Convoid (Inloggen Convoid) DutchGothic MB Member 24.132.129.215
Is Siouxie niet iets Solo gaan doen...
August 16 2007, 11:22 PM
En is dat iets? Ik heb al lang niets nieuws van d'r gehoord, zelf niet van 't Creatures gebeuren heb ik niets gehoord, maar het blijft natuurlijk 'n geweldige zangeres....
(Inloggen wiscel) DutchGothic MB Member 83.119.135.184
Re: Siouxsie 02-11-07 Melkweg Amsterdam
August 17 2007, 5:16 PM
Quote: "Flauw hoor om deze post niet aan Wiscel over te laten"
Ik ben na SD gelijk doorgereden naar Duitsland voor een weekje vakantie. Geeft niet dat Bonertje de topic startte
Mijn kaarten voor London en Brussel zijn al besteld.
This message has been edited by wiscel van IP adres 83.119.135.184 on Aug 21, 2007 11:45 AM
tja wat moet ik hier nog op zeggen!!!! Ik ga zeker proberen te komen!!! 1 van de weinige acts die ik nog niet op "goh die zou ik altijd aleens willen zien" heb kunnen afstrepen!!!
This message has been edited by Stimpy13 van IP adres 83.83.62.206 on Aug 17, 2007 12:49 AM
Jeeej! Eindelijk Siouxsie zien! jammer dat the banshees niet meer meedoen, maar andere kant ben ik ook erg benieuwd hoe haar solowerk is!! just going to enjoy her party;)!
Ik geloof dat ik het eerst maar ga DOWNLOADEN, zo naar vind ik dat youtubeclipje. Ik weet ook niet zo zeker of ik er wel bij wil zijn in de Melkweg. Het beste optreden van dit jaar heb ik toch al gezien en het is wat teleurstellend als je favoriete 'band' ook speelt en het vervolgens verprutst.
Het was een prima concert. Beslist een gave show en een band met uitstekend gitarenwerk. Siouxsie was ook top al was zij soms niet helemaal bij stem, vooral bij de oude nummers. De nieuwe nummers passen nu beter bij haar.
Ik stond vrij achteraan maar heb toch wat aardige foto's kunnen maken.
Ik vond het helemaal fantastisch! Het overtrof echt mijn verwachtingen. Ik vond de nieuwe CD live ook veel leuke dan op CD. En zelfs de oudere nummers waren echt leuk om live te horen. 't Is ook een leuk mens om live te zien, leuke show onwijs veel energie echt tof.
Het was geweldig. Ze vulde de zaal met zoveel sfeer en geluid, echt supper.
@marduk : thanks voor het posten van de foto's, kan ik eindelijk haar out-fit in zilver en goud bekijken (stond ook achter aan, prima plek verder overguns).