heh heh, eindelijk! ik had de hoop al min of meer opgegeven... maar hartstikke tof!
Ben benieuwd hoe duur de kaartjes gaan kosten, want daar kan ik even niets over vinden..
Is er dan sprake van ergens bij horen? Dat is best eng vind ik.. dat je ergens aan moet voldoen om ergens bij te horen, doet me denken aan mijn pubertijd.. brrr.
[Kwoot:]
"Je hoort er vast niet meer bij als je niet gaat?"
[/kwoot]
Wat ben ik daar blij om, The Cure heb ik altijd al een vreselijke band gevonden door die irritante stem van Robert Smith. The Cure krijg ik altijd een partij schubben van op mijn rug en scheenbenen. Daar is geen kruid tegen gewassen. Ik ben ook blij dat ik er NIET heen zal gaan.
in een stadion naar een concert gaan vind ik in de regel vrij bagger.
plus de megahoeveelheid centen waarmee de kwaliteit dan vaak niet in verhouding staat.
en het is niet in Amsterdam, dus ik kan het niet fietsen
Ik kan me niet voorstellen dat de belachelijke prijs het waard is. Ik hoorde of las ergens iets met in de zeventig euro?
Misschien ben ik verkeerd ingelicht, maar ik ben er zoveel hoedjes van geschrokken dat ik alle zin om het op te zoeken verloren heb.
Ik was wel zo nieuwsgierig geworden door mijn eigen gebazel dat ik het zelf ook al in al mijn heldhaftigheid opgezocht had. Volgens mij twijfel ik nu een beetje, maar de kans ik groot dat ik een week van tevoren ga kijken of er nog kaarten beschikbaar zijn.
(Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member 82.93.8.188
Re: ik weiger
October 6 2007, 10:48 AM
Ze spelen ook nog in Oberhausen
3/16/2008
Show Oberhausen, GE Germany / Konig-Pilsner Arena
TICKETS ON SALE Sat 29th Sept 9am
thecure@karsten-jahnke.de
Tickethotline: 49 (0)1805-62 62 80
(0,14 € / per Minute, cellphone prices may differ)
Ik heb ook kaartjes.. kwam er in eerste instantie niet doorheen.. teveel gebruikers, maar rond 5 over 10 is het me gelukt. Toch best snel gegaan die verkoop!
Yeahhhh, ik heb inmiddels ook staanplaatskaartjes voor Antwerpen besteld! <3
Meteen een weekendje Antwerpen aan vast plakken, op vrijdag is toch veel handiger
dan op dinsdag :P
helaas was in voor Ahoy te laat er waren geen kaarten meer
Ben nu naar afgelopen vrijdag naar Antwerpen geweest en het concert was daar echt waanzinnig
dus wie in ahoy gaan veel plezier!!!
gouden tip van de eeuw, ooit van marktplaats gehoord, daar valt alles tot op het laatste moment voor zelfs minder geld nog te regelen.
mensen willen vaak nog een beetje geld voor de kaartjes dan helemaal niets.
ook handig voor vliegtickets en natuurlijk lelijke inrichting. :p
Ik vond het helemaal te gek! Samen met mijn broer en vriend flink zitten meezingen en staan dansen. Gelukkig speelden ze veel oude nummers!
@ Manon: vrolijke nummers? Juist niet, gelukkig maar. Het was een topavond!
Wow.. zit nog fijn bij te komen van gisteravond!
Wat was het mooi... Bij de opkomst van de band, en toen het gezang van Robert Smith begon,
moest ik toch wat tranen laten.. maar gelukkig ook kunnen lachen.. vage situatie meegemaakt bij
hundred years, er viel iemand tegen het hek aan, jemig. Later was er een mannetje agressief geworden
tussen het publiek, dat zijn toch wel dingen die me geraakt hebben. Maar al met al was het heel mooi!
Ik vond het ook GEWELDIG!!
Die stem van Robert, echt prachtig!
Ik ging er al met hoge verwachtingen heen en die zijn vervuld ook!
Maarja, ik had een zitplaats op de tweede rang en ik ben niet gaan zitten, op een gegeven moment kwam er een mannetje naarme toe, of ik een stap opzij wilde gaan, nou geen probleem.
3 Nummers later komt de Security die me bij mn haar grijpt ''zou je gewoon naar achteren willen gaan? niemand kan het zien want je haar is te groot''
Die bejaarden wilde perse zitten en hadden last van me, viel me dat even zwaar tegen.
This message has been edited by Fledermauss van IP adres 84.26.48.39 on Mar 19, 2008 10:35 PM
@ fledermaus: Nou ja.. wat een discriminatie zeg.. alsof je geen ''Robert Smith verantwoord hoog getoupeerd mag hebben" )
Ook ik vond het helemaal fantastisch te gek. Ik had een prima plekje (2e rij, pal voor Simon Gallup) en heb van de eerste t/m de laatste minuut genoten.. En kippevel bij Pictures of You en Faith.. brrr.. zo mooooi !!
bedkever (Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member 212.182.185.153
Re: GE_WEL_DIG
March 20 2008, 2:17 AM
Ik moest ook een beetje grienen om de mooie stem van Robert, maar ook om andere dingen en een berichtje wat hierboven ergens staat. Wat ben ik toch een emotioneel warak ;(
Ik vond het ook een prima concert. Lekker lang ook: zowat 3 uur live! Helaashad ik een zitplaats en nogal achteraan ook maar ik heb toch wat foto's kunnen maken.