Op de eerste plaats wil ik verwijzen naar mijn myspace! \www.myspace.com/jeanmaurice67
Dit even vermeld! Tja Gothic behoort tot de romantici Ik loop al een tijdje mee in de scene! Vroeger (ach vroeger!) in de jaren tachtig was er nog niet zoiets als gothic! Destijds werden wij Wavers of Zwevers genoemd! Het was dan ook niet verwonderlijk dat we een naam vonden in de New Wave! We werden ook wel de zwarte hippies genoemd!(hahaha) Omdat we ons volop togen in het zwart! Onze manier van dansen werd betiteld als dubbeltjes zoeken!! Wij waren alternatief en ook erg politiek bewust! We demonstreerden tegen kernwapens en al die andere ongein! Vol trots maakten we een V teken! Tja Those were the days! Nog steeds ook al ben ik inmiddels 40 voel ik mij nog steeds verwant met deze subcultuur! Minstens een keer per maand heb ik nog steeds de beste tijd van mijn leven op een eenvoudige Gothic Party! Gothic!? Zo noemen we vandaag die muziek en tijd van weleer! Ach vroeger(sorry jongeren!) was het gewoon New Wave of misschien Dark Wave! Maar ik voel me nog steeds bij jullie!!
...erg enthousiast bericht hoor. Maar vind je het echt nodig om iedere zin te eindigen met een uitroepteken? En het bericht doet overkomen alsof je onderscheid maakt tussen jong en oud in de gothic-scene. Terwijl dat er volgens mij helemaal niet toe doet.
BlackNr.1 (Inloggen BlackNr.1) DutchGothic MB Member 82.175.90.90
Re: Ehm...
December 18 2007, 12:20 PM
Ik ben ook 40 inmiddels, maar ik denk dat als ik dit soort draadjes ga beginnen ik daadwerkelijk te oud ben geworden voor deze scene.
Trouwens: Sociaal betrokken me reet, narcisme heerst.
This message has been edited by BlackNr.1 van IP adres 82.175.90.90 on Dec 18, 2007 12:27 PM
goh, je leert iedere dag toch weer wat nieuws, had echt geen idee dat de term new wave was afgeleid van een groepje jongeren die wavers werden genoemd.....en wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn om in je zwarte kleren vol trots zo'n V teken te mogen maken.....zucht
tja echt fikken wilt het nog niet, ik wordt hier ook te oud voor, vroeger was alles beter....
Kratarknathrak (no login) 80.60.28.71
Re: goh
December 18 2007, 7:00 PM
Op gothic nederland had deze vrolijke snaak zo een ban te pakken. Hij was er niet zo mee verguld dat dat forum vol zat met opperwezens die de waarheid in pacht hebben. Nou, die zitten hier ook bij mijn weten.
Eens op zoek naar de koekjes, en daarna regelmatig F5 drukken maar weer. :D
Anonymous (no login) 145.99.179.85
opperwezens
December 18 2007, 7:16 PM
Wie zijn dat dan?
Nachtzuster&Menph (no login) 77.251.238.86
Re: Gothic/New Wave
December 18 2007, 7:14 PM
Je was in de jaren 80 niet alternatief, je deed gewoon met de mode mee. Politiek bewust? Laat me niet lachen. Overgelopen punkers.
Je hebt de jaren 80 zo te lezen niet meegemaakt want je kletst uit je nek!
Where is the promised land where is the brave new world?
Solanum (Inloggen solanumoccultus) DutchGothic MB Member 145.97.227.58
December 18 2007, 7:31 PM
En van die waver, zwever, zwarte hippie of whatever is dit (afbeelding op verzoek van Godpipo verwijdert maar is te vinden op originele poster's MySpace) nog maar van over.... Triest.....
Als je hier komt preken over 'die goede oude tijd' (die ik me overigens nog prima kan herinneren, ik ben ook geen jonkie), heb dan de ballen om op z'n minst alternatief te blijven... Nu ben je niets meer dan een trieste meeloper/weekendgoff/wannabe...
This message has been edited by solanumoccultus van IP adres 145.97.227.58 on Dec 19, 2007 6:39 PM
bedkever (Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member 82.93.8.188
December 18 2007, 7:36 PM
plaag die arme man niet zo, hij kan er vast ook niets aan doen dat 'ie een beetje debiel is
This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 19, 2007 3:38 AM This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 19, 2007 3:36 AM This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 19, 2007 3:36 AM This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 19, 2007 3:22 AM
December 19 2007, 6:48 AM
Ik heb het lekker toch gelezen en je bent lekker toch echt een stumper !!!
