Wegens verbouwingsproblematiek staat de voorlopig laatste Haarlak alweer voor de deur! We beloven er een ware explosie van de pareltjes en steenkooltjes uit het era van de haarlak van te maken; mis het dus niet! Uw DJ's van vanavond zijn DJ -huisplaatjesdraaier- Sandor en DJ Glamar!
(Inloggen nightporter) DutchGothic MB Member 137.56.73.79
Re: 04.04.08 Haarlak met dj's Sandor & Glamar, in de Onderbroek, Nijmegen
February 21 2008, 4:15 PM
Zoals gebruikelijk zal ik ook weer aanwezig zijn, maar omdat er die avond ook een Unknown Pleasure is zal ik pas na het middernachtelijk uur de zaal betreden.
De flyer is gedeeltelijk gemaakt door een echte Haarlak-goeroe...
Ik wist trouwens ook niet dat het gespuis van hier zo merkbewust was........ en op het feest zelf zullen de authentieke gouden haarlak-bussen gewoon weer verspreid worden door de zaal... raar he?
Dus..... wie nog durft te komen............................................................ doe maar wat leuke verzoekjes.
Daar zweren amerikanen bij.. ik heb eens een mooie bus mogen ontvangen van een echte amerikaan en ik vond het maar plakzooi.
Veelste nat en kleverig.. niks voor mij.
(Of neemt zichzelf te serieus, dat kan natuurlijk ook.)
Verzoeken:
Claudja barry - Boogie woogie dancing shoes/Born to love
Baccara - Yes sir I can Boogie
Snap - Rhythm is a dancer
Devine - Shoot your shot
Sin with sebastian - Shut up and sleep with me
Sylvester - Do you wanne goth rock 'n roll/You make me feel (mighty real)
Evelyn Thomas - Hi Energy
David Bowie - Lets dance
Flirts - Passion
Dead or alive - You spin me round (like a record)
Trans X - Living on video
New order - Blue monday
Blood And Roses - Shm YhShVh
Short Commericial Break - Unbeatabix/Bran Flakes
Brotherhood Of Pagans - Resurrection
Specimen - Hex
Manuskript - Rapscallion
A Lilac - Melt Into Me
Deathcamp Project - Another
Radio Scarlet - A Short Goodbye
Alphaville - Dance With Me
Sixteens - Community People
Pink Turns Blue - Walking On Both Sides
Siekiera - Nowa Aleksandria
(Inloggen Convoid) DutchGothic MB Member 62.163.78.130
Re: Erg ongelukkige dag....
March 2 2008, 10:26 PM
Tja, erg ongelukkig... Götterdämmerung gaat dan volgens mij dan wel niet door, er staat er die dag wel iets anders te gebeuren volgens mij met Gothminister en Deadcell samen dan met Dark Legacy in Arnhem en jullie Haarlak in Nijmegen staat er in God's genadige Gemert ook iets te gebeuren...
Beau (Inloggen Beautevil) DutchGothic MB Member 86.87.165.96
Re: Erg ongelukkige dag....
March 3 2008, 3:02 PM
Gelukkig houden we elkaars agenda goed in de gaten (al was het maar via de - volgens mij - alom bekende Kagan Kalender) - hoewel mijn ervaring leert dat het met de vrijheid van zalen én zeker met (buitenlandse) bands het allemaal moeilijk plannen is. 't is idd wel een beetje veel, maar ja...
Soms heb je idd het gevoel dat het beter kan.
PS: Zo zitten wij normaal op zaterdag, maar komt het nu alweer twee keer voor dat we op vrijdag zitten
This message has been edited by Beautevil van IP adres 86.87.165.96 on Mar 3, 2008 3:09 PM
Awww.. wat een leuke plaatjes, komen die twee ook?
Even een huishoudelijke mededeling: Wegens wat technische mankementen betreffende het verliezen van de dj-koffer van mij.. komt er mogelijk vervanging deze avond, wie dat gaat zijn zal spoedig hier bekend gemaakt worden.
Met vriendelijke groet,
Jeweetwel
Oh ja, verzoekjes:
Pointer Sisters - Fire
Right said Fred - I'm too sexy
I love you but I've chosen darkness - the Ghost
Smurfenlied
Baccara - Yes sir I can boogie
the Chameleons - Second skin
Mijn DJ-koffer is gewoon terecht!!!
Hoe is het mogelijk.. had daar echt niet meer op gerekend na werkelijk alles afgebeld te hebben.. maar hij ligt bij de Onderbroek, en wie weet ga ik toch nog een beetje draaien.
Ehm, mijn koffer is nog niet in mijn bezit, maar ligt nog bij de taxichauffeur, heb al gemaild naar die meneer.. maar krijg nog geen reactie. Dus ik heb geen cd's om mee te draaien, maar ik kan natuurlijk altijd even de dj's aan de kant schoppen, hehe. ;P
Ik ben mega snotverkouden en ik heb al een maand of anderhalf een hernia dus ik ben ook nog kreupel. En vanwege de heftige pijnstillers mag ik geen alcohol dus dat wordt een dolle boel. En van hoesten krijg ik pijnscheuten in mijn knieën doordat alle zenuwbanen in de knoop zijn.
Lieve Sandor, het spijt me, en vergeef me maar.. want anders worden we misschien wel voor eeuwig gehaat hier op het dutchgothicmessageboard.. en ja, ik ben een kalfskroket, dat geef ik toe. Maar laten we nu vrede voor altijd sluiten.