gaan we hier maar verder..(ok eerste volle @-post voor mij, maar dat boeit allemaal niet (deed het maar boeien, das tenminste leuk)
@Strange: waarschuw me voortaan ff als ik bezig ben harten te breken, heb t soms niet
eens door.
@Menph: ik moet me toch aansluiten bij Sandor: BROEK UIT! (ff keuren op mep-
geschiktheid :P )
@Sandor: zullen we een keer samen chips door elkaar eten terwijl we die metal-head z'n
haren overeind zetten voor de carnaval? (en heb je er ooit fris uitgezien
'sochtends dan?)
@BlackNr1: bij mij is het niet zo moeilijk wat los te maken met zo'n opmerking, heb sowieso
al n sick mind.
@Mar: op welk feestje(GF) ga ik jou zien/spreken?
@Zid: hou nou eens op met die vreselijk ondegelijke gedachtes over die gozer.
wordt ik zomaar dwingend uitgenodigd in een onzintopic;
nou vooruit...
@sandor, ik durf hier niet in t openbaar tegen je te praten, de vorige keer noemde ik je raar, en toen werdt r gelijk n slotje opgegooid. maar je bent wel raar, willum zegt 't
@ mar, ik ga NOOOOOOIT trouwen
@ a.strange, ik was n hippie, en ben t niet meer, maar ik luister nog wel naar pink floyd
@ sandor, dat moet jij ook eens gaan doen!
@ sandor, heb je t boek al uit?
@ menno, van mij mag je je broek best aan laten hoor, of niet, maakt me niet zo veel uit, eigenlijk
@ niet-andere-maaike, wil je n avatar gebruiken? mensen denken soms dat ik jou ben
jullie zijn verdorie niet bij te houden zeg..... keer ff mn kont om te schilderen, en twee uur later vliegen de onzinnigheden me meteen om de oren.............leuk terugkomen!!!
@Sandor: vroegâh was alles betâh(ofzo)
@Mar: nou het kletsen heeft toch sneller aanvang genomen, ik ben sowieso op Boudoir, dus merk t wel.
@Strange: als jij vooraan zit kom ik ernaast zitten, neem wel n emmer popcorn mee
@Menph: mocht je niet naar Haarlak gaan, show dan wel n foto van je ingestortte haar he?
Edit:
post landde n beetje laat....
dus....
@AndereMaaike: ha kom je ook gezellig meedoen? (En wanneer kom je je dingetje nou n's ophalen?)
This message has been edited by zidarlys van IP adres 77.251.18.16 on Jan 12, 2008 12:31 AM
@ zydarlis; binnenkort, maar ik heb t teringdruk, want ik heb geen baan meer, en ook geen toekomst. (eigenlijk is t zo dat ik weer eens aan slapeloosheid lijd, tot ong 7 uur wakker lig, en dus niet meer wakker wordt voor 16 uur, lastig)
Social Misfitt (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.88.156
Re: hellup....
January 12 2008, 6:22 PM
@ de paashaas > ik wil graag een nieuwe stereo-installatie voor Pasen, bestaande uit losse componenten en in de kleur zilvergrijs; en doe me ook maar een flatscreen TV en een splinternieuwe auto met 2 airbags... Of ben ik nu in de war?
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.
@ Zid: Een camera misbruiken kan ik beter niet gaan doen. Ik heb een té zieke geest om dingen te gaan misbruiken. Dat is dan zielig.
@ Sjaak: Waarom staat jou naam op mijn computer?
@ David Bowie: Bigamie is in ontwikkelde landen niet toegestaan. Eerst scheiden voordat je weer gaat trouwen! Hum.
@ de Maaikes: Ik weet soms ook niet welke Maaike ik ben. Hoe lastig moet het voor jullie wel niet zijn?
@ De Paashaas: Genetisch gezien zijn mannen fysiek sterker dan vrouwen, dus voel je geroepen hier iets mee te gaan doen in het toekomstige leven. Je kan bijvoorbeeld trouwen met David Bowie als hij gescheiden is.
@ Sandor: als jij je bh uittrekt trek ik m'n broek uit. ik wil namelijk zeker weten dat jij het bent anders breng ik Maaike dalijk nog in verlegenheid.
@ Zidarlys: ik heb hier een mooi wit canvas voor je. Leef je uit.
@ Strange: Als je gordijnen meebrengt kunnen we er een piepshow van maken.
@ Mar: telkens als je mij een akelige cosmetische verwensing maakt krijgt Bowie er 'n kraaienpootje bij.
@ De Paashaas: hoe voorkom ik blauwe eieren?
@ Social_Misfitt: je geeft inhaligheid een nieuwe demensie
@ Godpipo: wanneer gedraag je je eens naar je leeftijd?
@ Shmurri: lekker belangrijk, ga ergens anders poesie-poëzie doen. Blubberen, daar gaat het om.
@ Mar: liefst geen nieuwjaars-paarse aars kaarsen shit als het u belieft.
@ AndereMaaike: doe nou onderhand es je eigen foto in dat vierkantje plakken doen.
