(Inloggen Beautevil) DutchGothic MB Member van IP adres 62.131.11.4
Jeuh, de Nijmeegse Gootiek leeft wéér meer in Nijmegen (bekend van o.a. Onderstroom en Insula Avalonia). Naast Blue Moon in de Molenstraat hebben we er nu een héle leuke winkel bij: Night Lady (In De Betouwstraat 27, 6511GB Nijmegen).
Leuke mensen die het doen, goedkope prijzen én je kunt er eventueel ook je jurk inruilen (zolang de jurk nog in goede staat is).
Ik ben bezig met het opzetten van een gothic kleding winkel, omdat ik denk dat er vraag naar is.
De plannen zijn om half januari 2010 open te gaan, als alles gaat lukken.
E-Gartner (Inloggen Menph) DutchGothic MB Member 213.93.244.110
Re: NIGHT LADY NIEUWE GOTHIC WINKEL IN NIJMEGEN
January 19 2006, 12:03 PM
We zullen er eens een kijkje nemen.
De Retro ( XXXX - 1900 kleding en hoofddeksel) alsmede de Legerstock ( Nieuwe leger/werk kleding en toebehoren) vind ik interresanter dan The blue moon. Eigenlijk doet The blue moon me nog het meest aan een carnavalswinkel denken. In de Legerstock kocht ik laatst een mooie jas. Er hangen leuke modellen tussen die een liefhebber van deathrock/punk niet zouden misstaan.
Beau (Inloggen Beautevil) DutchGothic MB Member 81.206.227.222
January 19 2006, 6:05 PM
Tja, de naam bestaat mogelijk al langer want ze gingen eerst alle markten in NL af. Bovendien is het gewoon OK als twee mensen zo'n initiatief willen nemen zonder dat het ze echt wat hoeft op te leveren (schijnbaar).
CDs: nee, voor de rest - naast kleren nog wel ander spul.
Kleding: laat ik graag aan Layla over Maar al te zwart vond ik het niet iig, maar ja dat kan ook aan mij liggen
(Inloggen katana1986) DutchGothic MB Member 82.157.130.0
January 19 2006, 6:20 PM
In Utrecht zit inderdaad geen gotisch verantwoorde winkel maar ook al zouden we er wel 1 hebben zou ik er nog niet komen aangezien wat ik wil niet te koop is of veel te veel geld kost. Ode aan mijn naaimachine (L)!
"Maar al te zwart vond ik het niet iig" hehe, misschien wandel ik dan nog wel een keer naar binnen als ik weer eens in de buurt ben. Wel gevaarlijk hoor met zo'n winkel tegenover Genesis gaan zitten, voor je het weet heb je een hele grote klantenkring van 16-jarige meisjes die velourse jurken willen. Oh wacht... dat kan natuurlijk ook heel slim zijn
Vandaag even binnengewandeld, ze hebben wel wat leuk spul, maar ook veel jurken die ik niet meer zo draag.. wel hadden ze latex en wat lak/vinyl dingetjes, en dat spreekt me dan wel weer aan.. maar ik ben er heel kort geweest, dus ik ga nog wel een keertje kijken.
Hallo mijn naam is Brandi en ik heb mijn eigen theater bedrijf. Wij zijn met een nieuwe gothic theme show dat zou 1 juni te Nijmegen premieren (bij Old Cave). Vandag ben ik in Nijmegen om kostuumen te kopen (van Blue Moon). Ik heb net uw winkel gevonden en ik wil vandag er ook langs. Helaas zag ik dat je dinsadgen niet open zijn. Ik heb uw nummer (van de winkel) en zou je om 10uur bellen. Het zou heel fijn zijn als je vandag voor mij een exceptie kunt maken en even met mij afspreken.
Dank u wel en hopelijk spreek ik je over een paar uren.
(Inloggen weird_hobbes) DutchGothic MB Member 145.85.196.143
Wellicht retorische vraag
January 20 2006, 9:36 AM
Verkoopt "onze" nieuwe aanwinst ook leuke kleding voor heren? En dan bedoel ik iets anders dan die over priced SDL-projectielen...
Het lijkt mij enorm saai om elke dag met/in een eigen winkel bezig te zijn. Maar voor een paar dagen in de week lijkt een eigen goth/koffie/postpunk/muziek/kink-shop mij wel een leuke bezigheid . En dan het liefst een mengeling van deze onderwerpen.
