Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Fangsmith in Groningen

December 1 2006 at 5:12 PM
  (no login)
van IP adres 82.73.15.137

Geachte mede(nacht)mensen e.a.

De laatste 2 jaar zijn er in Nederland geen echte fangmasters meer, in Duitsland is de laatste -naar ik hoor- ook failliet gegaan. Ik heb goed voor nieuws voor diegene wiens droom het altijd al is geweest om echte "tijdelijke" hoektanden te laten maken. Het is een simpel concept maar de uitwerking is meestal te lastig om zelf te doen. (vooral aan de materialen komen is a pain in the ass). Het concept betreft: een eigen model/tekening voor je hoektanden. Die dan als een soort "caps" over je eigen tanden komen, zonder plakzooi,zonder gedoe, van echt kroonmateriaal, op maat gemaakt, uniek, in de gedetailleerde kleur van je eigen tanden,m.a.w. niet van echt te onderscheiden en superhard, makkelijk af en op te schuiven. Dit kan tegenwoordig gedaan worden in een professionele tandkliniek, door experts in Groningen. De prijs is aanzienlijk lager dan in de V.S., namelijk E 75,- per paar.

Voor meer info

Hiddema Tandtechniek
t.a.v. W.J. Branderhorst
Sint Walburgstraat 14
9712 HX Groningen

Met vriendelijke groet en goede bedoelingen
een tevreden klant van Branderhorst

Carpe Noctum
L.S.
TeL: 050-3130177

Respond to this message   
AuthorReply
LdW
(no login)
156.133.48.67

Re: Fangsmith in Groningen

December 1 2006, 5:27 PM 

Zonder lelijk te willen doen: Crudelia (De fangsmith die altijd op WGT en M'era Luna te vinden is) is volgens mij nog steeds in business. Je informatie lijkt me dus iets bezijden de waarheid.

Respond to this message   
Anonymous
(no login)
82.73.15.137

December 1 2006, 5:29 PM 

Dank, dat wist ik niet!

Respond to this message   

(Inloggen Santiago0667)
DutchGothic MB Member
89.98.183.94

December 1 2006, 5:52 PM 

Voor degene die deze kans missen, Father Sebastian, degene die tot 2 jaar geleden op een hoop feestjes in Nederland fangs maakten, komt waarschijnlijk van de zomer weer naar Nederland. Wellicht naar Summer Darkness 2007.

GrtZ,

Santiago...

p.s. de prijs in "The States" voor Fangs valt best mee, ongeveer gelijk...

<+]Removal of an infected or injured member of the body is considered specific treatment[+>

Respond to this message   
Luna Syra
(no login)
82.73.15.137

December 1 2006, 9:58 PM 

Ah zeer goed! Die boodschap had ik nog niet gekregen via de mail, wel is ie volgende week in Parijs vertelde hij me. Mooi, lijkt me leuk om m weer te zien, looking forward to it!

Luna S.

Respond to this message   

(Inloggen LeZandre)
DutchGothic MB Member
81.82.39.185

December 3 2006, 5:53 PM 

Idd.

Malakia S. Winters staat met zijn stoel tijdens het WGT en M'Era Luna op de stand van Strobelight / Gothic Magazine.

^v^LeZandre^v^

In den beginne was het woord... En het woord was Goth!

Respond to this message   

(no login)
84.80.34.184

aardig

December 12 2007, 9:32 PM 

Hallo

Via mijn zoon kreeg ik een berichtje dat je een beetje reclame voor mij maakt mbt de hoektanden
Erg lief en aardig
Zie je wel weer eens.
Gr. Willem

Respond to this message   

(no login)
77.251.18.16

Re: aardig

December 12 2007, 9:56 PM 

kijk...dát vind ik nou leuk...zo'n berichtje.

zelf ook nog steeds intersse in vreleging, maar word eerst ff sparen.

Respond to this message   
Current Topic - Fangsmith in Groningen
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement