Medelinaël (Inloggen medelinael) DutchGothic MB Member van IP adres 82.92.82.169
T leven lijkt er een beetje uit te zijn op het DGMB.
Alleen maar vooraankondigingen en after topics. Waar zijn de mensen die met enige rake flauwe opmerkingen de boel weer draaiende weten te houden.
Ik mis heel wat vaste gangmakers en de echt onzinnige topics. Niet de topics met flauwe foto's maar de onzinnige conversaties.
Ikzelf probeer ook nog steeds.
Maar het blijft hier een dooie boel..... :-D
(Inloggen Kratarknathrak) DutchGothic MB Member 80.60.28.71
Re: Sex....
April 8 2006, 7:14 PM
De actie is nu op gothic nederland. Dat heeft zich het laatste jaar ontwikkeld tot het belangrijkste goth-forum in Nederland, ondanks de pandabeertjes die zich daar regelmatig melden (en afgezeken worden. Wat dat betreft is er (gelukkig) niks veranderd.).
Give it up for tha B-Funk! Electronic BOOTY music all tha way!
(Inloggen TekNoir) DutchGothic MB Member 212.187.90.198
April 8 2006, 7:17 PM
en gothic nederland is inderdaad een vaak veel leuker board. wordt ook veel meer over muziek gebabbeld dan op het dgmb waar het vaak een beetje meer incrowd gewauwel en gezeur is.
Medelinaël (Inloggen medelinael) DutchGothic MB Member 82.92.82.169
April 8 2006, 8:22 PM
@ tekkie:
Gothic Nederland is zo te zien idd een gezellig keuvelhoekje bij verveling.
Gothtronic schijnt toch ook een forum te hebben? Kan me herinneren dat ik me daar ooit ook eens ingeschreven heb. Geen idee onder welke inlog......
Waar koop je eigenlijk zo'n paaskaars? Je weet wel, zo'n ding dat om deze tijd in een katholieke kerk staat. Een centimeter of acht, negen. Met zo'n reli plaatje in diep reliëf erop.
(Inloggen DistortedChaos) DutchGothic MB Member 80.126.25.214
Kaarsen?
April 8 2006, 7:40 PM
Nou gewoon, kerk in rennen en zo'n joekel in je handtasje proppen en dan naar buiten lopen als of er niet aan de hand was met een uidrukking op je gezicht dat je eigenlijk bij de buren had moeten zijn
Medelinaël (Inloggen medelinael) DutchGothic MB Member 82.92.82.169
April 8 2006, 7:35 PM
@ anonymous (6ix aan het ip adres te zien)
Vind ik niet zo raar met het huidige aanbod.
@Isabelle: In Amsterdam zitten wel een aantal van die reli-winkels. Als je met tram 1,2 of 5 richting Leidseplein gaat dan kom je er geloof ik langs eentje (als die nog bestaat want het is een tijd geleden dat ik er langs moest rijden)
Leuk is om daar naar ervaringen met kaarsen te vragen (mag ik mee? gheghehe!)
Ik ben ook al weer bezig met de opzet van een gothic picknick ter versterking van het groepsgevoel
Nieuw topic volgt nog...blurp!
This message has been edited by medelinael van IP adres 82.92.82.169 on Apr 8, 2006 7:43 PM This message has been edited by medelinael van IP adres 82.92.82.169 on Apr 8, 2006 7:39 PM This message has been edited by medelinael van IP adres 82.92.82.169 on Apr 8, 2006 7:38 PM
Kijk eindelijk weer eens een topic waar ik over mee kan praten. Al dat eindeloze gezever over feestjes is natuurlijk erg leuk, maar ik ben een huismuts geworden en ga dus al een tijdje niet meer naar feestjes, dus moet mijn vertier ergens anders zoeken.
.
Een paaskaars is trouwens wel een goed idee, alleen zo krijg je een echte paasaars.
