Vreemd is deze site. Je bent net nieuw en opent spontaan een topic. Vervolgens word je uitgescholden beledigd en ook nog voor gek gezet vanwege je uiterlijk! Ik heb geprobeerd hier overheen te stappen en het te zien als provocatie! Maar niets was minder waar. Dits was kennelijk werkelijk gemeend. Nou ja wat mij betreft houdt het hier dan ook op. Als die betweterige kindertjes die hier actief zijn niet geinteresseerd zijn in mensen die ECHT iets weten van de scene, dan bekijken jullie het maar! Ik hoef geen beledigingen te pikken! Als daarom mijn topics worden gesloten omdat ik terrecht van repliek dien dan vind ik dat gewoon zielig! Jullie zijn hier niets meer of minder dan een stelletje zielepoten bij elkaar en hebben werkelijk geen idee waar wave en gothic ooit voor stond. Het is verworden tot een ordinaire scheldpartij en beledigingen over en weer! Wat een kinderachtig gedoe! Mij best. Ik was een van de beste DJ's ooit en had graag mijn kennis van bands met jullie gedeeld maar als jullie je zo dom en vijandig opstellen dan bekijk het maar! Weet in ieder geval dat deze site niet representatief is voor de Goths in Nederland! Want de houding en benadering die hier wordt gehanteerd heeft in de verste verte niets van doen met de gothic beweging in het algemeen. Ik voel mij hier niet welkom en dat na bijna 20 jaar actief te zijn geweest in de scene. Dat zegt meer over deze intolerante site dan over mij. Ik wens jullie alle goeds en het allerbeste!
Solanum (Inloggen solanumoccultus) DutchGothic MB Member 145.97.227.58
Jij bent echt de domste Goth(nou ja die naam ben je niet eens waardig) die ik ooit heb ontmoet in die 20 jaar!Mag je trots op zijn kind! Gelukkig zijn er maar weinigen zo waardeloos als jij!
Jammer hoor, ik vond het grappig. Ik was wel op zoek naar n gothic-goeroe. The Cure? Geluisterd vanmorgen, best leuk hoor, alhoewel Within Temptation leuker is
Anonymous (no login) 213.160.215.7
Re: shame
December 20 2007, 9:55 AM
bla bla bla geef die gast gewoon geen aandacht.
December 20 2007, 10:01 AM
Quote:
Jij bent echt de domste Goth(nou ja die naam ben je niet eens waardig) die ik ooit heb ontmoet in die 20 jaar!Mag je trots op zijn kind! Gelukkig zijn er maar weinigen zo waardeloos als jij!
Goh... Eerst was ik een man, daarna had ik kanker en nu ben ik een niet-gothic kind... Ik maak promotie !!?!
Laten we eens de rollen opdraaien: er wandelt iemand een Gothic message board op in korte broek, sportschoenen, polo shirt met Ikea schilderijen aan de muur die claimt veel te weten van wave maar niet verder komt dan The Cure en CoX en gebruiken die door de oudere Goths niet herkent worden. Hij verwijst naar een MySpace waar niets komma nul te vinden is en behandeld moderators, oudere Goths en mensen die hun strepen verdient hebben als kleine kinderen zonder ook maar te weten wie hij voor zich heeft. Als deze reageren, wordt ze ziekte, dood en ellende toegewenst... Niets wijst er op dat je in het verleden ooit maar iets meer was dan een doodordinaire meeloper..
Dit board kan zonder deze poser-wannabe
En for the record: ik loop ook al 20 jaar mee
Liselore van der Zweth (Inloggen lypiphera) 194.151.48.252
December 20 2007, 10:04 AM
Go, Solanum! Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
Ach ook alweer zo'n stumper die meeloopt met de rest van die zielepoten hier!
December 20 2007, 10:10 AM
Quote:Go, Solanum! Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
Ja zeg !! Ik kom hier al een jaar of zeven, ik loop al decennia feest na feest af, ik volg de scene redelijk op de voet en kan me de jaren 80 nog prima herinneren. Dan laat ik me toch niet kleineren door een stumper die "Vooral gothic kleding vind ik erg mooi!" op z'n profiel zet !!?!?!
je bent helemaal niet irritant en vooral niet confronterend, je bent hilarisch grappig, goed voor m'n meestal slechte ochtendhumeur, m'n dag kan niet meer stuk.
Maar eigenlijk moeten we vol adoratie aan je voeten liggen, want je was ooit de beste DJ ooit (tot dat je within temptation ging promoten)
Jesus di Mayo (no login) 145.18.154.234
December 20 2007, 4:09 PM
Ga lekker mensen in Sittard vervelen, lullo.
..."een van de beste DJ's ooit...." LOL!
