(Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member van IP adres 82.93.8.188
"Located in the Goldstream River Valley in the Northern Selkirks, Gothics is a group of granite mountains whose steeple-like spires are reminiscent of Gothic cathedrals."
(Ik zie de vergelijking niet echt moet ik zeggen )
Redelijk ultiem lijkt me een tijdreis naar het Irak dat door glorieuze bommentapijten van US makelijk in as wordt gelegd. Opdat de bommenals een weldadig laatste dekbed op ons nederdalen.
Bran, Roemenië... zag daar geloof ik een bordje langs de weg van een vampier-camping. lol. erg touristisch wel vanwege 'kasteel Dracula' -maar laat je niet voor de gek houden :p verder sowieso erg mooie omgeving: het Karpathen-gebergte, bossen bossen en nog eens bossen...
enne: 's nachts niet naar buiten gaan hoor; er lopen daar heuse bruine beren!
Bran, daar ben ik geweest, 2 weken, hebben toen op de Vempire casmping gestaan. Er komen inderdaad redelijk wat beren voor, maar helaas geen 1 gezien, wel op de plekken geslapen waar ze zouden moeten zitten.
In Brasov hadden ze van de zomer problemen met beren die 's nachts uit de vuilcontainers aten. Er is toen ook een man omgekomen die blijkbaar op de verkeerde tijd + verkeerde plaats was. Er schijnen veel touristen op deze vuilcontainer beren af te komen. Een slechte zaak denk ik. Normaal gesproken hoor je ze helemaal niet tegen te komen en zeker 's zomers niet als er volop voedsel voor ze is in de bossen.