pruttelpower (Inloggen pruttelpower) DutchGothic MB Member van IP adres 212.61.105.170
Eindelijk is het dat zover! Ik heb mijn streefgewicht van 75 kilo gehaald! vanmorgen was ik 74.7 kilo schoon aan de haak. Na twee jaar sporten, leven op water en brood en gruwelijk afzien ben ik 35 kilo afgevallen! Ik ben zo trots als een pauw! Die laatste twee klote kilo's hebben me nog twee maanden gekost, maar ik heb gewonnen!
Ik wil hierbij iedereen bedanken voor alle complimenten en steun die ik de afgelopen twee jaar heb gekregen! Mede dankzij jullie support heb ik mijn doel bereikt. Super bedankt!
Nu komt de mooie periode van het stabiliseren. Want wat er af ging wil ik er ook noooooooit meer aan hebben
Wauw! Wat goed van je! Zo zet je meteen een mooi voorbeeld dat het mogenlijk is.
Ik hoop dat als ik ooit dik mocht worden, ik net zoveel doorzettingsvermogen als jij hebt.
Gefeliciteerd!
Nou heb ik je nog maar 1 keer in het echt gezien, geloof ik, maareh... ik zag net je foto in dat andere topic, dus bij deze alvast mijn excuses als ik je de volgende keer niet ga herkennen.
Knap gedaan, gefeliciteerd!