(no login) 83.85.40.3
December 20 2007, 10:29 AM
Goh..... Is ie nog niet weg? Deze is wel heel erg hardleers, maar de opmerking dat hij een van de beste Gothische DJ's uit het land was vind ik wel hilarisch. Ik gok dat dit in een heel klein gedeelte van het land was dat zich beperkte tot zijn eigen slaapkamertje aangezien werkelijk niemand ooit van dit figuur gehoord heeft. Maar dat is ook logisch als het hele publiek waarvoor je draait bestaat uit het eigen spiegelbeeld. Ik moet zeggen dat het niet echt een representatief publiek is. Ze vinden namelijk alles goed wat je doet dus ook The Cure als een Gothic band bestempelen.
En als we het gaan hebben over de hoeveelheid bands op je Maaispees en de hoeveelheid Gothic die ertussen zit moet ik misschien die van mij er even ingooien. Dat is negenhonderd bands aan pure 100% Gothic, maar ook aanverwante want alleen Gothic luisteren is ook zo saai. Maar het is geen wedstrijd, wat dat betreft hadden wij allang gewonnen. Mijn slaapkamer is ogenschijnlijk veel groter en ik pretendeer niet eens DJ te zijn. Laat staan de allerbeste DJ van het land (zou ook niet kunnen, dat is mijn broer al )
Ik doe vandaag niet meer aan slotjes. Ik ben net koffie aan het zetten.
edit: Ik hou van de edit-knop
This message has been edited by Godpipo van IP adres 83.85.40.3 on Dec 20, 2007 10:33 AM
Hahaha leuke reactie! Maar ik ben al meer dan 24 uur op dus ik ga naar mijn bedje. En dan droom ik van al die assertieve persoonlijkheden die ik inmiddels heb ontmoet hier!
en mijn zolderkamer was inderdaad niet groter dan Zuid Nederland! Dus neem mijn woorden niet te zwaar. Ik hou nu eenmaal van rellen hetzij met stenen of met woorden. Lees de berichtjes er eens op na als gij tijd hebt van zinne bent! Natuurlijk wens ik niemand kanker toe. Ik ben gewoon eerlijk en zeg wat ik voel en denk! Als ik mensen gekwetst heb met mijn grote bek dan spijt me dat.....
goed voordat ik nu iedereen vraag elkaar de vrede te wensen ga ik onder zeil
welterusten gothjes!
December 20 2007, 10:35 AM
Trouwens... Het wel heel stom dat je, als dom schaap zijnde, net nu vrijwillig naar het slachthuis dat DGMB heet loopt.... Het is offerfeest !!!
Hé, JM! Kom je ook gezellig naar Summer Darkness ergens ver weg in de zomer van volgend jaar. Dan kan je ons allemaal in levende lijve ontmoeten en eens werkelijk ondervinden hoe aardig wij zijn voor persoontjes die denken heel wat te zijn. Vooral persoontjes die denken dat ze het gothische wiel hebben uitgevonden omdat ze een zwart t-shirt hadden in de jaren tachtig en naar The Cure luisterden. Die zijn het leukste namelijk om mee te maken op Summer Darkness, dus kom ook gezellig. Dan kan je héééél veel gelijkgestemde mensen ontmoeten, alleen zijn de gedachtegangen wel iets anders dan je in gedachte zal hebben maar dat terzijde.
Ik ben natuurlijk de beste dj van nederland. Al zo'n 30 jaar eigenlijk.
Ik ga 'es even naar je muziekkeuze kijken op myspace.
Gedaan.
Er staan best veel bands tussen die ik ook leuk vind. Alleen het fabrieksgeluidensamplemachine gebeuren doet me weinig.
En dan ook nog eens 'Bridges of Madison County'... Da's mijn favoriete jankfilm. Werkt altijd.
Ik heb godzijdank niks meegekregen van de hele toestand die hier blijkbaar aan vooraf ging en ik hoef het ook allemaal niet te weten.
Mensen moeten overal en dus ook hier 'es wat aardiger doen tegen elkaar. Zéker met de kerst voor de deur want kerst moet gezellig zijn.
Jammer dat je hetero bent, ik heb wel iets met rood haar.
hihihi.. Enneh.. Solanum.. jij bent dus een oude doos met een mooie strik erom.. heel kerstig verantwoord.
...eigenlijk ben ik gewoon Jezus...
Re: oejee
December 20 2007, 1:28 PM
Quote:hihihi.. Enneh.. Solanum.. jij bent dus een oude doos met een mooie strik erom..
Och, Lieverd.. Dat weet je toch !!!?!
Ghoul (no login) 218.186.13.1
Re: oejee
December 20 2007, 2:14 PM
Ik weet nou niet wat vervelender lezen is, doodsverwensingen of dit soort klefheid :p
En ik heb nu stiekum toch die andere draadjes zitten lezen.. heerlijk vermaak.
Solanum is Meryl Streep en die meneertje is dan Clint Eastwood.. maar het verhaal neemt een andere wending dan in de film. Heel interessant.
The Cure is hardstikke leuk.
Ik begon met 'disintegration' want ik was toen net voldoende groot gegroeid om serieuze muziek te luisteren. Daarna volgden heel snel die andere platen.. Faith enzo.. 17 seconds...
