Dit is een geheel informatief draadje om iedereen op de hoogte te stellen van de actie(s) die de moddereter(s) uit hebben moet voeren omdat er altijd mensen zullen zijn die
de regels niet in acht kunnen houden (of ze gewoon niet gelezen hebben)
Hier word je op de hoogte gehouden van de reden van verdwenen draadjes en andere zaken. Het lijkt me duidelijk te stellen dat wanneer dit draadje weer verschenen is er weer een ingrijpende actie heeft plaatsgevonden. Dit draadje staat permanent op slot zodat alleen de moddereter(s) er tekst aan toe kunnen voegen.
Nog een paar laatste dingen:
- Op slot doen van draadjes zal ik zelf niet snel doen. Dit voorkomt dat het DGMB helemaal vervuilt raakt met allerlei vuige teksten en overtredingen van
de regels. In de meeste gevallen verzandt een draadje binnen drie posts in een bovenbeschreven draadje.
- Wanneer je vind dat iemand beledigende of andersoortige aanstootgevende teksten over je schrijft kan je me een meel sturen en de teksten worden verwijderd (mits er werkelijk sprake is van bovenstaande situatie)
- Reclames en ander commerciele uitingen zijn een kort leven beschoren op het DGMB. Ik zal deze na het lezen verwijderen zonder verder woorden aan vuil te maken. Enige uitzonderingen in de zin dat ze blijven staan zijn reclames over feesten, nieuwe album-releases, recenties of andere aanverwante Goff-gerelateerde zaken (vermits deze in niet al te ruime mate aanwezig zijn)
- Als je het niet eens bent of gewoon meer informatie wil over beleid en verdwijningen mag je me natuurlijk ook een meel sturen. Ik zal in alle gevallen naar eer en geweten antwoord geven.
Tot zover de introductie. Over naar de beleidszaken.
Met vriendelijke groeten,
Namens het Moddereters-team
Godpipo
Ps: voor klachten, vragen en andere zaken stuur je meel naar
Godpipo
1e edit: spelfoutje
2e edit: toevoeging regeltje
3e edit: wijziging meeladres