Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

[20-11] And Also The Trees + support @ Het Kasteel (Alphen a/d Rijn)

October 16 2007 at 4:52 PM

(Inloggen Nosferius)
DutchGothic MB Member
van IP adres 83.81.142.107

20.11.2007
And Also The Trees (Support: Fertile Reality)

Kosten: 12,00
Deur Open: 20.00
Aanvang: 20.30

Het Kasteel
Concertweg 1
Alphen aan den rijn
www.hetkasteel.nl

Ze stonden eerder samen met The Cure op het podium, nu komen ze naar Nederland voor een exclusief optreden in Het Kasteel.

Vele geruchten hebben And Also the Trees de laatste jaren in greep gehouden... het weigeren van optredens en het op zich laten wachten van nieuw materiaal bracht bij velen het idee dat de band gestopt was of dat er interne ruzies speelden. Maar niets was minder waar. De band heeft de tijd gebruikt om een muze te vinden die een eerlijke en hedendaagse sound teweeg zou brengen, en deze hebben ze gevonden!

Deze Britse band bestaat al reeds 25 jaar, en in die tijd hebben ze zeker niet stil gestaan. Met talloze cd`s en lp`s op hun naam kan deze band met hun ruime ervaring in alle eerlijkheid zeggen dat ze behoren tot de grootvaders van de post punk / gothic rock scène. De band wordt vaak vergeleken The Cure en Joy Division, dit is dan ook zeker niet onopgemerkt gegaan!

De band werd na het inzenden van een demo tape gekozen om als support act van The Cure mee te gaan op diens tour door Engeland. Na de tweede tour met The Cure heeft de band zijn eigen geluid verder ontwikkeld en zijn ze de hele wereld over geweest om te spelen op de meest diverse plekken die je maar kan verzinnen zoals Wave Gotik Treffen en het Paleo Festival.

De Nederlandse band Fertile Reality werd in 1994 opgericht en heeft de afgelopen jaren veel hoge ogen gegooid met de release van hun album “The Dune Of The Mill” in 2003. Dit album wat in gelimiteerde uitgave verkocht is, werd al snel gratis op de band website aangeboden nadat de fysieke kopieën uitverkocht waren.

Door toenemende positieve aandacht in de media hebben ze grote optredens in de wacht weten te slepen zoals het grote Summer Darkness festival en zo hebben zij onder andere de eer gehad om als support act het podium met gothic rock grootvaders The Mission te delen. Ook hebben ze zeer succesvolle optredens weten te verzorgen als voorprogramma van synthpop act MESH en de welbekende deathrock act Cinema Strange.

TuraTempla
Fertile Reality
My Space: TuraTempla
My Space: Fertile Reality

This message has been edited by Nosferius van IP adres 83.81.142.107 on Oct 16, 2007 5:02 PM
This message has been edited by Nosferius van IP adres 83.81.142.107 on Oct 16, 2007 5:01 PM

Respond to this message   
AuthorReply
SimJOHN
(no login)
193.173.195.13

Die is mooi!

October 16 2007, 5:02 PM 

"gothic rock grootvaders"

Respond to this message   
-TR-
(no login)
213.93.22.96

Re: [20-11] And Also The Trees + support @ Het Kasteel (Alphen a/d Rijn)

October 16 2007, 9:44 PM 

das jammer, dan zit ik in de states. :/

Respond to this message   

(Inloggen Nosferius)
DutchGothic MB Member
83.81.142.107

October 22 2007, 11:41 PM 

Voorverkoop is beschikbaar via de volgende directe link:
Paylogic

Voor meer info over het kasteel en deze avond:
Info pagina het Kasteel

TuraTempla
Fertile Reality

Respond to this message   

(Inloggen Nosferius)
DutchGothic MB Member
83.81.142.107

November 20 2007, 1:47 AM 

Ik heb er zin in, nog maar een uur of 20 te gaan ^^
Heb inmiddels hun nieuwe cd op de deurmat mogen aantreffen en deze klinkt erg lekker, een paar flinke uitschieters... het is allemaal nog een tikje ruiger/rauwer geworden, maar wel heel eerlijk in gevoel.

Voor die of gene die met het OV reizen:
Bus 370 vanaf schiphol (en station), uitstappen op halte Eisenhouwerlaan als je dan met de brug direct achter je gaat lopen dan zie je Het Kasteel na maximaal 5 minuten aan je rechterhand op de hoek van een groot kruispunt.

Vanaf station kan je ook bus 77 nemen en uitstappen op de concertweg, vanaf die halte is het makkelijk te zien waar je moet zijn.

Er zijn andere opties, maar die zijn wat moeilijker, dus ik kan deze twee aanraden.

Voor de terugweg zal ik evt. een lijst neerleggen bij de kassa waar men zich op kan inschrijven, dit om te kijken hoeveel mensen er met een taxi naar het station terug willen, dan zorg ik dat de taxi om 23.15 klaar staat voor vertrek naar station, dit zal maximaal 10 euro voor een volle taxi kosten, dus goed te doen voor de mensen die net zoals ik niet houden van OV.

TuraTempla
Fertile Reality

Respond to this message   
Willie Wuppertal
(no login)
82.92.29.143

November 20 2007, 6:59 PM 

Erg jammer dat deze geweldige en onderschatte band op een doordeweekse dag en op een minder goed bereikbare locatie is geboekt...

Daardoor kan ik er niet bij zijn.

Maar ja.. jullie boeken ze in ieder geval nog...

Veel plezier!

Respond to this message   
bedkever
(Inloggen bedkever)
DutchGothic MB Member
82.93.8.188

November 20 2007, 7:42 PM 

ik kan niet want ik moet heel nodig poepen

Respond to this message   
Current Topic - [20-11] And Also The Trees + support @ Het Kasteel (Alphen a/d Rijn)
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement