Door persoonlijke omstandigheden, en daaruit voortvloeiend het gedeeltelijk uiteen vallen van de DOOD vrijwilligers-ploeg, kan de komende editie van DOOD helaas niet doorgaan.
Er zal komende week crisisberaad zijn en afhankelijk van de respons van nieuwe vrijwilligers kunnen we een nieuwe planning maken.
Met andere woorden, wil je meewerken aan DOOD door middel van een deur-, bar-, of dj dienst?
Laat me dit dan even weten.
Ik ben zo vrij om namens het gehele DOOD team te spreken en eenieder die erbij was tijdens de afgelopen 6 edities bedanken voor de enthousiaste respons.
(Inloggen weird_hobbes) DutchGothic MB Member 84.28.58.38
Deurdienst
December 7 2007, 7:39 PM
Bier tappen kan ik niet, en platenspelers krijg ik nooit open. Daar staat tegenover dat ik zo gek ben als een deur, dus misschien dat ik op die manier iets bij kan dragen.
Mits ik ergens kan slapen (vrienden, of met meisje een hotelletje) neem ik graag eens een (gedeelde?) deurdienst op mij .
Plaatjes draaien wil ik zeker wel een keer komen doen, echter zit ik de komende tijd nog steeds in Singapore. Vanaf eind maart ben ik pas weer terug, dus als je dan iemand kan gebruiken hoor ik het graag.
Ik dacht dat ik DooD ging, toen ik dit afschuwelijke nieuws las.
Hebben we eindelijk een 'echt' batcave feestje, en ook nog eens om de hoek; houd het op te bestaan! De respons uit de scene en de toenemende bezoekersaantallen spraken voor zich.
Graag zou ik er het fijne van willen weten. Want samen een feest starten is niet zo moeilijk, het in de lucht houden echter wel.