, 3:16 PM
Current Topic - OT: bra italiensk krog i sthlm ???