Word je er daar nou ook al uitgegooid voor een ongotisch lettertype?
Even verder ontopic. Bouvier tegen pitbull bij de dierenarts: hoe is 't met jou? - Niet best, ik word afgemaakt. Werd wakker, zag een baby, ik kon het niet laten, ik beet, en dood. Maar waarvoor zit jij hier? - Ik zag zij van het baasje gebukt voor de ijskast staan in haar badjas, kon het niet laten, en ging erop. - Word je daar nou ook al voor afgemaakt? - Nee hoor, allleen m'n nagels er af.
6ix (Inloggen xlivid) DutchGothic MB Member 82.92.82.169
April 8 2006, 11:15 PM
Zeg tuinman, ben jij dan de enige die niet verbannen is op dat stomme forum?
Want ik krijg elke keer deze melding:
Quote:Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forum beheerder voor meer informatie.
Heb ze al een keer gemailed met de vraag waarom ik verbannen was. Kreeg 3 weken later een mail terug dat de ban was opgeheven. Nu ben ik ineens weer verbannen. Ik snap er geen hol meer van. (Om maar even on-topic te blijven.)
Anonymous (Inloggen medelinael) DutchGothic MB Member 213.148.236.194
April 8 2006, 11:34 PM
@ 6ix
En ik heb echt niets meer gedaan via jouw IP-adres op het Gothic Angel forum.
Het was volgens mij mijn schuld dat je gebanned bent. Ik zette iets kritisch in het gastenboek en toen was het ineens over....
Ah Sex.....Het onderwerp waar ik onderdehand trauma's van heb aangezien me collega's zwaar geobserdeerd zijn door dit fenomeen en ik niet .Komt misschien omdat ik een kansloze nerd ben en het waarschijnlijk nooit zal hebben. Verschil tussen mij en de andere nerds is dat ik het allang ge accepteerd heb .
Ik werk bij een truckdealer en ben er achter gekomen dat ze daar erger zijn dan op de bloemenveiling. Vaak als ik een truck aant repareren ben wordt er wel iets vergeleken met sex. En waarom weet ik niet aangezien ik geen overeenkomsten zie tussen sex en vrachtwagens repareren. Verder zitten die kut collega's ook aan me reet waar ik een tyfus hekel aan heb(en dat weten ze en daarom doen ze het ook). This niet zo dat ik een probleem heb als iemand over sex lult maar ik word gestoort over die onzinnige opmerkingen die totaal geen nut hebben en die van erg laag niveau is en die ik te vaak heb gehoord.
Verder vinden ze het eens tyd dat ik ontmaagd gaat worden(ben nu 20 jaar ofzo). Aan de ene kant kom ik er dan wel achter waarom mannen geobserdeerd zijn door sex. Maar aan de andere kant betekend dat er een vrouw zich moet verlagen door sex met mij te hebben en verder zal ik enorm falen omdat ik niet weet wat ik met de situatie aanmoet(Zelfvertrouwen is een optie die nooit bij mij is ingebouwd geweest of het is stuk). Aan de andere kant met dat falen gedoe:Een collega heeft me ook eens aangeboden dat ik hem 24 uur per dag kan bereiken mocht ik de daad ooit moeten doen.
6ix (Inloggen xlivid) DutchGothic MB Member 82.92.82.169
pfff
April 8 2006, 11:40 PM
Ik zie de hele dag dozen om me heen op m'n werk. Erger dan dat kan bijna niet. Lege dozen, volle dozen, jonge dozen, oude dozen, kapotte dozen, bruine dozen, witte dozen, verhuisdozen, kantoordozen...
Mooi werk heb ik eigenlijk... Nu nog een geschikt moment kiezen om er eens 1 vast te pakken, flink hard op een pallet te gooien en, en... daarna zal de inhoud wel niet meer bruikbaar zijn...
