sjee, ga je die dingen nou overal waar je maar kan te koop zetten?
Ben het nou al 100 keer tegen gekomen,.
envy (no login) 77.161.193.91
Re: oeh
October 8 2007, 7:52 AM
Oeh! Misschien leuk voor Halloween!
Anonymous (no login) 212.204.156.50
Re: oeh
October 17 2007, 11:49 PM
kan me niet herrineren dat ik om JOUW mening heb gevraagd, JA ik zet dit lekker overal en zaken gaan goed, ga jij me soms tegenhouden? pfff ben jou zielige comments nu wel zat... jaaaaah fijn dat je een mening hebt, maar val mij daar niet mee lastig ja
Zo dan, nummer 32974 die dit maakt, damn hee je moet echt beter je best doen dit kan een geestelijk gehandicapte ook nog.
Maar laat ik ook even een nuttige opmerking tussen al dit gezeik plaatsen, dit soort dingen hier posten heeft geen zin, tenzij je graag afgezeken word, dit soort berichten horen thuis op Marktplaats, Ebat(als dat npg leeft) Ebay, VampireFreaks (in de daarvoor bestemde cults) en vooral LiveJournal(in de daarvoor bestemde community's zoals in dit geval fakehair, cyberwarez en industrial_fash)
Re: HAIRFALLS!
October 17 2007, 11:51 PM
pfff weer zon jaloers iemand, verdien hiermee waarschijnlijk meer mee dan jouw zielige ik ben nooit verder gekomen dan VMBO en moet nu bij de MacDreck werken baantje, dus hou jij maar lekker je mond, en JA IK GA DIT OVERAL ZETTEN , sinds er al genoeg mensen me hebben gecontacteerd via dit, Jammer voor jou!
sjaak trekhaak (no login) 83.161.16.56
October 18 2007, 1:16 AM
hahahahahaha, ik ben zo jaloers op het feit dat je vmbo hebt gehaald!
NeoN (no login) 212.5.16.237
October 18 2007, 10:03 AM
Maak een website. Ben je meteen van al t gezeik af en weet je zeker dat alleen mensen het lezen die dat INTERESSEERT. Roos heeft gelijk; verkopen doe je daar waar het hoort. En zielig doen doe je maar op je eigen blog ofzo.
Roos (no login) 213.10.106.254
October 18 2007, 1:30 PM
IK HEB GELIJK
October 18 2007, 12:31 PM
idioot als je goed leest heb ik het over haar !!! Ik heb mooi mn VWO diploma en doe nu rechten aan de universiteit dus ik ga niet met jullie in discussie.... want ben zoooo veeeel beter dan jullie
NeoN (no login) 212.5.16.237
October 18 2007, 12:59 PM
Dat bedoel ik, triest doen doe je maar op een blog.
HAHAHA!!
Bedankt voor dit hevige vermaak. (en ook voor de comments op mijn vf)
En als ik dan toch bezig ben..
Wat is dat toch met die 13 jarige saaibargoffik meisjes die zichzelf designer durven te noemen omdat ze een paar niet-uitziende panelrokjes hebben gemaakt?
This message has been edited by kimmunekochan van IP adres 156.83.5.79 on Oct 18, 2007 1:20 PM
Roos (no login) 213.10.106.254
October 18 2007, 1:29 PM
@Kim nah idd, aber dit is wel erg grappig, gooi jij nog even wat olie op het vuur?
Hier alvast een voorzetje van mij: Ik heb ook VWO gedaan en durf te wedden dat mijn inkomsten hoger zijn dan die van jou, zo nu jij weer
haha, ik kan het niet laten hoor Roos..
Ik hoef geen vwo gedaan te hebben om beter te zijn.
Al is het al alleen maar wat falls en panelrokjes maken betreft.
Ja goed punt je hebt dan wel geen VWO gedaan maar dat hoeft ook niet om beter te zijn in het maken van falls en panelrokjes.
Ik ben er nog steeds voor dat iemand die met geestelijk gehandicapten werkt, ze aan het werk zet, om falls en panelrokjes te maken, ik bedoel hun vinden het harstikke leuk, je kunt het verantwoorden onder de noemer knutselen of dagbesteding, en een kind kan de was doen.
Aapjes kan ook, als iemand bij een dierentuin werkt.
Als mijn nichtjes wat ouder zijn zet ik gewoon een webshop op
Jullie zijn allemaal dom, kansloos en teren op een uitkering. Hoogbegaafde cybers bestaan niet en jullie zullen het allemaal nooit verder schoppen dan als naakt cybermodel of hairfallverkoopster op Marktplaats..
Ik denk wel dat dat slotje voor dit topic was bedoeld, of mijn foto moet wel heel erg weerzienwekkend zijn natuurlijk, dan is het slotje misschien wel terecht
Nachtzuster (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.86.57
October 18 2007, 9:10 PM
Was dat slotje niet toevallig hiervoor bedoeld, in plaats van de fototopic?
Heeft er haast alle schijn van dat men dit gedrijn interessanter vindt.
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.