@ Menphomaan: denk je dat je het verschil wél ziet als ik m'n beha uittrek dan? Daarentegen, als jij je broek uittrekt zal het grote verschil tussen Maaike en mij zich snel openbaren verwacht ik.
@ godpipo-opipdog: taw leeh teh tkjil nerovetsrethca, skin ki gez la
@ Menph: Oh dan ga ik nog even door denk ik, kraaienpootjes zijn best sexy.
@ Mar: Heb je gedronken?
@ Maaike: Klote dat je zo slecht slaapt, Rooibos-thee met honing doet het soms wel ok bij mij.. of van die slaapthee.. ik heb het zelf ooit eens geprobeerd, hielp wel.
@ Sandor: Leef je nog, of ben je gothic aan het doen?
@ mar, ach ja, slapen is ook eigenlijk best overgewaardeerd
@ sandor, dat is al een foto van mij
@ anderesandor, nee hoor je bent geen homo die van plassex houdt, dat zegt sandor tegen de ene helft van den bosch, zodat je nooit aan de man komt, tegen de andere helft zegt ie dat je dood bent trouwens
@ Sandor, wil je daar eens potverdriebubbeltjes eens heel snel mee ophouden, en eindelijk eens n date voor me regelen?
@ menno, ik heb wel mooiere bh's dan sandor
@ de-dijen-van-sandor, zeur eens niet zo
@ mijn psychiater, mijn identiteitscrisis neemt schrikbarende vormen aan, en is volgens mij besmettelijk
@ manja, ik weet eindelijk mijn pak!
@ de burgemeester van den bosch, mag het dak weer op de put?
katana (om het fototopic niet te vervuilen :P ) : heb uiteindelijk maar eens de tijd genomen om je shoots te bekijken: mooimooimooimooimooi !!!!! (keertje samen shooten?)
Als Marie nu 24 is..
En als Marie nu twee keer zo oud is dan Annie was, was Annie 12.
Toen Marie zo oud was Als Annie nu is.. is Annie dus gewoon 12.
Toch?....
zo oud als annie was toen marie zo oud was als annie nu is, annie is nu dus ouder als 12
annie is nu net zo oud als marie, toen annie 12 was. je zou denken, 12 jaar geleden, maar ze worden allebei elk jaar een jaar ouder, dus 12 delen door 2 (klinkt niet logisch, maar volgens mij klopt t wel)
als marie nu 24 is, was ze ze 6 jaar geleden 18, en annie 12. 6 jaar later (nu dus) is marie 24 en annie 18
BlackNr.1 (Inloggen BlackNr.1) DutchGothic MB Member 82.175.90.90
Re: Umm..
January 15 2008, 3:45 PM
Anderemaaike is wel goed in hoofdrekenen
Het is trouwens erg grappig om jouw hardop nadenken mee te lezen
Je hebt em goed in elk geval!
This message has been edited by BlackNr.1 van IP adres 82.175.90.90 on Jan 15, 2008 3:48 PM This message has been edited by BlackNr.1 van IP adres 82.175.90.90 on Jan 15, 2008 3:45 PM
voor iedereen die t niet snapt, t kan ook nog wiskundig, misschien helpt dat, m'n gedachtenkronkels zijn soms wat wazig en niet te volgen;
marie is nu 24; mn=24
marie was toen onbekende leeftijd; mt=?
annie is nu onbekende leeftijd; an=?
annie toen was 12; at=12
dat is een x aantal jaar geleden; T
mn - T = mt (dwz huidige leeftijd - het aantal jaar geleden is de toenmalige leeftijd van marie) dus, 24-T = mt
an- T= at (zelfde verhaal) dus; an-T=12 dus an= at+ T , dus an=12+ T
mt=an (marie dr leeftijd toen is dezelfde als annie's leeftijd nu)
mn-T =T+at, dus 24-T = 12 + T
dus, 12-T=T; 12= 2T
T=6
@ Menph: van scheuren komt treuren maar craquelé is wel oké
@ Anderemaaike: E = MC (kwadraat), oftewel.. Energie is Massa X snelheid van het licht en dat dan in het kwadraat... dus als je ontploft is Europa ineens weg. Leuk he?
@Menph: wie weet op de volgende kalender, eerst n's zien of katana wel wil :P
@Sandor: hoe ging het eigenlijk bij kinki?
@Mar: je komt wel naar boudoir he?
@Strange: en voor jou moeten we maar snel die honden-outfit gaan regelen
@zid: doe je goed, bandje geregeld
euhm..
moet enk wel weer een eeuw acclimatiseren enzovoorts.
Zat wel te denken aan onderstroom vrijdag.
maar ik moet mn fretje de andere dag uit het pension halen..
En dan is er ook nog de kwestie IFFR natuurlijk.
@mar: quote
Al zie ik het nog wel allemaal flink naar beneden stijgen met de horeca in juli. Maar dat is weer een ander verhaal... quote leg ns uit hoe dat gaat....naar beneden én stijgen tegelijk?????