(Inloggen Bunkermeisje) DutchGothic MB Member 62.234.11.227
Re: Ik wil weer eens
March 13 2005, 6:56 PM
Ik neuk niet, ik bedrijf de liefde.
Alhoewel we er lekker op los neuken hoor, alleen heb ik grafhekel aan dat woord want dat maakt het gelijk smerig en doet me denken aan hoererij :P
Minister van propaganda / Minister van waarheid / Minister van Informatie
(Inloggen Cramped) DutchGothic MB Member 212.189.36.79
@ Beau
March 14 2005, 4:38 PM
Jij had toch iets van een fetish met rubberen lieslaarzen? Neuk je die als een opblaaspop? Of trek jeje af als je ze aan hebt of kijkt naar die dingen of mensen die ze dragen?
Ja, ik twijfel. Ik heb een klein halfjaar geleden een leuk meisje leren kennen op een feestje. Nu kom ik geregeld bij haar over de vloer, we bezoeken samen de feestjes, ik overnacht bij haar enz. Ze is een echte ‘’jager’’ Misschien vraagt ze zich af wanneer ik me overgeef.
Ach
March 15 2005, 2:03 PM
Ik geloof dat ik weet om welke dame het gaat in Menph's geval.
"Nee dank je, ik ben gestopt" zou mijn antwoord zijn als zij vraagt of ze me mag neuken.
En nou normaal antwoorden. Als ik ergens een schijthekel aan heb zijn het wle die halfbakken wink wink toevoegingen van de laatste tijd. Of de laatste twee jaar. Hup hup, nu is je tijd. Voor je het weet kan je niet eens meer neuken.
wie: kneuzen
hoe: op teleurstellende wijze
waarom: ik was weer eens dronken en focusde niet helder. (Of ik werd er zwaar ingeluist, bijvoorbeeld, de heer in kwestie kon best zoenen, handmatig ook veelbelovend, en daarna werd het toch behoorlijk om te )
Een paar soundbytes ivm de laatste "veroveringen":
Hij: "wat kijk je verbaasd?"
Ik: "Je zag er leuker uit met je kleren aan..."
Hij: "Ik word er zo ontzettend geil van als je...."
Ik: "Nou, daar heb ik anders helemaal geen zin in."
Hij: "Tot de volgende keer, dan maar"
Ik: "Nou............ "
Waarom enkel kneuzen op mijn pad de laatste tijd, doe ik wat verkeerd, worden ze ouder en daardoor belabberder? Je zou toch denken dat ik nu betere sex diende te hebben dan in mijn puberteit, want als ze in deze leeftijdscategorie (25-35) nog niet voldoende geoefend hebben komt het nooit meer goed met ze.
(Inloggen weird_hobbes) DutchGothic MB Member 84.28.121.229
@bytch
March 19 2005, 12:08 PM
Misschien is seks toch voor het grootste deel een gevoelskwestie ('klikken' enzo ) en heb je gewoon pech de laatste tijd. Misschien moet je toch proberen helder te blijven, om zodoende op je gemak te kunnen scherpstellen .
IDD
March 19 2005, 12:51 PM
Zoenen was toch altijd de graadmeter?
Bijna alle vrouwen die ik ken zeggen dat als een kerel zoenen kan, dat dat een prima neuk-indicator is: goed zoenen=lekker neuken, slecht zoenen=slechte wip.
@ hobbes:
Nuchter zijn is niet mijn sterkste kant, en je denkt toch altijd, laat ik eens aardig zijn, gun die malloot een kans, (ofzo ) ruimdenkenen en drank gaat bij mij veelal saam.
En ik kom nou eenmaal vrij weinig op plekken waar nuchter leuke kerels te bespeuren zijn, als ik niet nuchter ben valt dat gewoon minder op...
@ beau:
Lengte (c.q. algehele staat van het ding) en drank zijn meestal geen geen goede vrienden van elkaar, maar wat nog meer het punt is dan doelgerichtheid is de doelVAARDIGHEID... Ik vind het gewoon bijzonder sneu als er geen variatie op erin-eruit-recht-zo-die-gaat mogelijk is. Heus, ik kan aardig sturen, maar moet ik nou alles zelf bedenken?
@ nachtzus:
Ik vermoed dat als ik die link van jou op mijn werk bekijk, dat ik dan eerdaags een fiks probleem heb, dus dat doe ik dan wel weer als de UPC me heraangesloten heeft. Verder mis je inderdaad weinig, maar in mijn optiek zijn de meeste dingen in de wereld vaak het leukst als je ze samen met een ander doet (vermits ie de spelregels snapt).
En verders, kerels die wel kunnen zoenen en vervolgens niet kunnen neuken zijn akelige oplichters!!! Is zoiets niet bij wet verboden?