Re: Ach, ik zag in Gemert vandaag ook al 'n Gothic Jurk in de etalage hangen.....
January 23 2006, 10:22 AM
Ben er al vaak langsgelopen, maar dat is steeds voor of na sluitingstijd dus dat schiet niet echt op
Misschien binnenkort eens in mijn pauze binnenwandelen.
Maareh, kleren inruilen...is dat teegn andere kleren, of krijg je er geld voor? In het laatste geval kom ik binnenkort even met een aanhangwagen wat kleren brengen
Ik was er gisteren na m'n werk ook even langs gehobbeld, maar er staan geen openingstijden op en je moet eerst via een voordeur met deurbel naar binnen. Is die deur dan gewoon open of moet je er eerst aanbellen?
Want m'n verjaardag is maandag geweest en ik heb wat geld gekregen om te shoppen. Voor o.a. een nieuwe rok.
Beau (Inloggen Beautevil) DutchGothic MB Member 62.131.11.4
Re: Eh.....openingtijden?
January 24 2006, 12:26 PM
De deur is gewoon open - op winkeluren begreep ik. Je kunt ze ook bellen voor een afspraak buiten openingstijden om. Maar ik weet niet of het zo handig is om hun mobiel op i-net te plaatsen. Ik ben immers slechts de boodschapper
Bij Insula (4-2 in Trianon) neem ik iig de flyers mee...
Leuk om te merken dat jullie de winkel hebben opgemerkt. Ik kom graag in de winkel en help hier en daar een handje mee. Al zijn de velours jurken niet echt mijn ding... Maar wat leuk zou zijn, is als jullie aangeven wat jullie het liefste in de winkel zien. Dan brief ik dat weer door aan de eigenaren... Dat zou de inkoop een stuk makkelijker maken. Vanaf mei zal er hard gewerkt worden aan een eigen collectie jurken, gebaseerd op authentieke Victoriaanse patronen. Zoals een maternity-corset (erg mooi, erg apart en helemaal historisch verantwoord). Dat weet ik dan weer, omdat ik mee mag helpen achter de naaimachine. Maar laat die wensen komen. Misschien dat er tezijnertijd ook schoenen van o.a. Demonia in de winkel komen (ik hoop er in ieder geval heel hard op!!). Hoop jullie in de winkel te treffen!!
Solanum (Inloggen solanumoccultus) DutchGothic MB Member 145.97.227.19
Re: Bonzaikinderen???
April 19 2007, 3:34 PM
Ik weet wel wat een zwangerschaps corset is, ik vroeg me alleen af of er veel vraag is naar een corset met cupdelen die open kunnen... Dat is nu net de clou van zo'n ding
Ik zou persoonlijk een ander modelletje nemen om te maken voor de massa... Maar goed, niet mijn winkel...
This message has been edited by solanumoccultus van IP adres 145.97.227.19 on Apr 19, 2007 3:34 PM
zwangere vrouwen dragen anno 2007 geen corsetje meer..niet zwangere vrouwen willen daar niet mee geasocieerd worden.
"goh, leuk ben je zwanger? Ik zie het..mooi buikje al.."terwijl je net van de febo komt, en denkt " fijn die extra mogelijkheid.."
dat trek je daarna dus óók nooit meer aan..
maar kan zeker mooi corset zijn..k zou het dan alleen geen zwangerschapscorset noemen, en hopen op klanten zonder verstand van corset.
succes
Ben nu 2 keer binnen geweest. 1e keer er ook wat gekocht, 2e keer er bijna gillend weer uitgelopen, veel te "jurk Sandra" wat mij betreft. Maar doe nog eens een 3e poging.
zo ver ik de laatste keer heb kunnen zien is die winkel weg...
Maar ik ga ook 100000000 keer liever naar de tweedehandswinkel die vlakbij de daalseweg zit...
Shit, ik dacht dat dit een nieuwe draad was... en vroeg me al af; "zit er nu alweer een gottikwinkel?! Die lui leren er ook niks van hè.." Nu zit er volgens mij een tattoo/pierce-gelegenheid. Ook erg donker en occult, dat gekras en geprik. Of ja, errug boorderlijn ook.. weetog. no spang