Zo als de meeste van ons herfstvakantie vakantie hebben gehad had onze Joris dat vaneigest ook. Joris besluit dan meestal te gaan werken, dit geheel om zijn avonturen op het kamp in Eindhoven meer kleur te geven. Dit gebeurt meestal door het aanschaffen van webcams, billboards van vrouwen met zwaarden en grote hoeveelheden bier. Als Joris gaat werken gebeurt dat op de volgende manier, Joris trekt zijn overall aan en vloekt dan eens een keer goed omdat deze gewassen is door moederslief. "Een schone overall?" denkt Joris "maar daar kan ik niet mee aankomen!", dus neemt Joris in plaats van de fiets zijn eigen gebouwde cart. Van top tot teen onder de olie komt Joris bij zijn favoriete buurman aan, tevens werkgever. "Hey mannen, valt er hier nog wat te doen!?" en over het algemeen is dat wel zo. Alleen van de herfstvakantie viel het werk nog al tegen en Joris, tegenwoordig ook niet meer zo goedkoop als dat ie was toen ie 13 was, werd weggestuurd met de boodschap "wij bellen jou wel, doe niet de moeite ons te bellen! mooie overall trouwens". Dus Joris onverichter zake terug naar Jo en Marleen, "Hč" denkt Joris "wat nu te doen?". Pinten pakken bij de andere buurman? nee, daar was hij laatst al geweest en sinds Bavriaan de vuile proleet (strijkers in je tuin en anders wel in de fik erin) daar werkt trekt hem dat ook niet meer. Dan maar eens wat over het erf scharrelen, na een uurtje gescharreld te hebben en drie keer te zijn aangevalllen door de waakpoezen had hij hier ook wel weer genoeg van. Hey maar daar kwam ome Sjon aan, ome Sjon? Jaja, Ome Sjon!, die is uit absdale vertrokken om petetten te gaan verbouwen in Amerika. Dit had hij gedaan omdat hij de drukte die een mega skicomplex met zich meebracht niet meer aankon. Ome Sjon had zijn Amerikaanse pick-up meegenomen om toch een beetje het amerikaans gevoel te houden. En nadat ome Sjon Joris een dikke knuffel had gegeven ging hij koffie drinken met Jo en Marleen, Joris mocht niet naar binnen omdat hij nog steeds onder de olie hing. "Wat moet ik nou toch in godsnaam met die dikke knuffel" dacht Joris, en hij besloot het enorme pluche beest in de vorm van een Holtor aan Pieter-Jan te geven die dan zijn vecht technieken hierop kon oefenen. Terug op tolweg honderd elf zag Joris dat ome Sjon er nog altijd was, zijn wagen stond daar flink opgepoetst te glimmen in de absdaalse zon. Alleen de trekhaak was zwaar onderkomen, dikke lagen oud opgedroogd karrevet zaten vastgekoekt op de eens zo mooie bol. "Hey" dacht Joris "Een nieuw project". Direct ging hij aan de slag met alles wat Pa Jo zowel allemaal in schuur had staan. Nadat haakse slijpers, kettingzagen, hogedruk reinigers en industriële zuren de trekhaak hadden aangepakt glimde deze als Paul zijn bips in het bredase zwembad. Maar wat glimt moet blijven glimmen, dus pakte Joris een oude tennisbal en plante deze op de trekhaak. Ome Sjon kwam kijken en was blij verast met het mooie werk, alleen de tennisbal vond hij maar niks. Dit was namelijk niet zomaar een tennisbal nee deze tennisbal, zat constant te zeuren en al het verkeer achter hem kreeg me daar toch een arrogante blik toegeworpen. Ook kon Ome Sjon met deze tennisbal het hockeycomplex niet mee opkomen, want daar wilde de tennisbal niet meer komen. Na een week werd de tennisbal die ondertussen de initialen M-J opzich had weten te schrijven met een merkstift vervangen door een compleet opzich zelf werkende trekhaak beschermer, deze polijst, smeert en waarschuwt zelfs bij het te hard nemen van drempels door middel van kreunsignaal.
Zie hier de nieuwe trekhaak beschermer van Ome Sjon!!!!
Argantonis (Inloggen Argantonis) DutchGothic MB Member 85.147.134.205
Re: Het grote foto topic!
November 23 2007, 4:09 AM
Nou ik denk dat dit de meest recente is (oktober), ik sta niet zo vaak meer op foto's geloof ik.
Zie mij geinteresseerd kijken naar eh iets op een mobieltje.
Nee, die wijn was hier nog niet open geweest...
Ik heb ook nog enkele foto's van mijn Sopor Aeternus imitatie, maar die heb ik maar achterwege gelaten voor nu.
Ja, tenenkrommend onderschrift is dat, ik wilde er ook al eens een opmerking over maken. Het komt op mij over alsof je racisme goed probeert te praten. Wat bedoel je er nou eigenlijk mee?
Social Misfitt (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.84.108
Re: foute fotos
December 4 2007, 10:19 AM
Open daar maar een topic voor met als titel "Leg hier je onderschrift maar 'ns uit." Ofzoiets. Dan kijk ik nog wel of ik er iets over zeg. En of je er kromme tenen van krijgt, is jouw zaak.
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.
This message has been edited by Social_Misfitt van IP adres 77.250.84.108 on Dec 4, 2007 10:21 AM This message has been edited by Social_Misfitt van IP adres 77.250.84.108 on Dec 4, 2007 10:20 AM
Wat zijn we weer lief voor elkaar met kerst voor de deur......
December 5 2007, 9:03 AM
Weet iemand hoe je een powerpoint bestand kan posten? Ik heb namelijk een heel leuk mailtje gekregen maar je kan geloof ik alleen JPG/JPEG posten........
En uploaden via photobucket lukt ook niet.
*sinterklaas kapoentje, ik wil een nieuw schoentje. De mijne heb je onder geplast, ben nu heel boos maar niet verrast*
Re: Wat zijn we weer lief voor elkaar met kerst voor de deur......
December 5 2007, 9:21 AM
Hoezo lief zijn? Dit is het DGMB, het was al maanden veel te ingekakt.
Er is niks mis met een beetje discussie, zolang het ook daadwerkelijk om het onderwerp draait en er niet loos wordt rondgeflamed.
Hmdus. Ik kan me wel vinden in de opmerking van JJV... Er zijn mensen die een uitgesproken voorkeur hebben om in de klas alleen met mensen te communiceren dezelfde huidskleur hebben.
ik vond het ook al vaagjes in de richting van off-topic gaan......dusss...
in het kader van oud&nieuw.....
OUD
EN NIEUW
(ook al weer n beetje outdated, maar nieuwe foto's heb ik waarschijnlijk ergens volgende week)
This message has been edited by zidarlys van IP adres 77.251.18.16 on Dec 5, 2007 8:30 PM This message has been edited by zidarlys van IP adres 77.251.18.16 on Dec 5, 2007 8:29 PM