Jawel, 15 december zijn jullie allemaal weer uitgenodigd om te komen dansen bij hét hip-halfduister-feest-event genaamd DOOD.
Met kerst voor de deur is het voor menigeen een goed idee om alvast vantevoren wat extra pondjes eraf te werken, dan kan er namelijk meer genoten worden van het vreetfestijn.
De dj's Ghost en Sandor draaien plaatjes zoals alleen zij dat kunnen. Verwacht dus een prettige potpourri van stijlen waarbij de nadruk altijd ligt op het minder vrolijke jaren 70, 80 en 90 gebeuren. Maar niets ligt vast.
Wil je een specifiek plaatje horen? Vraag het aan, of post het bij voorkeur vantevoren alvast op dit messageboard.
heb t al gezegd....mij kun je zeker verwachten (wie weet heb ik een gekke bui en doe ik een of ander flitsend kleurtje in mijn haar (voor zover ik dat heb)
hehe, daar sluit ik me helemaal bij aan Maaike.... kerst is voor thuis, niet voor op feestjes.
maar drukke maand of niet, ik zorg er tgenwoordig gewoon voor dat DooD op de eerste plaats komt... de rest heeft dan maar te verschuiven
We hadden best ''O Denneboom'' met zn allen kunnen gaan zingen..
Maar dat zit er dan niet in denk ik zo..
Ik weet ook niet of ik kom deze keer mijn mama krijgt een nieuwe leeftijd dan.
Dus dat zie ik dan wel allemaal...
het enige kerstlied dat gezongen dan wel gedraaid mag worden is "hang myself from the christmastree" van ceasar (de band is niet gothisch verantwoord, de tekst wel)
Voor die blijde klanken, willen wij God danken.. Klingggg klokjeee...
December 3 2007, 10:38 PM
Oh Maaike nu krijg je van Zidarlys en mij echt zeker een speciale uitvoering niet van ''O Denneboom'' maar van KLINGGG KLOKJEEE KLINGELINGELINGGGG!!
Zie het maar als je eigen persoonlijke ''kerst-concert'' speciaal voor jou omdat je dat zo leuk vind.
En Zid van die weekend karaoke ben je vast wel af over twee weekjes jaja geen smoesjes bij mij.
Maar goed dan moet ik dus eerst wel komen...
ZIjn er mensen die het leuk vinden om bij de komende edities een bardienst of deurdienst te draaien?
Ik ga waarschijnlijk mensen tekort komen namelijk.
ZIDARLYS!
Tuurlijk! maar na ons interessante gesprek van gister avond lijkt het me toch niet zo een heel goed idee om dat kerst-concert te doen...
En dan ben ik toch van mening dat je eigenlijk best twee leuke jongens mee zou kunnen nemen
SANDOR!
Ik wil dat best wel voor jullie doen....
Dus dan weet je dat.