(Inloggen DarkSnow) DutchGothic MB Member van IP adres 82.93.22.225
Wat zijn jullie ervaringen met Gothoord?
Is het wat voor mensen (zoals ik) die niet zo van de cyber zijn?
(maar meer bijv: Faith and the Muse, Das Ich, L'ame Immortelle, BlutEngel, Schattenschlag, Funkervogt, Dead Can Dance, Deine Lakaien)
Ben lang niet meer naar een goth-feestje geweest en heb er eigenlijk wel weer 'ns zin in. Ik zag Gothoord en vroeg me af of het wat is (ja okee, vast schande dat ik er nooit geweest ben en blahdieblah ). En misschien hebben jullie nog andere tips in de omgeving Amsterdam / Haarlem?
This message has been edited by DarkSnow van IP adres 82.93.22.225 on Dec 9, 2007 11:35 PM
Gothoord is een heel apart feest in een kerk op Ruigoord (kunstenaarsoase), meestal met een band en buiten fakkels.
Daarna de dansavond waar gevarieerd gedraaid wordt, en dat ik beslist geen soort cyberafterparty wil noemen.
Zie de sitelink van gothoord (op de datum 19 januari 2008) voor playlists van eerdere edities.
pruttelpower (Inloggen pruttelpower) DutchGothic MB Member 212.61.105.170
oeps
December 10 2007, 11:56 AM
gelijk je laatste kans ook om naar gothoord te gaan want het is het allerlaatste feestje, na 19 januari kappen ze ermee. Ik zou dus zeggen: grijp je kans , het is de moeite waard!
Gothoord moet je in ieder geval een keertje hebben meegemaakt, dit is dus sowieso je laatste kans om dat nog eens te doen. Qua muziek is het vrij gevarieerd, dus voor ieder wat wils.
En verder is het feestje wat ik organiseer wellicht wel wat voor je. Het feest heet UnterWelt en het is dan wel wat verder weg dan A'dam/Haarlem (nl. in Den Helder!!) Maar we hopen voor de volgende editie wat meer muziekstijlen dan het heftige stampwerk aan bod te laten komen. Daarbij komt dat het feest duurt totdat de 1ste treinen van de NS weer gaan rijden, je hoeft dus niet een paar uur op een koud station door te brengen.
Dark Snow (Inloggen DarkSnow) DutchGothic MB Member 82.93.22.225
Re: Gothoord
December 12 2007, 12:48 AM
Bedankt,
ik zag inderdaad al dat dit de laatste Gothoord zou worden. Nadeel van daarheen gaan is natuurlijk wel dat, als het leuk is, ik de rest van m'n leven ga beseffen dat ik echt wat gemist heb. Net zoals ik alleen het laatste feest in de kalenderpanden heb mogen meemaken... en ik helaas toen ook mocht ontdekken dat je daar geen water uit de kraan kon drinken (de grachten hebben mogen genieten van mijn kots)... En ik graag nog een keer heen had gewild zonder ziek te worden.
Anyway, op zich is Den Helder ook wel een optie als ik een bob kan vinden. En voor Gothoord ga ik toch ook maar m'n best doen.
Er komen ook nog heel veel lelijke mensen!! Eigenlijk zijn ze té erg om aan te kijken, maar omdat ze met zoveel zijn durf je er maar niets meer van te zeggen. Maar lelijk dat ze zijn. Krimmeneel!
(Inloggen vl33rmeis) DutchGothic MB Member 83.87.152.181
Pardon? Wat voor een feest??
December 22 2007, 8:50 PM
Ehmz volgens mij heb ik wat gemist... Wat voor een dingen gebeuren er allemaal op Gothoord???
Is maar goed dat ik er een einde aan ga breien, kan noooooit iets goeds van komen! Over een paar edities worden er wilde kampeerboomrondhangnaaktsessies gehouden op de bar in de kerk, buiten in de bomen, bij het kampvuur, op de balustrade en nog meer enge verborgen plekken!