Disintegration moet niet zomaar vergeten worden hoor.. ik heb er op geleefd en ik had een cassettebandje in m'n walkman en dat moest ik altijd ergens halverwege 'the same deep water as you' omdraaien en op een gegeven moment ging ik de cd kopen omdat het teepje slowmotion ging spelen en toen miste ik dat omdraai moment. En nog steeds heb ik dat een beetje.
Dingen zetten zich vast in je hoofd joh.. grappig is dat soms.
Where is the promised land where is the brave new world?
Bem (no login) 83.160.152.175
eeh
December 20 2007, 3:41 PM
Beste Jean Maurice, even een verhaaltje...
Het is middag, en op het pleintje staat een groep vrienden en bekenden een beetje na te lullen over hun dag, enkele tientallen mensen, weer onderverdeelt in kleinere groepjes. Aan de kant zie je 2 andere mensen staan. Ze horen er duidelijk niet bij, maar willen dat wel, de mens blijft nu eenmaal een kudde dier. De ene kijkt wat naar die mensen, luistert wat, en neemt de groep langzaam in zich op. De ander kijkt niet, luistert niet, maar loopt direkt op de groep af en doet alsof hij hun beste vriend is, alsof hij een godsgeschenk is, en eist direkte erkenning. Die groep denkt dus ook, wat voor mafketel hebben we hier? En gaan hem een beetje lopen sollen. Die andere maakt 1 of 2 opmerkingen tegen een klein subgroepje, vraagt wat, en luistert aandachtig naar het antwoord, en voila, binnen no time doet hij gezellig mee met de sukkel pesten.
2 Verschillende mensen, de een let op, denkt en reageert, en krijgt zo wat ie wilt, de ander... Denkt niet en wordt in de gracht gedumpt...
holy..... kom je ff n dagje niet op DGMB, vliegen de verwensingen je om de oren!!
niet dat het geen vermakelijk leesvoer is, hoewel ik er aan de andere kant echt in en intriest van word. mijn god, is het woord "respect" ineens uit het woordenboek geschrapt ofzo?
En als uitlokking of niet, ik kan er ABSOLUUT NIET tegen als er met ernstige ziektes gaat worden gesmeten, daar zijn gewoon géén excuses voor. Jammer voor jou JM, want je kreeg nog het voordeel van de twijfel van me, maar nu heb je toch écht afgedaan, en ik zou als ik jou was niet raar opkijken als je je de komende dagen ineens ontzettend moe en afgepeigerd gaat voelen.... don't fuck with my DGMB-buddies.
zo, ik heb ook ff m'n zegje gedaan.... nu ga ik wer terug naar leuke dingen.
Tja dat is nou wat ik noem VERVREEMDING dat iemand die afwijkt en er een andere benadering op na houdt meteen in de gracht wordt gegooid!! Zegt meer over de afstomping van velen en weinig over mij! Zoiets van" help daar is er weer eentje die ons clubje aanvalt!!"
Vannacht een van de beste optredens van dit jaar gezien: Clan Of Xymox geweldig. Een optreden voor amper 200 man! (normaliter treden ze op voor zo'n 1000a2000 man!) Vooral de oudjes: Louise. Michelle, Stranger, Cry In The Wind en A day waren kippevel!!! Mooie herinnering.
Menph (no login) 77.251.238.86
December 21 2007, 1:39 AM
Maurice schreef:
'Je hebt de jaren 80 zo te lezen niet meegemaakt want je kletst uit je nek!'
(gevoelige snaar)
Scherpe woordkeuze, maar als jij op je plek word gewezen sta je gelijk op je achterste benen.
Ik zou eens gaan werken aan mijn incasseringsvermogen.
Ik heb al heel 2007 nog niemand in de gracht gegooid...
December 21 2007, 2:21 AM
... misschien ben ik het verleerd?
Het is best koud, misschien wordt ie dan wakker.
seriously, deze kankerende kneus is best vermakelijk, vers brandhout enzo...
maar ik vraag me toch ook best af of dit niet een alter ego van bijvoorbeeld bedkevertje is ofzo?
(Inloggen JJV) DutchGothic MB Member 213.46.79.147
Re: Ik heb al heel 2007 nog niemand in de gracht gegooid...
December 21 2007, 9:00 AM
ik gokte op Solanum zelf leuk scizo tweegesprek
zooo veel post de Dame tenslotte nou ook weer niet normaliter
en ik vind dah Bytch best leuk, lief en gezellig
ook zonder zwemlessen
(volg liever zwamlessen bij'r)
December 21 2007, 9:13 AM
neh... Ik ben creatief, ik heb een aantal internet-alter-ego's maar zoveel stumpergebalk krijg ik toch echt niet uit m'n vingers...
