Zaterdag 19 januari 2008: Gothoord THE END - allerallerlaatste Gothoord
December 3 2007 at 7:43 PM
(Inloggen vl33rmeis) DutchGothic MB Member van IP adres 82.95.191.250
Zaterdag 19 januari 2008: Gothoord THE END - allerallerlaatste Gothoord
Geen band, alle dj's die ooit op Gothoord hebben gedraaid worden uitgenodigd nogmaals te komen draaien (mocht je een van die dj's zijn, mail me even zodat we details uit kunnen werken )
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Net nu ik mijn eerste expositie van fetishschilderijen heb op Siberia in Utrecht, en ik had nog wel graag voor de allerlaatste keer bij de deur willen controleren, dat wordt voor mij dus Notoord
(Inloggen vl33rmeis) DutchGothic MB Member 82.95.191.250
Re: Endoord
December 5 2007, 12:48 AM
Valt er dan niks te combineren run? Iets van een paar uur daar en een paar uur op Gothoord? Wat is dat Siberia dan? Ook een feest? (sorry ben tijdje niet meer uitgeweest geloof ik en ook DGMB beetje te weinig gelezen...) Gothoord is van 22.00-06.00 (en wie weet wel wat langer omdat het de laatste is --> maar onder voorbehoud, Ruigoord heeft het voor het zeggen wat betreft de openingstijden en heeft de zondag erna een eigen feest...)
Siberia is een fetishfeest met een voorliefde voor Russische uniformen, ik mis Gothoord (en zeker de laatste) niet graag, maar niet aanwezig zijn op je eigen expositie is ook geen optie, ben bang dat de verbinding tussen Utrecht en Gothoord midden in de nacht niet erg geweldig is dus naar beide feestjes gaan gaat helaas niet lukken
Kan er niet een leuke Gothoord afterparty georganiseerd worden in Ruigoord komende zomer, heb wel erg goede herinneringen aan die midzomernachtsfeestjes
This message has been edited by run_paint_run van IP adres 24.132.11.31 on Dec 5, 2007 12:02 PM
(Inloggen vl33rmeis) DutchGothic MB Member 82.95.191.250
December 5 2007, 3:16 PM
Ja ik snap het probleem run_paint_run... Maar de verbinding is niet heel slecht hoor, elk uur gaat er een trein van Utrecht CS naar Amsterdam CS (*.05), ben je in ca 35 min. op Amsterdam CS alwaar het pendelbusje vertrekt naar Gothoord...
Een afterparty zit er niet in, ik stop niet voor niets met organiseren... Maar er zal misschien wel een ander gothic feest komen, geheel los van Gothoord en de Gothoord organisatoren... hoe dat gaat zijn en wanneer is afwachten...
CO2 (Inloggen CO_2) DutchGothic MB Member 84.26.148.114
December 5 2007, 4:54 PM
Het is tegenwoordig moeilijk om feesten met eenzelfde muziekstroming niet te laten samenvallen, deze avond staat er ook een Downward Spiral gepland in Baroeg, Rotterdam. Het is dus een kwestie van keuzes maken...
Re: Zaterdag 19 januari 2008: Gothoord THE END - allerallerlaatste Gothoord
January 20 2008, 1:10 PM
Was gisteren weer van de partij. Vond het super tof! Goede sfeer en altijd toffe locatie. In het begin van de avond werd er wel echt klote gedraaid, housemuziek, maar later in de nacht werd het gelukkig toch dansbaar. Bedankt DJ's!
This message has been edited by Dr_BeZt van IP adres 85.93.209.7 on Jan 20, 2008 11:14 PM This message has been edited by Dr_BeZt van IP adres 85.93.209.7 on Jan 20, 2008 11:13 PM This message has been edited by Dr_BeZt van IP adres 85.93.209.7 on Jan 20, 2008 11:12 PM
Moet eerst zeggen dat mijn man en ik een gewelidge avond hebben gehad, maar nu hoorde ik een nr, die de hele avond terug kwam, dat ridle'tje.. Van wie is dat nr, want zit er al vanaf zaterdagnacht mee in mijn hoofd en krijg het er niet uit. grrrrrrrr.... zou die graag willen horen/hebben..
welke dj''s hebben allemaal gedraaid, of wie weet welk riedeltje ik bedoel. Ik heb hem opgenomen met mijn stem helaas, dus die kan ik eventueel per mail toesturen zodat iemand hem herkent en mij de titel en dj heeeeeel misschien zou willen doorpassen.
Heb geprobeerd contact te leggen met de dj dr BeZt, maar tot nu heeft hij niet gereageerd, wacht met spanning af:P.. Playlist zou idd makkelijk zijn:P...
Ik moet het uit mn geheugen doen, en op een of andere manier werkt het de laatste tijd als een zeef...De download list:
Mijn set
S.K.E.T. - Energija
Coreline - Overdrive
Aestethic Industries - Najade
Tobias Lüke (a.k.a. OBI) - No Way out
- iets door DJ Nosferius
Felix Krocher - Untitled White label remix en dat oldskool nummer wat eroverheen liep heet Temple of Love van Sisters of Mercy
- weer een plaatje van Stefan, als ik me niet vergis Nachmahr - Boom Boom Boom
Anonymous (Inloggen jenni_b) DutchGothic MB Member 86.89.127.44
Re: Vooruit dan maar
January 23 2008, 2:11 PM
Vooruit dan maar, ook mijn playlistjes:
1e set:
Depeche Mode - Enjoy The Silence (Growling Machines RMX 2007)
Icon Of Coil - Existence In Progress
grendel - dirty
x-noize - breaking the toys
mindstorm vs twisted reaction - civilysergia
Underworld - Born Slippy.NUXX (Pixel & PsySex & Wrecked Machines Rmx)
Psysex - Come In Peace (Illumination Rmx)
spectra - hi-fly (mr peculiar remix)
suria - hallucinogirl
amd - morning glory
astrix - follow me
Covenant - Call The Ships To Port
2e set:
Tegma - Drums of Africa
perfect stranger and pena - ode ao sol
Sentomental - Sesto Sento
etnoscope - sunrise
dessert dwellers - higher sensory perceptions
Hydraglyph - Retroactive (rmx van NIN Hand that feeds)
queens park derangers - create a hippy
Last rounds 3 om 3 08:00 - 10:15
zen mechanics - new propulsion technology flip flop rmx
delirious - day dream rmx
shiva chandra - dimension to magic