Re: TOKYO DECADANCE uit Japan! 8 December, Amsterdam
December 2 2007, 2:18 PM
Er gaat ook een schorpioen aanwezig zijn....
En een watermeloen...
En M-Fashion gaat een modeshow doen
En het wordt vast heeeeeel leuk!
Maar ook wel vreemd, denk ik. Geen idee, eigenlijk.
December 2 2007, 3:13 PM
na mijn shock door de overkill aan kleur, drong het tot me door dat ik dit volgens mij waanzinnig ga vinden. daarna drong het tot me door dat ik geen tijd, geen geld, geen verpletterende outfit en geen vervoer heb. erg jammer, dus graag een tweede editie, en dan ga ik d'r naar toe
December 2 2007, 5:46 PM
Tijd kan ik je niet geven helaas, entree is goed te overleven wat ik begreep, en wat verpletterende outfits betreft: met wat creativiteit kom je een heel eind.
maar goed, ben er bang voor dat het mij ook niet gaat lukken snik
dus inderdaad.... laat er maar meer edities van komen....(gaan we dan samen Maaike?)
Als Japan-Fan had ik het wel graag meegemaakt eigenlijk..
Maar heb zo een gevoel dat ik ontzettend dood ben na Haarlak.
En Pokemon party?..
Nah daar loopt zo'n 70% rond als pikachu...
Ik denk dat de outfits wat interessanter zijn hier
Als jullie allemaal nu niet komen, dan zullen we volgende keer natuurlijk geen feestje kunnen doen he.
Dat is toch logisch?
Het nu al hebben over een "volgende keer" is een beetje voorbarig hoor, haha
Ik mag toch hopen dat het feest niet alleen maar afhankelijk is van de mensen op dit board...
naja, meestal weet ik toch pas een dag tevoren of de dag zelf of ik ergens heen ga/kan, dus ik roep niet volledig nee. (maar ik ben er bang voor)
in ieder geval loop ik het overal te promoten waar ik de kans krijg. (o.a in Shine)
December 10 2007, 12:38 AM
Yiiihaaaaaa!!! Het was helemaal Kawaiiiiiiii!!!
Ik ben nog helemaal na aan het hoppen en CoCo ook, hahaaaa!
Vandaag lekker rondgehobbeld met de Japanners, nagenoten, en heerlijk gekletst over Tokyo Decadance feestjes die er overal gehouden worden, en ik heb iig al wat fotootjes binnen, dus die zullen zo spoedig mogenlijk online op de website gezet worden!