Ja.. ik vroeg me ook al af waar dat topic bleef! Maar goed hier issie dan, en ik kom! (hoe verrassend :P).. verzoekjes heb ik nog even niet, maar die komen misschien nog wel.
Livery (Inloggen Lord_Xanathar) DutchGothic MB Member 88.211.137.243
Deventer!!!
November 30 2007, 7:47 PM
JAAA ik wil oooook mee rijden van uit deventer ,,,,,
maar kan geen geld opnemen zonder mijn hele bank pasje
Help me dan!
bel mij even op als je me nog op kunt pikken via 0642528771
This message has been edited by Lord_Xanathar van IP adres 88.211.137.243 on Nov 30, 2007 7:50 PM This message has been edited by Lord_Xanathar van IP adres 88.211.137.243 on Nov 30, 2007 7:48 PM
Ik verbaasde me over de elektro-wave, wat later overging in Hi-NRG Disco en weer terug. Deze tonen hoorde ik nog niet eerder op Onderstroom. Wil ze mischien een graantje meepikken van het succes van Haarlak en DooD? Eerder vond ik Onderstroom 'n beetje vastgeroest, maar met de playbackshow, Hi-NRG platen en de nieuwe verzamel cd op komst is de ster van Onderstroom alleen maar rijzende.
't was weer leuk, leuker dan een aantal vorige keren, want ik mis de oude sfeer een beetje. Dus heren DJ's, bandjes programeren, verzamelcdtjs maken en uitdelen, zodat d'r weer nieuwe en oude mensen bijkomen....
En ik wil graag de playlist, eigenlijk
Nou..
Gert-Jan had verteld dat ze de playlist en foto's en gebeuren hier niet meer posten..
Moet je op de website zijn ofzo.. http://onderstroom.resurrection.nl/