En daarbij: met de IP log hier is de lol snel over
Ghoul (no login) 202.55.87.167
December 21 2007, 9:30 AM
Voor IP log heb je anonymizers en proxies op het internet :p Dus dat is geen motivate van je punt :p
December 21 2007, 9:44 AM
Ach, lieve Ghoul... Daar heb ik toch helemaal geen verstand van.. Ik weet hoe een computer aan en uit gaat en daar houdthet zo'n beetje op
jjv (Inloggen JJV) DutchGothic MB Member 145.100.65.105
December 21 2007, 10:04 AM
hmmja..
volgens mij heb ik nu ook een ander ip...
easy as shizzle
(overigens zou ik't niet van Solanum verWacht hebben.. ik ken haar tenslotte ook al een paar minuten... maar eh.. de tweespraak viel me op)
December 21 2007, 10:17 AM
Ik heb een beetje last van een verstoord slaapritme op het moment. En wat doe je als je 's morgens heel vroeg wakker bent en je verveeld ? Juist ! Stumpertje Prikken !!!
Kratarknathrak (no login) 80.60.28.71
December 21 2007, 9:37 AM
Wat een vermeack toch weer met ons Jean Maurice. Hij is bijna nog leuker dan Teknoir in een van zijn narcistische woede buien (dit mag ik toch wel zeggen he? Ja toch? Ja toch?)
Overigens heb ik de jaren 80 ook bewust meegemaakt, en nog nooit gehoord van DJ Jean Maurice. Mischien was hij wel een bekende DJ, en heeft hij ergens eind jaren 80 een zwaar autoongeluk gehad, en is hij een half jaartje geleden eindelijk uit zijn coma ontwaakt. Een oud schoolgenootje van mij had dat ook. Je wordt nooit meer helemaal de oude dan.
Of ik de beste DJ ben zoals mijn broertje hier beweert waag ik te betwijfelen. Zo heb ik het nieuwe gothic genre "PARTY POLKA" http://www.youtube.com/watch?v=zgI0wJKkQTM nog steeds niet in mijn sets weten te integreren. Ik word oud denk ik.
December 21 2007, 10:05 AM
Hahahahahahahahaha, na het zien van dit overweeg ik nu serieus om toch ook maar gottic te worden, de scene is een stuk leuker dan ik dacht met die oosteuropese cybermeisjes
Social Misfitt (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.84.108
December 21 2007, 11:25 AM
In je vorige draadje:
Quote:Je hebt de jaren 80 zo te lezen niet meegemaakt want je kletst uit je nek!
Van mijn part blijf je nu weg of kom je hier nog eens terug om de reacties te lezen die je hebt uitgelokt; maar je bent wel erg snel met mensen beoordelen, he?
Ik ben net zo oud als jij. Het is wel duidelijk dat je liever van je eigen bekrompen vooroordeel uitgaat over mensen die je niet kent, in plaats van eerst met gerichte interesse te onderzoeken of je zelf niet uit je nek kletst.
Een uitgebreide introspectie zou voor jou geen overbodige luxe zijn.
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.
This message has been edited by Social_Misfitt van IP adres 77.250.84.108 on Dec 21, 2007 11:29 AM
ik ook... vind dit veel te vermakelijk eigenlij stiekem, of nouja, niet zo stiekem is ook goed, en je hebt zo nog eens wat gespreksstof met actually LEUKE mensjes
knrkkr (no login) 195.240.228.200
Re: hahaha..
December 22 2007, 5:13 AM
Hoi Jean-Maurice,
Ik ben groot fan van jouw werkelijk briljante posts op dit armzalige DGMB.
Kunnen wij elkander eens treffen? Ik ben volgende week op het feestlijke partijtje 80's and More, misscien kan je een naamplaatje opspelden? Het zou mij een groot plezier doen.
Heerlijk die adoratie! Mmm... Ofschoon ik een goth(d) ben in het diepst van mijn gedachten! Zoals elk individu! Hoef ik maar te verwijzen naar mijn myspace(www.myspace.com/jeanmaurice67) Het is niet moeilijk om een rooie te herkennen Maar het zou mij een genoegen zijn inclusief al die kinders die mij verachten om mij net als jij te adoreren! Misschien voldoet mijn foto op mijn myspace niet geheel aan de verwachtigingen hier op dit sektarische clubje maar wees gerust ooit was ik net zoals juliie, onwetend en behebt met een haardos(wel rood mmm..) waar Robertje Smith een dos aan kon zuigen!!
Ik heb jullie allen lief en vergeef mij mijn grote mond en mijn abject voorkomen!
@ Solanum Ik geef je een kusje! En wens je alle goeds! Ik snap niet waarom je begon mij uit te schelden? Maar alle schaduwen ter zijde.... Fijne feestdagen en alle goeds! En maak me in het vervolg niet meer zo boos, Heks!!!
Tja ik ben dan ook go(th)ddelijk!!(hahaha) Vergeef mijn medemens. Omdat dit bestaan slechts een fractie is van de echte werkelijkheid! Er zijn maar weinigen die dit begrijpen! Maar mijn verwensingen jegens Solarum waren fout en een grote zonde! Ik wens haar nogmaals alle goeds!
