Bij mijn weten de eerste officiele VAMPIREFREAKS party in Nederland. Iederen rechtgeaarde goth, waver en ander alto gespuis heeft zo'n profiel daar (ja, jij ook!), en dus moeten we dat maar even flink in het zonnetje zetten. De avond is flink gevuld, want voordat ikzelf en mijn swa Edwin de plaatjes gaan pompen spelen eerst Annatar en Epica in LVC. Nou, dat laat een echte goth zich geen twee keer zeggen natuurlijk. :hihi:
De muziek is weer lekker alles wave, en wat daaruit voortgekomen is. En dat wat breed geinterpreteerd. Combichrist, Interpol, Radio4, Underworld, Rammstein, The Birthday Massacre, Oomph!, VNV Nation, Depeche Mode, Marc Houle, The Prodigy, Chemical Brothers, Fischerspooner, The Cure, Editors, Covenant, Grendel, Chameleons, Clan of Xymox, etc, etc, etc. Prima dansavondje voor de mensen die hun muziek graag breed hebben.
Verder heb ik hier een grote stapel Vampirefreaks shirts (van S tot XL), en een nog grotere stapel opnaaiertjes, en een werkelijk gi-gan-tische stapel stikkers, en die gaan we op deze avond gewoon verloten (de shirts dan iig), gratis en voor niks. Met de complimenten van Jet natuurlijk.
Wil je nog genieten van Annatar (zonder Madicken... boehoehoe :cc: ) en Epica, dan moet je om 20:00 voor de deur staan. Heb je geen zin in menstruatie-metal, dan is 0:00 je tijd, want dan gaat er bruut gestampt worden. Om 04:00 kan je dan weer door voor de afterparty in de snackbar, en vandaar naar huis.
Resumerend:
bands: EPICA & ANNATAR
Daarna: THE NEW ALTERNATIVE VAMPIREFREAKS EDITIE met DJ Krat en DJ Edwin
Zaterdag 19 Januari
Schade bands: 13,50 euro
schade TNA: 4,50 euro
LVC
Breestraat 66
Leiden
www.lvc.nl