Naa-naa-nah-naa-naaa !!!!
Gerrit (no login) 86.87.108.221
December 19 2007, 10:51 AM
Verdorie, gemist.
En kijk, hij heeft een nieuwe avatar:
Iets zegt me dat hij dat niet zelf is...
December 19 2007, 10:55 AM
Oh... wij zijn net zo erg als zullie op Gothic Nederland en hij weet alles wat wij niet weten en wij zijn stom en wij oordelen op uiterlijk en wij zijn niet goed genoeg en iedereen die wat zegt over kernwapens moet naar de spiegjater !!!
Zo !!
Social Misfitt (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.84.108
December 19 2007, 11:46 AM
Maar z'n avatar nr 2 is wel o.k.
Een stuk spannender dan z'n avatar nr 1.
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.
Het zal wel aan mij liggen maar de Goths die ik ken lijken in de verste verte niet op sommige onnozelen hier! Ik zeg gewoon mijn mening door een stelling te deponeren en prompt krijg ik beledigingen naar mijn hoofd gegooid en opmerkingen over mijn uiterlijk. Alsof een spuitbus haarlak en een vette veeg make-up je zoveel beter maakt! Zielig hoor! Misschien moeten diegenen die het nodig vinden om zo vervelend te reageren eens bij zichzelf te rade gaan!
Zo en zullen we nu het V teken maken en vrede sluiten?
Mar (no login) 24.132.207.243
!
December 19 2007, 1:49 PM
Welkom in gothic-land!
lalalala!
Er zitten hier allerlei goths! lolgoths, babygoths, zeikgoths,
potige goths, gothins, goths, en natuurlijk de moderategoths!
Ik hoop niet dat ik iemand oversla, hahahahaha! In hokjes denken
is namelijk niet gothic!
Dus ik wens je heel veel plezier hier!
Dat zal vast wel lukken he!
Zelf ben ik een haarlakgoth, en dat is natuurlijk heel stoer en gothic!
In het kader van vrede wil ik onze zeer lieve en schone dame Solanum verzoeken de foto van onze topic-starter te laten verdwijnen in vergetelheid. Niet dat het geheel zal lukken en altijd een schim op het netvlies gebrandt blijven, maar dat beschouw ik slechts als tekst en vooral dichterlijke vrijheid. Maar mijn verzoek meen ik wel serieus, derhalve alvast mijn dank omdat ik er zelf even geen zin in heb om meer werk in te steken.
lypiphera (no login) 194.151.48.252
December 19 2007, 2:10 PM
Lijkt me een prima voorstel. Naar echte wavers mag ik altijd graag kijken, vooral in Duitsland, maar dit is echt pathetisch
Tiepgeit (no login) 84.107.143.88
December 19 2007, 2:12 PM
Let maar niet op ons hoor, iedereen doet hier altijd erg z'n best om juist zo min mogelijk van zichzelf bloot te geven. Dat mag pas na jarenlang bewezen diensten. Je stelt je dus nogal kwetsbaar op.
Maar door al die uitroeptekens dacht ik ook eigenlijk eerst dat je een geintje maakte.
ik moet zeggen, het valt me mee dat je nog niet bent afgeschrikt
Flamen is hier af en toe het nationaal tijdsverdrijf, en tja, als er dan een hyper-enthousiasteling het board opstuitert met allerlei uitroeptekens en weet ik veel wat, is het te verwachten natuurlijk.
Maar wat mij betreft, wees welkom
Ik had niet door dat je hier een stelling deponeerde. Ik las alleen maar een relaas van iemand die zich een oudere 'new waver' midden tussen de jongere gothics voelt. En ik hou niet zo van het benadrukken van je eigen leeftijd om daarmee aan te geven dat je ook nu nog steeds helemaal 'into the scene' bent. Je bent zo jong of oud als je je voelt en hoelang je al meehuppelt op deze planeet doet er niet toe. Live in the now man! Vroeger was nix beter en qua muziek al helemaal niet.
En dan die uitroeptekens... dat is echt niet nodig! Eh... nodig.
Verder ben je hier meer dan welkom natuurlijk. Hoe je er bijkomt dat dat niet zo zou zijn.... geen flauw idee.
Nou ja in vergelijking met al die bagger en meuk van vandaag steekt die muziek van weleer toch met kop en schouders erboven uit! Noem dan eens iets dat ook maar enigszins kan tippen aan de goth/wave van de jaren tachtig?
This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 20, 2007 4:33 AM
@ Solanum! Klopt Ik ben een God in het diepst van mijn gedachten!
