Het is waar: Neerslag met oud en nieuw in de kelders van het Poortgebouw te Rotterdam! Dat houdt in: dansen en drinken in ondergrondse claustrofobische schuilkamers, van 's avonds tot 's ochtends.
Planning is er, in dit geval, toch echt om omgegooit te worden. Je weet niet wat je mist, deze oud & nieuw neerslag belooft veel bijzonderderder te worden dan de keer 3 jaar geleden..!
Nee kankerhoer ik zal maar niet komen als ik jou was want het is verboden voor fatties zoals jij. sorry, ik heb de regels niet bedacht hihihi
ga jij maar lekker in je bedje liggen ruften met een grote bak chocolade ijs
KOSTEN: de kosten voor Neerslag oud & nieuw bedragen: 10 euro per persoon. Voor deze 10 EURO DRINK JE DE HÉLE AVOND/NACHT GRATIS!! Dus, 10 euro = ondergrondse Neerslag met geluid, beeld en gratis bier, wijn en fris...
MAIL: ben je van plan te komen, dan stellen wij het zeer op prijs als je eventjes een mailtje stuurt naar neerslachtig@gmail.com, met vermelding van het aantal personen waarmee je denkt te komen. Niet als reservering (reserveren is NIET nodig), maar enkel zodat wij een grove inschatting kunnen maken i.v.m. drank inkoop.
Solanum (Inloggen solanumoccultus) DutchGothic MB Member 145.97.227.58
Re: EXTRA NEERSLAG INFO
December 18 2007, 11:06 PM
Quote:NEERSLAG: goedkoper dan thuis blijven.
Eens kijken... De heenreis kost 7,02 (volgens 9292ov) en de terugreis iets van 35 euro (2x taxi in Rotterdam en Utrecht).. Van een ruime 40 euro kan ik een week eten en drinken...
This message has been edited by solanumoccultus van IP adres 145.97.227.58 on Dec 18, 2007 11:07 PM
Ik wil je wel terug brengen naar huis. Erik rijdt ook met mij mee en die moet ik ook weer terug brengen naar Driebergen. Dus rij ik toch langs Utrecht, geen probleem om je even thuis te brengen.
Veel liefs Richardy
En, heeft men al verzoek nummers? Het is oud & nieuw en een lange, lange nacht, dus je hebt zomaar kans dat een van de DJ's bereid is bij hoge uitzondering je nummertje mee te nemen, misschien zelfs te draaien!
SatB- Fireworks (OM TWAALF UUR!!! PLZ?)
Trisomie 21- The last song
Bizarre Leidenschaft- Störung (zal iedereen aanspreken)
Rational Youth- City of Night
Alphaville- Sounds like a melody
Tones on Tail- Performance
Psychic TV- Lies and then
Piefke und Pafke- Format
Brünner und Brünner- Wir sind allen über 40
Transparent Illusion- mik nie uut
Chameleons- Don't Fall (voor het behoud van blauwe plekken)
TSOL- Love story
Vorige oud & nieuw Neerslag hebben we ook al Fireworks van Siouxsie gedraaid om twaalf uur... Is het niet tijd voor wat anders? Aftellen en liedjes zingen bijvoorbeeld?
Madame - Gupi
Futorologischer congress - Rote autos
Stratis - I fotida
Nacht und nebel - Movoco syntaca
Sisters of mercy - Marian/Perferator 23 - Marianne
Soviet sex - Soviet sex
Geisterfahrer - Himmel auf erde
Grosse freiheit - Ein man zufiel
Jawoll - Kotzbrucken
Palas schaumburg - Telefon
Ede und die Zimmermaenner - Klein und doof
Fehlfarben - Ein jahr (es geht voran!)
Christof glowalla - Smog in der stadt
Grauzone - Raum
Extrabreit - Hurra, Hurra die shule brennt
Peter Schilling - Major Tom
Kramp (bekend van Hex, Neerslag, en andere feestjes in binnen en buitenland )
Ckla (bekend van o.a. Neerslag)
Tho (bekend van o.a. Neerslag)
+ misschien nog wel een verassingsdeejee.
Voor de mensen die nog niet gemaild hebben dat ze komen...
Het is nooit te laat voor Neerslag - kom schuilen voor het nieuwe jaar. Hierbij nogmaals het verzoek om even te mailen met hoeveel mensen je komt als je van plan bent te komen, i.v.m. extra drank inkoop: neerslachtig@gmail.com
Ik heb momenteel zin in het volgende te horen op Neerslag:
Virgin Prunes - Baby Turns Blue
Din Glorious - TV Dinner
Bizarre Leidenschaft - Störung
Bloodsucking Zombies From Outer Space - A Deeper Shade of Red
DEVO - Out of Sync
Oingo Boingo - Ain't this the Life
Athletico Spizz '80 - European Heroes
Au Pairs - You
X-ray Spex - I am a Poseur/The World turned Day-glo
Bedankt voor alle mails, er is genoeg drank. Voor de mensen met speciale drankwensen (anders dan bier/wijn/fris): iedereen is welkom ook zelf drank mee te nemen, zeker sterke en/of bijzondere drank wordt gewaardeerd! Hetzelfde geldt uiteraard voor hapjes / oliebollen / whatever.
Zeker als je met een groep komt en je niet hebt gemeld via de mail: eigen drank is fijn.
Zo...eindelijk een beetje bijgekomen...Wil even namens de organisatie iedereen bedanken voor zijn/haar aanwezigheid en iedereen nog even een goed 2008 toewensen. In het bijzonder wil ik nog even Terry en Niels bedanken voor hun opruimwerkzaamheden. Bedankt jongens! Hopelijk heeft iedereen de weg veilig naar huis gevonden door de dikke mist. Wat ons betreft was het een geslaagde editie.
(Inloggen weird_hobbes) DutchGothic MB Member 84.28.58.38
Neergeslagen
January 2 2008, 10:24 PM
Crappa was ik niet, gistermorgen. Wel moe.
Neerslag was een puik feestje. Veel bekenden gezien (ik moet vaker uit!), lekker bier gedronken, genoten van de muziek... Een mooie manier om toch oud & nieuw een beetje te vieren