Je moet nog veel leren meisje! Is niet erg maar wordt wel tijd voor jouw leeftijd! Ik wens je nogmaals vrede en alle goeds. Wees niet zo haatdragend daar heb je je alleen maar zelf mee!
Peace!
eeh
December 22 2007, 10:43 AM
Goedzo Jan! Gewoon volhouden! Het ligt niet aan jouw, het ligt aan de rest van de wereld. Ontkennen, ontkennen, ontkennen, echt dat is de helft van het gevecht. Gewoon blijven ontkennen. Niks mis met ontkenning, dat doen we allemaal (al zullen de meesten het ontkennen...).
Doe je de volgende keer de groetjes van ons aan Ronny? We zien hem zo weinig sinds ie in Duitsland zit...
Hmmm.. Iemand die om 7:45 Zaterdagochtend al voor ze pc zit heb in mijn ogen weinig met een goddelijkheid te maken eerder een stumpert of een huispapa ofzo...
Ik weet niet of het hier al ergens staat kon het nergens ontdekken maarre wat is de respectabelle leeftijd eigenlijk van deze flierefluitert?
btw wat ik op die myspace ziet staan doet me denken aan iets wat eeen hele poos terug in parijs in een klokketoren slingerde ....(weer me ontbijt verpest grrr )
Smijten met wijsheden, niet zelf vergaard, is zó verrekte makkelijk, maar oh zo doorzichtig.
Re: Schud met zijn hoofd
December 23 2007, 2:10 AM
Quote:Smijten met wijsheden
Heb jij gesmeten wijsheden gezien dan..??? Ik niet hoor..??!?
jjv (Inloggen JJV) DutchGothic MB Member 213.46.79.147
Trouwens waarom zou elke goth(d) in het diepst van zijn gedachten eruit moeten zien als een kruising tussen Pipo de Clown en Dracula?!
Maar als ik de reacties hier zoal lees(Solanum even buiten beschouwing gelaten! want haar reacties zijn te onnozel voor woorden!) Voel ik toch sterk de behoefte om hier eens goed onderricht te gaan geven! De meeste kinders op dit forem hebben werkelijk geen idee!
Ik weet dat jij niet weet dat ik alles weet!
eeh
December 24 2007, 4:02 AM
Keuzes keuzes keuzes... Dilemma... Wat moet je hier mee? Respect voor die plaat voor z'n kop? Of gewoon zielig medelijden?
Keuzes keuzes keuzes... En panda beertjes!!!
(De wereld heeft meer panda beren nodig!)
eeh
December 24 2007, 4:11 AM
Ach ja, uiteindelijk is die keuze toch ook wel heel erg sim-pel...
eeh
December 24 2007, 4:12 AM
(Maar nog steeds meer panda beren!) (Dus...)
Tiepgeit (no login) 84.107.143.88
Re: eeh
December 24 2007, 5:20 AM
Lees ik dus de hele tijd "pindaboeren". Grinnik.
(Inloggen solanumoccultus) DutchGothic MB Member 145.97.227.58
Re: mental image
December 24 2007, 4:23 AM
Quote:Maar als ik de reacties hier zoal lees(Solanum even buiten beschouwing gelaten! want haar reacties zijn te onnozel voor woorden!) Voel ik toch sterk de behoefte om hier eens goed onderricht te gaan geven! De meeste kinders op dit forem hebben werkelijk geen idee!
Dat roep je nu al drie, vier dagen zonder dat je enig resultaat laat zien... Toe maar: onderricht ons dan maar, dan kunnen we nog eens lachen !!! Het niet onderrichten bewijst overduidelijk dat je niets meer dan meelopende stumper bent...
En wel uitgebreid hè, we hebben hier vele oudere Goths en gedegen muziekkenners, die pikken de nonsense er zo uit !!
December 24 2007, 5:22 AM
Nou, meelopen doet 'ie nou juist niet. De betweterige wijsneus uithangen wel.
Ach kindertjes wat zijn jullie toch dom en kortzichtig! Komt vast door die pamper luiers! Verwende wichten! De Goths die net zo oud zijn als ik zouden zich moeten schamen! Voor hun domme ontkenning. Maar hee ik hou op jullie hebben ook niets te melden, dus OOOOOOOOOOOOOOO STILTE!
Stelletje zielepoten! Denk maar niet dat ik met jullie meepraat!
Hij heeft iig een groot ego, das erg snottik verantwoord.
Verder zou ik willen zeggen "Vooral doorgaan!"
Beantwoord het liefst 'smorgens hier de berichten, dat maakt mijn opstaanritueel toch veel meer humoristischer....of is het nou leedvermaak hmmzz
ps: als je nou 40 ben he.. is het dan niet is tijd dat je doorkrijgt dat harder schreeuwen niet werkt?
This message has been edited by PanzerPat van IP adres 87.212.62.48 on Dec 24, 2007 10:54 AM
December 24 2007, 2:46 PM
Is voor het eerst dat ik het niet erg vind om voor kortzichtig versleten te worden.
