(Inloggen BalduMasque) van IP adres 145.53.134.146
Dag lieve allemaal,
Op woendag 31 Oktober gaan we dit jaar weer een Halloween feestje doen. Ja het is een doordeweekse dag, maar het Halloween feestje van vorig jaar was zo gezellig en goed geslaagd, dat we de gok gewoon weer gaan wagen, en dan ook nog 'ns op het Motorschip STUBNITZ!!
Zoooooo balen dat ik dr grrrr niet bij kan zijn....
October 3 2007, 5:17 AM
Maar je moet er wat voor over hebben om Dia de Los Muertos in Mexico mee te maken.
Zal aan jullie denken als ik met een fles Tequila op een versierd graf wakker wordt...
(en hopelijk niet er in)
Wel fantastisch natuurlijk die Stubnitz, en dr horen ook gewoon feestjes op de dag zelf te zijn. Het is toch wel een beetje de feestdag die bij deze scene hoort.
Zag wel plattegrondjes maar nog effe voor de mensen die de Stubnitz niet weten te vinden,
achter het CS van Amsterdam neemt men de pont naar de NDSM werf (is gratis).
Neem wel de pont uiterst links (gaat 2 keer per uur geloof ik) want met die anderen kom je nogal uit de richting terecht.
BUS 35, 38, 94, 95 van Centraal Station, of de Pont naar NDSM Werf.
NACHTBUSSEN naar Centraal Station (Elk half uur tot 04:00):
363: Elk uur om :18 and :48 van de Klaprozenweg
362: Is iets verder, gaat elk uur om :25 and :55 van het Barkpad
PONT Tijden:
Naar NDSM Werf: :15 en :45
Naar Centraal Station: :00 en :30 (tot 00:00 uur)
Buikslotermeerpont (en dan 10 minuten fietsen naar de Stubnitz) gaat de hele nacht door!
En Verder: Wegens omstandigheden zal Asrai niet spelen!
Huron en Compulsory Skin spelen in ieder geval voor 00 uur.
We hopen nog een vervanging te kunnen vinden voor Asrai, maar zo kort dag
zal dat waarschijnlijk niet lukken...
Geen maskers verplicht, kostuum zoals je wil, of niet, wees welkom, op Halloween!
Zucht ov is altijd klote. misschien toch eens denken aan rijlessen. Ik moet er denk ik toch aan geloven. Eens kijken voor een jeugd herberg om te vertoeven
Was voor mij een unieke lokatie en een heel ander feestje dan ik meestal bezoek. Mooie lokatie, echt dat alleen al zet een heerlijke sfeer neer.
Maar ondanks de lovende woorden die ik graag uit over dit feest het volgende...
Dom, pardon, dom dom dom als ik soms ben heb ik tas vergeten mee te nemen na afloop... Wie oh wie heeft een tas gevonden?, of wie zou zo vriendelijk willen zijn mij te laten weten als er ergens iets gevonden is, of wie dat zou kunnen weten????
Ik ben redelijk wanhopig, in de tas een deel van mijn outfit, en veel kan ik verliezen of vergeten, maar dit was heiligschennis...
Graag reactie per mail, badpakken2000@hotmail.com
vriendelijke groet, Bp
De fotootjes laten nog even op zich wachten, maar het zijn er best veel, want Xander, Fabio, Peter Dircken en nog iemand hebben foto's gemaakt, dus tegen de tijd dat ik ze heb wordt t nog een hele klus om ze online te krijgen!
Eerst morgen nog wat spelen en liedjes zingen op Terra Gotha, dus geef me aub tot ergens in volgende week, mag dat???
Yess... eind goed al goed, met denk aan medusa, en crew van stubnitz, keurig tas met inhoud weer terug...
Blij het weekend in.... om te werken....dat wel...