Wat is je favo video(clip) van dit moment en waarom?
De mijne is [b]Goodbye[/b] van [b]Die Happy[/b] omdat hij zo lekker suggestief is en het heeft wel wat. En wraak nemen op je @#$%*&$-ex is toch altijd leuk! Muahahahaha
heeft ze er zelf om gevraagd om verlaten te worden:
1. ze heeft lelijke staartjes
2. truttige kleding
3. ze wekt de indruk de ze moordlustig en haatdragend richting (ex)partner is
Omdat ik deze clip vandaag voor het eerst zag en omdat het gewoon alles heeft. Liefde, haat, vreemdgang, jaloersie, bloed en explosies, alle belangrijke thema's uit het leven worden in vier minuten de revue langsgeduwd op een leuk muziekje.
Sommige regisseurs moeten ze maar meteen laten afschieten, hoe krijgen ze het altijd weer voor elkaar om leuke nummers kompleet te verkloten met inbiciele filmpjes, hadden ze die clip van Shadowplay ook niet door Anton Corbijn kunnen laten maken?
BlackNr.1 (Inloggen BlackNr.1) DutchGothic MB Member 77.248.53.88
Re: favo video(clip) van dit moment
November 18 2007, 10:25 PM
Ik hou helemaal niet van Corbijn. En de film Control heeft ie al zeker niet kunnen redden.
Joy Division in de film 24 Hour Party People is al zoveel leuker.
This message has been edited by BlackNr.1 van IP adres 77.248.53.88 on Nov 18, 2007 10:25 PM
This message has been edited by O.T.O. van IP adres 77.250.157.81 on Nov 24, 2007 6:11 AM This message has been edited by O.T.O. van IP adres 77.250.158.129 on Nov 21, 2007 4:14 AM
Hét optreden van Sinéad O'Connor... kippenvel.
Voor wie het niet meer weten.. ze verscheurde destijds live op tv een foto van de paus en een week later mag ze een leidje komen zingen op het Bob Dylan tribute concert.. maar het publiek maakt het haar onmogelijk..
Brr.. kippenvel.
Ze was m'n heldin vroeger.
Nou, vooruit. Het bewuste tv moment er ook maar bij.
Het heeft bloempjes en het danst. Rara, wat is het?
Juist ja, Sopor het treurige geitje dat uit de kast is.
Die ken ik wel....
Na die verscheurde foto ging het dan ook niet meer zo goed met haar muziek carrière dacht ik zo..
In Engeland dan weer wel geloof ik.. -hmmm-
Maar daar was de Paus dan ook niet de hoofd van de kerk aangezien Hendrik VIII zichzelf de hoofd van de kerk had gemaakt ergens rond 1530 geloof ik..
Omdat hij dus niet mocht scheiden van zijn vrouw van de Paus....
Eh ja...
Dat heb ik nou ook gehad!
En dan vooral die ELLAAA ELLAAAA UNDER MYYY UMBRELLAAA..
Verschrikkelijk.
Ik durf het filmpje haast niet aftespelen.
Doe mij maar:
En dit keer met waarom:
Omdat het zo dromerig is...
Maar goed, dat ben ik dan.
BlackNr.1 (Inloggen BlackNr.1) DutchGothic MB Member 82.175.90.90
Re: prrr prrr prrr
December 14 2007, 8:30 AM
Dat van Sinead 'O Connor die War van Bob Marley zingt en dan het woord "racism" ruilt voor "child abuse" ... Jezus dat was ik alweer bijna vergeten.
Wat een impact hebben die twee filmpjes samen zeg.
Je ziet de frustratie en boosheid in haar ogen.
Voor hen die het nooit hebben gezien, kijk dat Bob Dylan Tribute concert als tweede.
Thnx voor de reminder Sandor.
Maar het spookt al dagen door mijn hoofd..en dit clipje staat nog op mijn netvlies gebrand, vond het zo leuk toen ik nog een kind was.. en nu nog steeds eigenlijk.
(Inloggen pruttelpower) DutchGothic MB Member 86.90.188.180
slayer
January 6 2008, 1:30 PM
hihih, Kijk uit! Na het zien van dit clipje luister je nooit meer hetzelfde naar Slayer.
Het is toch waar van die verborgen boodschappen in metalnummers....
Jennifer Gentle! Een van de leukste bandjes van dit moment.... als we het over teruggrijpen op muziek uit de oudheid hebben. Binnenkort (31 jan) live te zien in Worm - Rotterdam.