Altijd blijven lachen...
BlackNr.1 (Inloggen BlackNr.1) DutchGothic MB Member 82.175.90.90
December 24 2007, 2:50 PM
Het grappigste van dit soort mensen vind ik altijd dat ze onophoudelijk blijven roepen dat ze het wel gezien hebben hier, zes keer tabee en het ga jullie goed roepen ...
daarna stiekem toch de reacties blijven lezen en er dan nog op gaan reageren ook!
December 24 2007, 3:08 PM
Ach ja.. het zorgt wel voor de nodige sensatie voor ons, en voor meneer JM (waarvan ik twijfel of hij echt is) die zwaar aandachtsgeil lijkt te zijn.
ow, noemde ik je aandachtsgeil?
KUSJE! hihi!
BlackNr.1 (Inloggen BlackNr.1) DutchGothic MB Member 82.175.90.90
December 24 2007, 3:54 PM
Kusje? Kaarsje zul je bedoelen
vind het touwens heel veel gelijkenissen hebben met onze bossche überirritante godspreker op de pensmarkt.
"ik weet alles en zal jullie wel even redden" maar niet eraan denkend dat mensen heel goed zelf info kunnen zoeken en kunnen beslissen of ze iets willen leren.
Ik ben echt!! De Echte! Maar jij wil gewoon flink doen en probeert leuk uit de hoek te komen.......hahaha
Maar zoals ik al eerder vermeldde zouden jullie blij moeten zijn met mij. Iemand die echt verstand van zaken heeft.
Maar laten we het eens over muziek hebben? Ik wed dat de meesten van jullie slechts beschikken over een armzalige verzameling ORIGINELE cd's de meeste kinders van tegenwoordig zijn alleen nog maar dat klote geluid van MP 3's gewend! Tja en daar zit het grote hiaat, een plaat te kunnen waarderen! Als ik VROEGER een plaat kocht(LP) en hij beviel me niet meteen, dan draaide ik hem net zolang totdat ik hem mooi vond! Omdat ik niet het geld had noch de middelen(internet) om weer een nieuwe te kopen. Nee, nee. Knoop dat goed in jullie oren! Jullie zijn veel te verwend en notabene ook nog kortzichtig. Maar...........daar kunnen jullie niets aan doen, het is vooraleerst de schuld van dit klote kapitalistische systeem dat monsterlijke consumenten van ons maakt! Wegwerp toeristen die elke oprechtheid weggooien als het niet meteen voldoet aan een zekere bevrediging!
Vrede zij met jullie
Argantonis (Inloggen Argantonis) DutchGothic MB Member 82.134.181.20
December 27 2007, 1:36 AM
Leuk, minimaal 3 psychotische mensen in 1 thread!
December 27 2007, 2:39 AM
Lekker boeiend, dit gezever. Er zijn wel belangrijker zaken dan proberen je gezicht te redden voor een of andere gedoodverfde scene. Of te proberen je gelijk te bewijzen. In wat dan ook.
Ik hoef voor niemand mijn gezicht te redden hoor! Zeg mijn mening dat dit gewoon een site is van een stelletje eigenheimers en betweterige kinders!
This message has been edited by jeanmaurice van IP adres 86.86.60.100 on Dec 27, 2007 3:51 AM
eeh
December 27 2007, 6:58 AM
*Nee, nee. Knoop dat goed in jullie oren! Jullie zijn veel te verwend en notabene ook nog kortzichtig. Maar...........daar kunnen jullie niets aan doen, het is vooraleerst de schuld van dit klote kapitalistische systeem dat monsterlijke consumenten van ons maakt!*
Jullie?
Wie zijn jullie?
Ken je mij?
Ken je uberhauot iemand? (Hier?)
eeh
December 27 2007, 7:03 AM
Enne... Dat kortzichtige he? Niets persoonlijks, maar als ik jouw was, zou ik het me persoonlijk aan trekken...
Het is echt geen grap hoe jij mensen over een kam denkt te scheren...
Maar dat hoef ik jouw niet te vertellen... Jij hebt het allemaal wel door, hoor!
Jouw is een bezittelijk voornaamwoord! Als je JOU als onderwerp wil gebruiken dan gewoon Jou en niet Jouw!
Maar hey, je hebt een beetje gelijk maar ja ik werd hier ook meteen voor stumper uitgemaakt! Terwijl hier op deze oppervlakkige site met domme users mij ook niemand kent!!Vooral die heks van een Solanum die kan er wat van! Ze durft nu niet meer te reageren omdat ik cognitief haar meerdere ben!
Wat betekent dat ik gewoon slimmer ben!......
eeh
December 27 2007, 2:29 PM
'Maar hey, je hebt een beetje gelijk maar ja ik werd hier ook meteen voor stumper uitgemaakt! Terwijl hier op deze oppervlakkige site met domme users mij ook niemand kent!'
