Härligt att höra. Men du skrämmer mig lite.. "var" trevlig??:-O
June 15 2012, 8:58 AM
Han överlevde väl efterfesten och är fortfarande trevlig? Själv börjar jag tro att jag inte finns... Eftersom jag aldrig tar mig in på dessa trevliga GTG:s Jag kör ju mitt eget race med GTG på egen hand i städer där inga andra TTT:are befinner sig..
Fick han ngn hjälp med sin beslutsångest då? Har sett hans(?) "Coke-Sub" komma och gå på Blocket två gånger på lika många dagar.. Varför bara på Blocket och inte här? Obs! Detta är inget påhopp på ngt sätt, då han/du självklart får välja helt själv om och var han/du vill sälja en klocka. Jag är bara nyfiken...
//Rickard aka Rickarnold
"Trots att en stor del av mitt liv kretsar kring klockor är jag aldrig i fas med tiden..."
Det är alltid kul att snacka med klocknördar, klämma på klockor och dricka alkohol. Att GOMEX/JE/BD inte dök upp förstår jag med tanke på rånrisken, men Jens är jag lite besviken på. Kan du inte komma nästa gång?
Finns även IWW i staterna som enligt uppgift alla paneristi's använder sig utan då dom är en av dom få som kan få till Pnaerai's egen grafitgrå ton sägs det...
...en behandling hos dem för nåt år sedan. Tror jag betalde 2000:- för en länk som behövde bahandlas. Det är en kille som heter David du ska prata med. Riktigt trevliga....fick en runttur som var väldigt intressant!