Overigens geen frustratie, maar wel effe een interessante vraag, maar waarom zijn er meer mooie leuke vrouwen op deez' aard dan mannen? (Geen geintje, kijk maar om je heen op het gemiddelde terras/park/gotenfeest)
hummmzz, daar heb ik wel een over na gedacht.... en daar blijft het dan ook helemaal bij.
Ik kan vrouwen ontzettend mooi, lief, leuk en spannend vinden, en raak erg vrolijk van zaken zoals het nummer met de hijgende wijven van wumpscut, maar voor het echte werk.... nee, geef me dan maar gewoon een kerel.
Ooit wel eens een zwakbegaafde poging in die richting meegemaakt, maar ik word er erg lacherig en zenuwachtig van, en knap dr ook vrij vlot op af...
Ik kneus voorlopig wel weer fruitig door, totdat dr weer een echte (zo een in een berevel, met het vocabulaire van "oearhahoempffff!!!" geniet momenteel mijn voorkeur!) onder een rots vandaan kruipt.
moonberryL*star (Inloggen moonberrylightstar) DutchGothic MB Member 194.109.22.148
Re: @ Beau
March 19 2005, 4:20 PM
Een goede lover neemt tegenwoordig voor zijn lief, niet meer bloemen maar het nieuwste speeltje mee (en bij een gofflje zijn die natuurlijk bijvoorkeur van latex zwart).
Nachtzuster (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 213.93.102.141
Re: Meh
March 19 2005, 7:18 PM
maar in mijn optiek zijn de meeste dingen in de wereld vaak het leukst als je ze samen met een ander doet (vermits ie de spelregels snapt).
In de kern heb je natuurlijk gelijk (geloof ik), maar ik word hier wel vaker mee doodgegooid en het ergert me mateloos. Jammer dan als je geen partner hebt. Maar in mijn optiek geldt: liever géén seks dan slechte seks.
Van slechte seks word ik niet vrolijk. En voor de overige eenzame uren: leve de seksindustrie!
En @ sister Low: Een man heeft nog meer kwaliteiten dan alleen dat deel hoor. Denk je van de rest van het lichaam?
Grim (Inloggen Grimreaper2002) DutchGothic MB Member 84.24.217.40
Nou...
March 19 2005, 10:12 PM
Als je ze al begint te verslijten of is het gewoon van nu wil ik wel weer een keer iets nieuws ? Ja dat is het nadeel van mannelijkheid kennelijk zijn wij geen interresante doelgroep, iig alles wat ze aanbieden voor sologebruik staat mij niet echt aan...
Maar gewoon lekker door hubo'en zou ik zeggen, het enige nadeel is dat ze je niet naar huis kunnen brengen... Zodra dat gebeurd voel ik me pas echt gepasseerd
Grim (Inloggen Grimreaper2002) DutchGothic MB Member 84.24.217.40
zeg raoul
March 19 2005, 11:21 PM
jij ook al gezakt voor je mannelijkheidsexamen ?
ik voldeed wel aan de fsieke keuring idd maar toen kwamen die verrekte psychotesten.
1) bier en wijn op tafel wat pak je op... Ja ik nam de witte wijn..... FOUT!
2) tv met afstandsbediening.. ik zapte het voetbal weg en naar desperate houswifes.. FOUT
3) keuken met pizza in de vriezer... helaas ik maakte een hele maaltijd FOUT
dus ja ik zit in therapie en ik kan al een pizza maken alleen het bier en voetbal wil nog niet echt lukken...
Low (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 213.93.102.141
Welnee mallerd
March 20 2005, 12:44 PM
Net zoals ik alle bijdragen in dit als een tierelier lopende topic met een korreltje zout slik, dienen mijn bijdragen eveneens met een flinke korrel zout geslikt te worden.
Natuurlijk voel ook ik mij niet aangevallen!
En je hebt gelijk hoor; die eerder genoemde nieuwsgierigheid van mij kilt mij nog eens.
Haha, heerlijk als twee vormen van ironisme tegen elkaar ingaan
En tuurlijk slik ik je bedrage met een flinke korrel zout, maar heb je dan ook nog de tequilla en limoen voor mij erbij?
En nieuwsgierigheid is mij niet geheel vreemd, loop er ook vaak mee in mijn hand te zeulen. En toch blijft het leuk, haha.
terug van "de jongen"
(Ga er toch eens over nadenken een front op te richten voor mannen die weten dat ze beter zijn dan de Vib...grijns )
Alleen engelen die hierboven zweven genieten een dergelijke vrijheid.
E-Gartner (Inloggen Menph) DutchGothic MB Member 62.163.103.20
Re: Ik wil weer eens
March 21 2005, 11:40 PM
Bonobo´s zijn kinky. Iedere aap, jong en oud doet het met elkaar. Als een Bonobo mannetje volwassen wort mag hij het echter niet meer met zijn moeder doen. Interresant is de afwezigheid van concurrentie op dit vlak. Daar waar andere dieren elkaar verdringen voor het voortplantingsrecht maakt de Bonobo zich hier niet druk om.