Ik ben een jongen......Ben gedopteerd uit Sri-Lanka en me nederlandse ouders vonden het wel geinig om me een sri lankaanse naam te geven. Probleem is alleen dat het een meisjes naam is. De jongens versie van mijn nam is Nishantha....Ik had liever een hollandse naam gehad.
Dirk is een hele mooie meisjesnaam, ook als je een jongen bent. Eigenlijk wilde ik ook Dirk heten, maar mijn ouders waren me voor met het naamgeven. Jammer eigenlijk.
ben net terug van 2 weken vakantie, en ook de week lang sex op een luchtbed was goed te doen!
De bewuste kaarsenwinkel heet overigens "Pontifex" en zit bij mijn weten in de hartenstraat of idd in een van de andere 9 straatjes.
Ik wil best mee met Isabelle naar de kerk, maar dan niet mijn oude buurkerk, waar daar ben ik vorig jaar met Pasen uitgedonderd wegens onzedige handelingen toen we nog aan het afterpartyen waren van epicentre
(Inloggen Bunkermeisje) DutchGothic MB Member 82.156.254.175
Re: Sex is lekker
April 20 2006, 7:42 PM
sex op een luchtbed, nou dat werkte bij mij niet helemaal. vorig jaar moeten meemaken en nu gaan we weer drie weken op vakantie dus dat wordt weer met mijn knieen op het harde zeil :P
Sex op een luchtbed is vast beter als sex met een luchtbed. Nu ben ik persoonlijk niet een fan van luchtbedden dus ga ik het niet uitproberen. Ik hou meer van koude, harde ondergronden in afwisseling met zacht en wollig.
ik krijg net een oproep dat ik me hier gratis kan aanmelden bij de gothscene..
tsja als het dan echt helemaal gratis is moet ik er misschien toch maar eens serieus over na denken
kan ik hier ergens mijn handtekening zetten in bloed en is er nog een ballotage commissie of zoiets?
Het is wel een beetje mosterd na de maaltijd zo'n mega festijn om de goth scene hier ten grave te dragen, maar beter te laat dan helemaal nooit...
In het calvinistische kneuter Nederland zijn de spaarzame goths altijd wat te braaf en bescheiden geweest, een feestje hier, keurig stereotypen bevestigen daar, een vak in de nationale IQ test, en als de gemeente aangeeft dat een feest in de Stubnitz niet mag dan dan gaan we vooral niet op de barricaden.
Het is tijd voor een groot gebaar, een Symphonica Morte met 50000 grafzerken in de Arena, waar een met spinnenrag overtrokken replica van de kerk van Ruigoord het decor vormt waarin de Stubnitz als treurig gestrand altaar ruimte biedt aan een aantal gothic bands die hun glorydagen hadden in een tijdperk waarin de laatst overgebleven DGMBers (10?) nog niet geboren waren.
Siouxsies Happy House zet iedereen even op het verkeerde been, bij Christian Deaths Temple of Desire wordt nog met een verdwaalde kaars gezwaaid, maar met Bauhaus' Bela Lugosi's Dead weet iedereen weer waar hij voor gekomen is, rattengif is goedkoop en dus voor iedereen goed te doen en aangelengd met wat Absinth kan je het haast lekker noemen, zodat even later een voltallig stadion zich in verschrikkelijke krampen naar een onvermijdelijke rottige dood worstelt, het spastische stuiptrekkend publiek roept heel even verkeerde associaties op met Michael Jacksons Thriller maar gelukkig maakt Tuxedomoons No Tears for the Creatures of the Night daar snel en doeltreffend een eind aan, waarna Alien Sex Fiend een geheel overbodige maar toepasselijke toegift geeft aan een doodstil stadion met Dead and Buried.
eind.
Wel ben ik er dan een voorstander van de datum zo te plannen dat ze 24 uur voor 't NNC plaatsvindt. Zo kunnen we in ieder geval stellen dat we ALLEMAAL sex hebben gehad.