Dat heb ik je hier boven in een verhaaltje uitgelegd. Jij komt hier binnen lopen alsof je een godgeschenk bent. Vind je het echt gek dat de algemene reactie op dergelijk gedrag snel naar een tijltje grijpen is?
December 27 2007, 11:55 AM
Edit.
This message has been edited by Social_Misfitt van IP adres 77.250.84.108 on Dec 27, 2007 11:57 AM
In goed Nederlands betekent het zoiets als " maak er wat van" Afgezien van het feit dat ik het een blijk van armoede vind dat de kinders telkens weer een Engels Statement moeten gebruiken, wil ik er wel op reageren: Mijn beste, ik heb al een leven! Geboren en wel! Misschien kun jij dat met je oppervlakkige gorhic pipo de clown achtige stompzinnigheid niet begrijpen! Maar toch! Ik lijd een leven. Misschien ben je toch niet te stom om te reageren op mij inhoudelijke berichten?
Witchie (no login) 82.72.153.181
December 27 2007, 8:24 AM
Heb je nu echt niets beters te doen dan?
En je moet toch eens een beetje gaan oppassen met wat jij allemaal tegen iedereen zegt jongen, want je begint al meteen verkeerd met mij!
Weer een antwoord zoals alleen een echte loser (stumper in het Nederlands) kan geven!
Ik hoop dat we een x een biertje samen kunnen gaan drinken en een goed gesprek kunnen houden, alhoewel me dat sterk lijkt met U!
En wie er hier zielig is dat is wel duidelijk, gedraag je eens naar je leeftijd zou ik zeggen want dat is in jouw geval wel nodig!
Dat mocht je willen omdat je te dom bent om een redelijk antwoord te geven ! Jeetje alweer de zoveelste dode ziel!
jjv (Inloggen JJV) DutchGothic MB Member 213.46.79.147
Re: Pfff....
December 27 2007, 9:38 AM
.. tja .. die kon je verwachten als je anderen op hun 'goed Nederlands'/Engels aanvalt
.. de 'jongen' die je er op aansprak is vorige week net .. wat was't .. 39 geworden
dus daar score je ook niet echt mee
eerst inlezen
dan pas zeiken
wordt over't algemeen aangeraden
iezje (no login) 131.224.251.72
Re: Pfff....
December 27 2007, 10:12 AM
uhm ja JM
een armzalige muziekverzameling die aan LP's al 4 meter nodig heeft om gewoon te staan (zonder de singles erbij gerekend).
Ik mag dan nog wel jouw geweldige leeftijd niet hebben bereikt maar aan muziek (lp's en CD's ) geen gebrek..
ik vind dat je een beetje te veel les probeert te geven en zelfs dat probeert mijn echtgenoot niet die leraar van beroep is..
veel plezier met dit forum
(Inloggen ErikS) DutchGothic MB Member 82.195.46.23
Wat een leuke threat!
December 27 2007, 10:24 AM
Ach ja,
een spiegel liegt niet.
Er zit hoogtens een barst in je gezicht als er een breuk in zit.
Of was dat nou andersom?
Re: Wat een leuke threat!
December 27 2007, 11:56 AM
Quote:Amen!
Ik hoef voor niemand mijn gezicht te redden hoor! Zeg mijn mening dat dit gewoon een site is van een stelletje eigenheimers en betweterige kinders!
(Inloggen ErikS) DutchGothic MB Member 82.195.46.23
Re: Wat een leuke threat!
December 27 2007, 12:26 PM
Nog wat leuks gevonden...
Quote:Als ik VROEGER een plaat kocht(LP) en hij beviel me niet meteen, dan draaide ik hem net zolang totdat ik hem mooi vond!
Nou snap ik waarom Kwien nr.1 staat in de Top 2000!
Ingrediënten van Thaise garnalensoep, tom yam kung
1 rode spaanse peper
10 cm laoswortel
1 stengel sereh, citroengras
1 citroen
4 deciliter kokosmelk
4 deciliter visbouillon
2 eetlepel nam pla, thaise vissaus
1 deciliter slagroom
150 gram gepelde kreeftgarnalen
zout
Bereidingswijze van Thaise garnalensoep, tom yam kung
Snijd de peper, eventueel zonder de zaadjes, in ringetjes, de laoswortel in dunne plakjes en het citroengras in stukjes. Snijd de helft van de citroen in 4 plakjes.
Breng de kokosmelk met de visbouillon, de plakjes laos en stukken citroengrasen 1 eetlepel vissaus aan de kook en laat de bouillon 15 minuten zachtjes koken.
Voeg de slagroom toe en breng de vloeistof weer aan de kook. Voeg de peperringetjes en de garnalen toe en laat de garnalen door en door warm worden.
Breng de soep op smaak met 1 el vissaus, zout en citroensap. Garneer met de plakjes citroen.
TIP:
En als je nou vegetariër bent dan kun je bij de Aziatische supermarkt in Den Bosch ook vegetarische garnalen kopen. En in plaats van visbouillon en vissaus doe je dan iets met ketjap en groentebouillon.
