Op 7 december is het weer dansen geblazen in de Haarlak-kerkers. DJ's Maaike en Anita the Killer draaien de beste glamgothdeathwavestuff van toen en nu. Met de electropunk-edge van Anita the Killer belooft dit een bijzondere Haarlak te worden!
We zoeken weer vrijwilligers om ons te komen helpen met entree of bar, daartegenover staat uiteraard gratis entree.
Oh en Mar, de paashaas is toch echt een mannetje..
Iemand moest het je vertellen..
Die keer dat je dacht dat hij ongesteld was had hij de verkeerde eieren geverfd..
Sorry..
This message has been edited by A.Strange van IP adres 84.27.91.140 on Oct 25, 2007 1:20 AM
Ja maar, ja maar.. NEE! dat kan niet.. waarom vertel je dit nou? dit voelt net zo erg als toen ik hoorde dat de kerstman en Sinterklaas niet bestonden..
Re: Haarlak, 7 december met dj's Maaike en Anita the Killer!
November 15 2007, 10:25 PM
jezus wanneer wordt er een flyer gemaakt met een voorwerp of ding wat ook werkelijk binnen het formaat van een flyer valt?
misschien is jezus inderdaad wel een goed idee
(Inloggen Beautevil) DutchGothic MB Member 86.87.165.96
Re: Alvast wat verzoekjes:
November 19 2007, 12:52 PM
Meestal een lastige avond - de vrijdag - voor mij, maar wie weet lukt het we weer een keer om in Nijmegen ergens ten tonele te verschijnen... We beloven niets, eg nie!
ben bang dat t me niet gaat lukken om te komen, de eeuwige geldkwestie, en moet op zaterdag werken.
als ik tijdig de volgende datum weet, krijg ik t misschien wel voor elkaar, want wil er zeker iig 1 keer bij zijn.
- Cassandra Complex - Let's go to Europe
- Venus in Furs - Velvet Cage
- Fuzzbox - Rules and Regulations
- Derriere Le Mirroir - Alibis
-
En natuurlijk speciaal voor Mar: Ohne Ohne (extreme remix)
Ja ga toch naar die geweldige DJ Maaike komen kijken en luisteren want de laaste keer draaide ze erg leuk.
Wat hebben we veel talent in Den Bosch!
Verzoekjes:
> The Jesus & Marry Chain
> Wolfsheim
> Miguel And The Living Dead
> The Prids
> Scarlet's Remains
> All Gone Dead
> Die Tödliche Doris
> The Organ
> Pink Turns Blue
> New Model Army