(Discovery gekeken)
This message has been edited by Menph van IP adres 62.163.103.20 on Mar 21, 2005 11:48 PM
Uit de TVgids:
De dierenarts van Artis moet in actie komen om het schild van een vrouwtjesschilpad te behandelen. Een mannetje heeft haar tijdens een wilde vrijpartij flink beschadigd.
(Bij de beesten af die heren. Waar is de Vaniliesex?)
(Inloggen 10110001) DutchGothic MB Member 84.26.77.126
Re: maar Docter A
March 23 2005, 8:33 PM
ik had wel spannnende verhalen verwacht i.p.v. foto's van apen die de liefde bedrijven. We zijn dan wel verwant aan aapjes maar ik denk dat het seksleven van de mens meer voorsteld (ja ik heb wel eens een aap zien neuken en dat duurde welgeteld 5 seconden).
Dus kom maar op met die kinky verhalen want zelf heb ik er geen.
Cramped (Inloggen Cramped) DutchGothic MB Member 62.194.159.164
Ach Sabine
March 24 2005, 12:21 PM
neuken moet gewoon zo af en toe (en liefst wat vaker), vooral als de lente weer voor de deur staat.
Als de zon weer gaat schijnne komen de beestachtige driften weer boven
..dus ga ik zaterdag naar de Kama Sutra beurs in Rijswijk. Wellicht scoor ik weer iets leuks/ lekkers voor mezelf. En het interesseert me geen reet wat een ander daarvan vindt.
O, bij de weg... deze hadden we nog niet gehad, is 't wel?
(Inloggen Cramped) DutchGothic MB Member 62.194.159.164
Ik heb
April 1 2005, 11:47 AM
nog een uitje naar de kama Sutra tegoed Het was mijn kerstcadeau van Iezje, dus ik zal de lokale billboards weer eens in de gaten houden. Thanx for reminding me, Sis Low!
Hij komt dus zaterdag ook mee, dan kan je zelf kijken...
En qua psychotisce doos wezen.... te laat... Hij heeft ievulbytch op google gezocht en toen kwam ie uit bij deze beerput.
Hahaha, nou als ik nog ergens over had willen jokken, dan kan ik dat nu wel shaken...
***Alcohol, nee dank je, ik drink noooooooooooit ***
(Inloggen Crayne) DutchGothic MB Member 212.123.215.18
Na...
April 8 2005, 11:48 AM
...de scheiding in juli 2004 (nou ja, na het verbreken van de relatie, de scheiding kwam pas in november 2004) heb ik - op een enkele spannende en zeer ruwe ontmoeting in een brandgang na - niet meer geneukt tot december 2004.
Tegenwoordig zorgt een gewillig vriendinnetje voor de mogelijkheid om mijn behoefte aan een breed scala aan standjes, attributen en fetishes te bevredigen, dus voorlopig is mijn GNI (Gemiddelde Neuk Index) ruim boven het gemiddelde.
Bij de Aldi verkopen ze in het vriesvak van die kippen in een plastic zak.
Nou heb ik wel iets met plastic, maar in geval van een kip kun je er beter de zak vanaf halen.. Hup in de magnetron ermee, 10 minuten op de ontdooistand, eventueel 15 maar dat hangt af van het vermogen van je magnetron. Het moet lauw en rauw zijn zeg maar.
Verwijder trouwens ook dat zakje met de ingewanden want anders wordt het zo'n rommeltje. Tenzij dat natuurlijk je ding is. Ik word er doorgaans niet vrolijk van.
Vegetariers zijn helaas aangewezen op een levend exemplaar maar die verkopen ze vooralsnog niet bij de Aldi. Echter, bij de betere natuurwinkel valt er vast een adoptiekip te regelen. Maaike heeft er één.
pffff, zon adoptiekip valt best tegen hoor, komt regelmatig een sociowerker van de natuurwinkel langs om te kijken of je wel verantwoord er mee omgaat enzo. De ingewanden moet je er ook uithalen trouwens, dus dat maakt geen verschil.
Wel fijn om te weten dat mijn duisterste geheimen veilig zijn bij je, Sandor, tsss, ik zal je nog eens mee laten doen.
This message has been edited by bengeenhippie van IP adres 87.209.98.239 on Jul 27, 2007 1:12 AM
Cramped (Inloggen Cramped) DutchGothic MB Member 85.144.4.51
Re: Kijk...
July 27 2007, 11:29 AM
Het moest gothverdomme een SERIEUS topic over neuken worden, niet over van die pimmelkaarsen ensow..... Ik kan jullie ook geen twee jaar alleen laten of het gaat alweer mis....
CRAMPED
*** Want zoals mijn moeder zei: poepen moet niet tussen mijn tieten ***
Laatst was ik op een goffickfeestje en toen hebben we een workshop "groente en fruit nadoen" gedaan, dat was wel heel erg spannend.. maar we zijn de aubergine en qourchette vergeten.