(Inloggen Triffids) DGMB-Admin van IP adres 62.163.193.12
Mijn achternichtje heeft net een werkstuk gemaakt over gothics en mij geïnterviewd (haha). Daarna mocht ik nog een fijn testje op internet maken.
Autoriteit op het gebied van gothic is toch wel de jongerenraad Borsele, dus check maar even:
Om even aan te geven wat ik als ubersupergothicmoderatormoederpunker ben:
"Jouw resultaat: Normaal en saai
Hoewel je het misschien zelf nog niet doorhebt ben je helemaal gemiddeld en onbelangrijk. Mocht je van plan zijn ooit nog eens iets belangrijks te gaan doen, schiet dan daar wel mee op, want voor je het weet heb je een eigen gezin, een golden retriever, een huis en een suffe kantoorbaan en denk je dat je gelukkig bent."
Jouw resultaat: Enge gothic
Jij bent eng! Mensen lopen met een grote boog om je heen. Je doet net alsof het je allemaal niks kan schelen, maar eigenlijk vind je het geweldig! Mensen bang maken is helemaal jou ding!
Social Misfitt (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.84.108
Re: Weer een gothicquiz
December 13 2007, 11:23 AM
Jouw resultaat: Rare punker
Je bent een echte rebel, met raar haar! Je voelt jezelf boos en onbregrepen. Iedereen die het niet eens is met je radicale mening kan de pot op. Je bent het overal mee oneens, zelf al weet je niet waar het over gaat.
Met bijbehorend plaatje:
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.
Jij bent eng! Mensen lopen met een grote boog om je heen. Je doet net alsof het je allemaal niks kan schelen, maar eigenlijk vind je het geweldig! Mensen bang maken is helemaal jou ding!"
BlackNr.1 (Inloggen BlackNr.1) DutchGothic MB Member 82.175.90.90
Re: Hmmm....
December 13 2007, 12:03 PM
De uitslag voor mij was ook normaal en saai.
En de situatie waar ik voor op moet passen is nu al helemaal my life.
Ik heb alleen geen golden retriever maar twee katten.
Dat vind ik het minpuntje van de quizz, ze moeten toch weten dat wij ons onderscheiden door het hebben van katten.
Door jarenlang op en neer springen in je trainingspak met veel te harde muziek zijn je hersens flink door elkaar geschud, je hebt ze niet meer allemaal op een rijtje, maar je hebt zelf niet door dat je mensen niet meer begrijpt, dankzij je gehoorbeschadiging versta je ze toch niet
Je bent een echte rebel, met raar haar! Je voelt jezelf boos en onbregrepen. Iedereen die het niet eens is met je radicale mening kan de pot op. Je bent het overal mee oneens, zelf al weet je niet waar het over gaat.
jjv (Inloggen JJV) DutchGothic MB Member 213.46.79.147
Re: Weer een gothicquiz
December 13 2007, 9:22 PM
Jouw resultaat: Vage nerd
Na teveel uren op het internet te hebben doogrebracht ben je het contact met de echte wereld een beetje verloren. Maar ach, wat maakt het uit? Over een paar jaar kan toch alles via het internet!