De schuurspons is een huishoudelijk voorwerp dat dient om mee schoon te maken. In de regel worden schuursponsen gebruikt in de keuken, en voor de afwas in het bijzonder, maar met name de zachte variant wordt ook voor andere huishoudelijke klusjes ingezet.
De schuursponsen zijn in meerdere typen te verdelen:
Zachte sponsachtige schuursponsen
Stalen schuursponsen
Jex, van onbekend materiaal
Zachte sponsen
De zachte schuurspons is een type spons die bestaat uit een zachte (meestal geelgekleurde) sponslaag met daarboven een groene, schurende laag. De schuursponsjes bestaan in vele kleuren, en zijn meestal gemaakt uit kunstmatig sponsmateriaal (viscose) met een schuurlaag.
Stalen sponsen
Naast de gewone schuursponsjes zijn er ook de schuursponsjes van staal. Deze schuren veel beter dan de gewone, maar als het een spons is die je niet in de vaatwas of de wasmachine kan wassen, dan blijven er vaak etensresten in achter, deze kunnen beginnen te schimmelen. Een ander probleem is dat de sponsjes (omdat ze van staal zijn) kunnen roesten, maar ook hier is een oplossing voor. Er bestaan namelijk schuursponsjes van roestvrij staal.
Jex
Nog een soort sponsjes zijn degene die bekend zijn als Jex. Deze zijn vooral bekend bij de scouts, omdat ze dienen om het zwart van het vuur aan de onderkant van potten en pannen te verwijderen.
SpongeBob SquarePants
Een fictief personage uit de gelijknamige animatieserie SpongeBob SquarePants. Hij is bedacht door Stephen Hillenburg en zijn stem wordt in de Engelse versie gedaan door Tom Kenny. In de Nederlandse versie vertolkt Lex Passchier de stem van de spons.
Spongebob is het hoofdpersonage uit de serie. Hij is een gele, vierkante spons met grote, blauwe ogen en sproeten. Hij draagt een wit T-shirt met korte mouwen, een rode stropdas en een bruine broek. Hij moet een zeespons voor stellen maar lijkt meer op een huishoudspons, omdat zijn bedenker Stephen Hillenburg dat leuker vond.
SpongeBob woont in een ananas diep in de zee, in het plaatsje Bikinibroek. Hij werkt in de Krokante Krab als kok en is bevriend met Patrick Ster, een zeester die vlakbij hem woont. Ook gaat hij veel om met Sandy Wang en zijn buurman Octo Tentakels, hoewel die laatste nooit zo op SpongeBob gesteld is. Ook heeft de gele spons een huisdier, de slak Gerrit (Gary in de Engelse versie).
SpongeBob is soms net een kind en begrijpt lang niet alles, Octo's sarcasme bijvoorbeeld.
Een panty is een nylonkous die bestaat uit een broekje met pijpen uit één stuk. De panty kwam in 1967 op de markt mede door de opkomst van de minirokmode.
Door de panty verdween de lange kous met jarretelle vrijwel uit het modebeeld. Het draagcomfort van een panty wordt door veel vrouwen beter gevonden.
Het woord panty is een afkorting van het Engelse pantyhose, letterlijk broekkous. Panty is weer een verkleinwoord van pantalon.
Inmiddels bestaan er ook panty's voor mannen. Deze worden verkocht onder de naam herenpanty of mannenpanty. De rekbaarheid in de lengte is bij de herenpanty hoger dan bij de damespanty. Meestal is de mannenpanty niet glanzend maar mat. Ook zijn er herenpanty's met een zogenaamde gulp.
Als we mensen al voor "raar" gaan uitmaken lijkt het mij dat het draadje gaat verzanden in onzinnigheid die nergens meer toe leidt en daar heb ik ook gelijk in. Nu heb ik altijd gelijk want ik ben degene die iedereen aanbid en zonodig moet gaan aanbidden. Zonder mij zou er geen Pipoïsme zijn en zonder Pipoïsme heeft het leven geen zin meer.
Daarbij is het nogal DOM om een plaat net zo lang te gaan luisteren tot je hem leuk vind. Ik zou zo'n elpee gewoon teruggebracht hebben en een elpee kopen die ik WEL leuk vind om naar te luisteren, maar wat dat betreft kan ik met geld omgaan en snap ik de waarde van geld. En een band die een kut-plaat uitbrengt hoeft niet geeerd te worden met mijn zuurverdiende centjes. Dus let op mijn woorden: Koop alleen albums die je GOED vind!!
Zo en nu een slotje want ik moet zielen gaan redden voor het nieuwe jaar om is. Volgend jaar komen er weer nieuwe Pipoïstische acties en daar heb ik al mijn kracht voor nodig. Ik denk dat Gerard Joling het ook wel met mij eens zou zijn. Met een bord voor je kop is het lastig vooruit kijken. Hupsakee!