This message has been edited by Epicentre_Amsterdam van IP adres 80.57.96.217 on Oct 29, 2007 11:59 PM This message has been edited by Epicentre_Amsterdam van IP adres 80.57.96.217 on Oct 29, 2007 11:58 PM
net op tijd terug uit Mexico (die ochtend)
Nou maar es effe denken of ik hierheen ga of dan heel hard in de Kors moet vieren dat ik weer op Nederlandse bodem ben.
(ik mis het uitgaan in Amsterdam altijd ontzettend als ik op vakantie ben, het is vreselijk, maar ik ben echt vastgeroest).
Maar goed, wel een van de meest aangename dillema's die een mens in een hangmat onder een palmboom kan hebben.
Aangezien DJ Dion deze keer helaas verhinderd is zal DJ G. Host zijn plaats innemen in The Graveyard. Zijn specialiteit is pure traditionele gothic met een focus op de dansvloer! Nu moet iedereen die meerdere zalen wil hebben wel komen!!
Zo niet, dan kan er weer een feest aan de nostalgie worden toegevoegd....
laatste keer epicentre was voor mij geloof ik in het coc
toen had ik een spijkerbroek aan en mocht ik bijna niet naar binnen
maar na flink wat gezeik toch nog de dansvloer onveilig kunnen maken
de flyer doet vermoeden dat hier inrichtingtijden gaan herleven
'k zal mijn lakbroek vast gaan afstoffen en de eyeliner maar weer eens opduikelen en de nacht nog zwarter verven dan ie al isj
Ik heb uit semi-betrouwbare bronnen vernomen dat dit misschien wel de laatste keer Epicentre zal zijn.
Ik weet niet in hoeverre dit opgevangen gerucht een kern van waarheid bevat, maar ik ben van de partij.