This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 20, 2007 5:28 AM This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 20, 2007 5:23 AM
Anonymous (Inloggen solanumoccultus) DutchGothic MB Member 145.97.227.58
December 20 2007, 6:20 AM
Quote: @ Solanum! Klopt Ik ben een God in het diepst van mijn gedachten!
SUPER STUMPER !!!!
Man, wat zet je jezelf nu voor LUL !!!!! Kanonne !!!!
Godpipo, kijk maar even tussen de reacties, is onze waarde moderator !!!
We hadden al door dat je niet helemaal spoorde, maar dat je zooo dom zou zijn !!?!??! Mozes Kriegel !!!! Ga je maar flink zitten schamen in een hoekje !!
Nee, het was dus ook geen compliment of andere verwijzing naar jou, maar een vriendelijke geste naar één van onze orde handhavers....(Die ik overigens persoonlijk ken)
Droeftoeter !!!...Ik kan wel zien waarom je hier en daar al gebanned bent, iemand van zo'n lage intelligentie wil niemand op zijn/haar board hebben
Kijk jij eens naar jezelf zielepoot! Je kunt van geluk spreken dat je zo laf bent om op deze manier je commentaar te kunnen geven. IK HOOP DAT JE KANKER KRIJGT EN EEN VRESELIJKE DOOD ZAL STERVEN!! HET LIEFST STIKKEN
JIJ BENT NEIT WAARDIG OM ADEM TE HALEN OF OOK NOG MAAR EEN DAG LANGER TE LEVEN sterf!!!
December 20 2007, 6:54 AM
Quote:Kijk jij eens naar jezelf zielepoot! Je kunt van geluk spreken dat je zo laf bent om op deze manier je commentaar te kunnen geven. IK HOOP DAT JE KANKER KRIJGT EN EEN VRESELIJKE DOOD ZAL STERVEN!! HET LIEFST STIKKEN
JIJ BENT NEIT WAARDIG OM ADEM TE HALEN OF OOK NOG MAAR EEN DAG LANGER TE LEVEN sterf!!!
Volgens mij denk jij dat je mensen maar zomaar kunt beledigen. Dan heb je het mis! Eens kijken wie sterker is? Jij of ik. Mannetje je weet niet waar je aan begint. Over intelligentie gesproken! Hahaha!
Maken we nu samen het V teken? Peace man! Kom op hey ik ben hier niet om ruzie te maken oke?
Peace? (en al mijn verwensingen verdwijnen als sneeuw voor de zon!)
This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 20, 2007 7:08 AM This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 20, 2007 5:17 AM
December 20 2007, 7:26 AM
Quote:Volgens mij denk jij dat je mensen maar zomaar kunt beledigen. Dan heb je het mis! Eens kijken wie sterker is? Jij of ik. Mannetje je weet niet waar je aan begint. Over intelligentie gesproken! Hahaha!
Maken we nu samen het V teken? Peace man! Kom op hey ik ben hier niet om ruzie te maken oke?
Peace? (en al mijn verwensingen verdwijnen als sneeuw voor de zon!)
Och.. Ook nog bedreigingen...tssk, tssk, tssk....
En het waren overigens geen beledigingen maar constateringen van feiten.
Nog mijn dank, al zie ik dat het totaal niet nodig geweest is. De treurigheid van dit sejut doet zijn uiterlijk meer dan eer aan en eigenlijk had ik het niet eens van je moeten vragen blijkt nu weer. We hebben toch even flink om hem kunnen lachen en dat gaan we nu ook verder even doen. Treurigheid tot op het bot. Afbranden maar.
Luister eens ik ben hier niet begonnen met schelden! Die Goths hier zijn gewoon ongelofelijk gefrustreerd en heeeeeeeeeeeel erg bekrompen! Wat een stelletje armoedzaaiers zijn jullie toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loop toch allemaal naar de klote en zak heel diep in de stront
Stelletje randdebielen
December 20 2007, 8:43 AM
Quote:Luister eens ik ben hier niet begonnen met schelden! Die Goths hier zijn gewoon ongelofelijk gefrustreerd en heeeeeeeeeeeel erg bekrompen! Wat een stelletje armoedzaaiers zijn jullie toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loop toch allemaal naar de klote en zak heel diep in de stront
Stelletje randdebielen
Zegt de verlopen meeloper...Echt hoor....Het niveau is stuitend....
Had ik hier geen slotje opgedaan? En had ik niet net een meeltje gekregen dat wij allemaal in de stront konden zakken met ons mooie massageboard? Ik vraag me af wat het trieste figuurtje hier nog doet. Hier komt het slotje dat ik in gedachten had. Branden kan namelijk ook elders.