De titel zegt het al; wat ga jij allemaal doen met de feestdagen? "gezellig" de verplichte familie-bezoekjes, feestjes, of iets anders?
Voor mij word het denk ik héél gezellig thuis zitten achter de computer of met een filmpje aan op de bank, aangezien mijn bankpasje het niet eens zal zijn met leuke uitstapjes enzo.
Ach, een ding scheelt, ik zit in ieder geval niet aan verplichte familie-bedoeningen vast.
Me dood irriteren daarna me suf vervelen daarna me maar weer ff irriteren en daarna tja .. weet ik veel me ergenis uitten door expres lastige discussies te doen opwaaien.. oftewel bij paps /zusje en zijn nieuwe vriendin plus aanhang zitten .. OW JOY!
2e kerstdag ben ik alweer in dat hol der verderf uitgenodigd maar denk dat ik dan is kerst in me bed vier aan de binnenkant van me ogen leek me een goed plan.
31 December ga ik natuurlijk naar Neerslag, het leukste feestje dat er is, de leukste locatie die er is, het leukste gezelschap dat er is en maar op vijf minuten loopafstand (eigenlijk ben ik ook best wel een bevoorrecht mens:))
nou, maandag voor kerst een kliederen-met-stiften-en latex bodypaint-op-elkaar date, dus denk dat eerste kerstdag eruit bestaat de zooi weer van m'n lijf te schrobben (of het moet echt héél kunstzinnig worden)
2e kerst misschien even borrelen bij vrienden, maar dat zie ik op de dag zelf wel.
'oude srv wagen' dat doet het mobiel in kwestie niet genoeg eer aan hoor.
Het gaat hier namelijk om een SRV wagen die volledig is omgebouwd tot bruin cafeetje met bar en leuke huilende zigeunerkids aan de muur, je zal versteld staan morgen
nou, dankzij een grapjoker die zonodig een overval moest plegen reden de treinen niet, dus die date is me door de neus geboord.....ben nu maar overgestapt naar plan B : een fles
licor 43 legen....kijken of die 30% vol. en ik n beetje vriendjes kunnen worden.
1e kerstdag bij paps en mams, zus en vriend een lekker relaxed dagje gehad, 2e kerstdag lekker uitgeslapen en nu zit ik een radioprogramma te presenteren, Oud en Nieuw lekker plaatjes draaien bij de Rits
1e kerstdag bij paps en mams, zus en vriend een lekker relaxed dagje gehad, 2e kerstdag lekker uitgeslapen en nu zit ik een radioprogramma te presenteren, Oud en Nieuw lekker plaatjes draaien bij de Rits
Social Misfitt (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.84.108
Re: goh
December 27 2007, 11:28 AM
Kleine aanpassing hier. Fuiven met glitters etc. etc. ja; maar vooralsnog eerst zonder kleerscheuren proberen op die specifieke plek over de Belgische grens aan te komen.
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.
oud & nieuw zit ik waarschijnlijk in duitsland, lekker socializen met alternatievelingen onder het genot van verschillende goede muziekstijlen, champagne en n buffet...en dat allemaal voor maar 8 euri!