Na een korte coma gaf haar hart het op, ze is overleden zonder pijn of angst.
We zouden graag van zoveel mogenlijk mensen het adres hebben voor de rouwkaartjes met begrafenis uitnodiging en info.
Ik pleit ervoor de inhoud publiekelijk op internet te plaatsen maar daarvoor wil ik eerst toestemming hebben van haar moeder,er is overigens ook niets bekend hierover.
Op haar VF is misschien het handigst.
Sterkte allemaal,
Roos
This message has been edited by R_Lucretia van IP adres 82.169.25.168 on Dec 30, 2007 8:08 PM This message has been edited by R_Lucretia van IP adres 82.169.25.168 on Dec 30, 2007 7:22 PM
Ik kende haar niet persoonlijk, alleen van het internet. Het is een groot verlies. Mijn hart gaat naar iedereen uit die haar kende, maar vooral naar haar familie, vriend en al haar vrienden.
Social Misfitt (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.84.108
Re: R.I.P. Kimmunekochan
December 30 2007, 11:25 PM
Wat tragisch om een foto van haar te zien in een fototopic, en dan vervolgens te moeten lezen dat ze er niet meer is.
Ik kende haar niet, maar wens iedereen die dat wel deed alle sterkte.
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.
Ik kon haar verder niet persoonlijk maar heb haar wel een keer gesproken op een feestje en toen had ze een verpletterende indruk gemaakt met haar lieve karakter en positieve uitstraling.
Als je dat heb en kan met zo een ziekte ben je het licht in de duisternis en een voorbeeld voor ons allemaal.
Stefan de Jong (Inloggen Nosferius) DutchGothic MB Member 83.81.142.107
January 3 2008, 7:11 PM
Ik heb haar niet persoonlijk gekend maar om te lezen dat zo'n jonge dame het leven heeft moeten laten is altijd verschrikkelijk en ik kan dan ook alleen maar hopen dat wat er ook is na dit leven ze het er goed heeft.
Natuurlijk wil ik ook iedereen die haar heeft gekend sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Veel kracht en sterkte toegewenst iedereen!
This message has been edited by Nosferius van IP adres 83.81.142.107 on Jan 3, 2008 7:23 PM This message has been edited by Nosferius van IP adres 83.81.142.107 on Jan 3, 2008 7:11 PM
iezje (Inloggen irizz) DutchGothic MB Member 131.224.251.71
January 7 2008, 12:12 PM
ook ik kende haar alleen online (bah wat een nare zin) en ik had voordat ik met vakantie ging nog op krat zijn LJ gelezen dat ze in het ziekenhuis was, en dat het beter ging (tenminste dat maakte ik eruit op).
En nu dit
bah bah
sterkte allemaal!