Waren dat die optredens van Deviant UK en Novus? Dat het dan niet druk is verwonderd me dan niks. Beide bands zijn volstrekt onbekend in NL, en zullen dat voorlopig ook wel blijven. Ik heb promo's gekregen van beide bands een tijdje terug, en Deviant UK is hooguit een matige middenmoter. Novus is gewoon slecht.
Het zal vanavond bij Diary of dreams en Noyce tm dus denk ik wel ietsje drukker worden.
(Inloggen Beautevil) DutchGothic MB Member 86.87.165.96
Re: Wie gaan hierheen?
January 26 2008, 1:54 PM
Jammer dat het geluid zo tam stond, DoD kwam nou niet bepaald uit de verf zo. Het leek wel een beetje alsof dit een routine klus was, hopelijk staat het vanavond wat scherper want het leek wel of alles over de computer ging (en daardoor zo vlak als vlak maar kan zijn). Leuk waren de akoestische toegiften, gedurfd ook wel want het meerendeel van het publiek had al last van praatziekte en dat kwam de sfeer niet helemaal ten goede
U wilt foto's? U krijgt foto's! Ik was er helaas niet bij in Eindhoven maar wel in Amstelveen. Ik heb genoten van een prima concert met een verrassende en mooie akoestische toegift.