Panerai i ett knivigt läge... July 27 2012 at 6:08 PM RicVin (Login RicVin ) TimeToTalk medlem Träffbilden blir inte bättre när det runnit ner några Corona och en halv pava Rose'.. Inte kan jag spänna på mig klockan heller! Den åker av heeela tiden, skål på er;-)
Author Reply Denke (Login Denke ) TimeToTalk medlem Inget Trosa alltså? Det blev verandabärs och bloodsports? :) (nt) July 27 2012, 10:06 PM
RicVin (Login RicVin ) TimeToTalk medlem Njae.. Var bara där och bunkrade,du hade ju dragit... July 27 2012, 10:57 PM
Blir en sväng dit imorrn. Middag på "Fina fisken" och ngt gott på Bohmas njutbar efteråt
Denke (Login Denke ) TimeToTalk medlem Kom igen! Det är Vaxholm/Rindö som gäller sista helgen i Juli. Det VET du ju! (nt) July 27 2012, 11:27 PM
(Login HesterMofet ) TimeToTalk medlem Ge fan i Trosa! July 27 2012, 11:31 PM
Det är mina hoods.
Där hämtar jag energi och vill gärna slippa TTT-folk.
........................................
Been there, done that!
Denke (Login Denke ) TimeToTalk medlem Är stan stor nog för oss båda... ;) (nt) July 27 2012, 11:34 PM
RicVin (Login RicVin ) TimeToTalk medlem Ähh! På med munkorgen igen! Det finns rum för fler;-). (nt) July 27 2012, 11:35 PM
Denke (Login Denke ) TimeToTalk medlem Shit, det här kommer sluta med en klassisk wild west shootout på Trossens parkering. :) nt July 27 2012, 11:43 PM
(Login HesterMofet ) TimeToTalk medlem Japp! July 27 2012, 11:58 PM
Det blir du o jag o Benny Andersson! Brukar stöta på honom på Trossen, tror han har nåt landsställe i trakten..
O Tommy Körberg, för fan! Han brukar stå i kön o lukta sprit!
Been there, done that!
RicVin (Login RicVin ) TimeToTalk medlem Sprang på Bengt Fritjhofson på Trossen idag... July 28 2012, 12:06 AM
Såg ut som han bar en "Reverso" i guld..
Jens
(Login HesterMofet ) TimeToTalk medlem Kändistätt! July 28 2012, 12:08 AM
Bor du i Trosa? ........................................
Been there, done that!
Denke (Login Denke ) TimeToTalk medlem Han Morberg, ickekocken, brukar väl också dyka upp på Trossen? (nt) July 28 2012, 12:24 AM
(Login HesterMofet ) TimeToTalk medlem Jo, personalen måste... July 28 2012, 12:33 AM
...va helt starstruck! Först kommer Benny Andersson sen du och efter det RicVin, Tommy Körberg o sen jag o Morberg.
Oj, oj, oj...
Been there, done that!
Current Topic - Panerai i ett knivigt läge...